I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hyss du gjorde som barn

Övrigt - Blandat

2008-02-04 04:16
ett annat hyss som kan rekomenderas under vintern nar det ar kallt och snoigt ar att besoka sin skola kvallstid och tacka alla oppningar/dorrar med sno, ha en hink med vatten och gora snon vat, med lite tur fryser snon till is pa natten. Vi gjorde det nar jag gick i gymnasiet och hade mycket roligt at resultatet.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2008-02-04 11:08
jag och mina kompisar pallade frukt, tittade in i folks hus och spionera på dem.. haha dem blev aslacka. och typ sprutade slajm med vattenpistol på förbipasserande bilar... och kanske äpplen på bilar också... då blev dem också sura.
JMD, Jag Måste Dansa!

2008-02-04 11:26
Jag var ett enda stort hyss när jag var liten...
Signatur får rum här

2008-02-04 12:53
rymde från dagis och tvingade min lillebror att gå i klänning. Det sista var mest elakt
Detta var skrivet av ett proffs. enjoy..

2008-02-04 13:41

slog in stenar o grus i godispappaer o gick runt o plingade på hos människor o sålde det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-04 14:10
Var grymt destruktiv som barn, jag och mina jämlikar sprang på byggarbetsplatser och tog järnrör och slog sönder saker, klirrandet av glas hörde till favoritlätena. Vi lekte att det var fotsoldater. Jag var alltid Leonardo för han was in charge.

2008-02-04 16:44

vid min skola finns en busshålsplats, de byggde om cirka 10 meter från den. bussen åkte alltid förbi där de byggde om. på lunchrasten satte vi ut alla koner och stenar och sådant byggarbetarna hade. bussföraren skrek och alla i bussen fick gå ut och flytta konerna. sen när de stack gjorde vi det igen och igen och igen

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-02-04 22:08
Kastade sten på random bilar vid en väg .
Kastade bär från bakom en buske på oskyldigt folk som gick förbi .
Raidade trädgårdar på äpplen .
Plingade på dörrar och sprang .
Slogs med innebandyklubbor .
Rymde från dagis med en polare och gick till ICA och drack vatten, polaren snattade en liten plopp kommer jag ihåg. Vi var väl typ 5 - 6 bast, OG redan då !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-04 22:39
Man har ju gjort så mycket, men det har mest varit under dåligt inflytande av min käre bror och diverse bråkstakar till vänner. Dock påminns jag ofta om en sak när jag spatsrar nedför gatan min.

En vän sedan flera år tillbaks bor på andra våningen med balkong, nedanför är det en gata och på andra sidan gatan är det ytterligare hus. För kanske en fyra-fem år sedan stod vi på balkongen och kastade genomvåta hushållspappersbollar mot det andra huset, alla lägenheter som blev utsatta tog bort papprena som fastnade på fönstren och fasaden, utom en lirare, pappret sitter fan kvar än idag, och det är det jag ser när jag går förbi.

Hur fan kan man ha halva fönstret täckt av papper utan att märka något? Och hur kan det sitta kvar trots väder och vind?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2008-02-04 22:45
fader P19

kanske ingen som bor där ?,. eller så är den personen lat och inte orkar ta bort de

2008-02-04 22:51
Kanske, vem vet? Dock tror jag inte att hyresvärden låter en lägenhet stå tom i fyra år utan anledning. Dessutom är det gardiner i fönstren och det ser ganska bebott ut.
Personen är säkert för tjock för att orka...

2008-02-04 22:57
Dra ut ute-jul belysningen varje julafton efter packeten var en höjdare hoss "Surgubben". Hehe

2008-02-04 22:57
paketen* ursäkta är trötter.

2008-02-04 23:55
1haha ja kommer ihåg ja gick ut o hämnta snö bollar när farsan va i duschen o kasta gissa om han blev tjurig men de roliga va att han rammla i trappan när ja sprang ut xD

2 pissa min polare i munnen när han sov

3 la ett falsk alarm i brev lådan hoss en tjurig full gubbe som gick ut på balkongen o ''försökte'' stampa sönder den

4 sparka farsan mellan benen när han kratta o morsan garva sönder sig

2008-02-05 00:26
gaze P16
din pappa borde slå dig me ett baseball trä tycker ja haha.
Sleep is the cousin of death

2008-02-05 01:25
haha man tackar ;)

2008-02-13 19:24
Laxeringsmedel i skolmaten b.l.a

2008-02-14 00:03
jag o en kompis dödade flera katter när vi va mindre , fan va sjuk man va egentligen
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-02-14 00:08
Afropolack eeh..? dödade katter?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2008-02-14 00:16
afropolack var ett speciellt litet barn låt oss inte vara taskiga för det.
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Rappare

2008-02-14 01:05
hahahaha vilken tråd!!!

ett va grejerna jag minns vi gjorde var att  gå upp i hiss shacktets styr rum  o ta hand om hissen hahahaha
det fanns en kille vi hatade så jävla myucket så d inte var sant. jag hadde säkerligen slagits mot han ett par 20 gånger redan o han var ändå tyyp så 4 5 år äldre än vi (fick offtast på huvet) ( vi var typ 9-10 år) ivarjefall hahaha  vi gick upp i hans hiss shackt o tog hand om hissen o man kunde liksom se ner vem som hoppade in i hissen om dom var på dom närmaste våningarna, killen bodde på 7 våningen av 8  o vi var på vinden typ så man kunde mycket väl se att det var han so gick in i hissen hahahahahaha
han fick åka upp o ner  i säkert en halv timme o bara stanna just mellan våningarna så vi hadde kontroll utan att ha skulle kunna  springa ut ur hissen hahahah  som han böla o bad till gud  att han inte mer skulle göra d ena o d andra! ahhahaha  bara jag tänker påp d så garvar jag  som fan!!! 

d var en av grejerna vi gjorde hahahah!
jag e så RAK att du blir SNE!

2008-02-14 15:12
hahaha. "det är gud som talar". årets tråd!
you know i spell girl with a B

2008-02-14 15:45
The_Real_Tico P33 Om det där är sant, vilket jag tvivlar. Borde du skjutas.

2008-02-14 16:02
Kommer ni ihåg den här då: Om man sparkade på rätt sätt på luckan där nere på lyktstolpar så slocknade de. Det här var stort när jag var liten och både tankeverksamhet och fysisk möda lades på att försöka uppnå framgång i kampen mot lyktstolparna. Nu i efterhand är det däremot svårt att förstå vari lockelsen låg. Man sparkade på den, i sällsynta fall slocknade den....jaha?

2008-02-14 16:06
BazookaTooth P30
funkar fortfarande .. innan när ja var nått år mindre så kuta jag och min polare runt och sparkade på alla lampor så dom slockna, påvägen hem från stan de är några km eller något.

kan upplysa dig om att vi stukade våra fötter haha

peace!
Sleep is the cousin of death

2008-02-14 16:06
BazookaTooth P30 Det känner jag till, men det var roligare med bollträ av aliminium och vatten i, Då fick man fart på dom. ( Fungerar fortfarande ).

2008-02-14 16:14

lurade yngre att jag hade en glassaffär hemma så att de gav mig pengar så kunde de få 2 för 1... haha! hustler since day 1

um dois...

2008-02-14 17:27
Det pinsamma är ju att man gjort dom värsta hysen i relativt "vuxen" ålder, på fyllan etc.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!

2008-02-14 17:28
- busplinga
- busplinga på specialla personer som lacka ur tex "sura gubben" (javet fantasilöst namn), "lokal polisen" osv.
- Snott bygg material till kojor
- skutit golfbollar nära som fan på folk/ deras rutor
- vatten ballonger höger och vänster
- snott lite gådis

osv. kanske när man var 8-11 år man höll på med sånt haha.

2008-02-14 18:00
jag o en kompis dödade flera katter när vi va mindre , fan va sjuk man va egentligen

Doda och tortera katter, hundar o liknande, are inte sant seriemordare roar sig med som barn, innan de utvacklat sina mordiska lustar ordentligt, om det ar ett hyss ar jag tveksam till.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2008-02-14 18:15
MrKrikon.

du var ett jävla äckel som barn.

2008-02-14 18:21

jag och en kompis snodde utgångna youghurtpaket från baksidan av konsum och kastade in dom i fläkten som ledde ner till ventilationstrummorna till parkeringshuset under solna centrum när vi var kanske 10 bast.
luktade halvmysigt där efter ett par dagar. uuuuusch kommer nog aldrig glömma dendär sura inpruttade mejeri doften.

2008-02-14 20:18
jag och en kompis drog bort alla lampknappar i hela vår skola och gömde dem när vi gick i sjuan. vet inte om man räknas som barn då man är 13 men ja. :)

Groupie

2008-02-14 21:55
Lekte med smällare en sommar och det slutade med en jävla skogsbrand och jag blev så rädd att jag sprang gråtandes över ängarna hem till mamma och gömde mig. Vågade inte gå ut för jag var rädd att polisen skulle ta mig till fängeleset. Var kanske 7-8 år då

Busplingade hos min granne som visade sig vara den suraste kärringen i hela byn. Var alltid ett jävla liv utanför hennes hus.

Hittade lysrör i ett hörn på dagis så vi började fäktas med dom i lekrummet.

Stoppade stenar och annat slags skrot vi hittade på järnvägs rälsen, sedan stod vi helspända och kollade när tåget kom.

Och sen det orginella att skjuta småfåglar och skator med sitt alldeles nya luftgevär som gick stenhårt. Blev som djur kyrkogården på baksidan av ladan. haha.

Drog ner byxorna och visade stjärten åt folk som åkte/gick/cyklade förbi dagiset när man slutat. Det slutade med att man fick utegångsförbud i en hel dag men tur är man som mcgyver och skuttade ut genom fönstret på övervåningen och sprang till närmsta kompis!

I 2an så öppnade jag fönstret i klassrummet och skrek åt min lärare
"STICK OCH BRINN, JAG VILL ALDRIG MERA SE DIG" sen sprang jag och gungade med dom som var 2 år äldre än mig. Läraren började stor lipa och ringde hem till morsan.  Sen visade det sig att jag var hennes favorit elev men inte något mera efter den dagen iaf :(

Finns så sjukt mkt mera jag gjort som barn, orkar dock inte dra upp hela den listan här.
Kul att läsa vad andra har gjort också
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2008-02-14 22:09
MrKrikon P31

vafan vi såg inte på de så jävla allvarligt då , för oss som inte hade 25 katter hemma var en katt inget spc .
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-02-15 01:13

Jag och en vän sparkade sönder en koja, som ändå skulle rivas för att det skulle byggas bostadshus där, men iaf. När vi är i full fart med att sparka loss plankor så kommer det någon påtänd jävla pillerkäkande snubbe och börjar sparka och slå oss istället och där ligger vi på marken i kojan lite sönderslagna efter, haha. Men det är det jag minns riktigt bra iaf haha.
Kanske inte var ett riktigt "hyss", men sen har man ju såklart ringt på dörrar och sånt på den "arga tantens hem" och gjort diverse saker.

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-02-15 21:31
när jag var typ 7-8 år sköt jag en såndär riktigt vass dartpil i ryggen på min ena storebror, ärret finns fortfarande kvar hehehe.. mina bröder var rätt ofta offren för mina hyss..

2008-02-16 01:44
haha vi hade fått tag på två sånna där rädda barnenbössor och gick rundor i tunnelbanan i en vecka, väldigt lättjänade pengar för några 12åringar

2008-02-16 01:51
haha en annan rolig sak var när glassbilen skulle lasta av glass i centrum.. så fort killen gått in för att skriva på papper var vi där och länsade bilen på storpack med magnum o fans moster.. sålde glass för 5 spänn styck efter skolan och alla torskade till slut  hahaha
Rappare

2008-02-17 23:15
Användaren är inte inloggad localareagraffw0rk 

hahahaha!! varför skulle d inte  ara sant menar du??
och av vilken anledning skulle jag skjutas??
du e rolig du!
vad handlar tråden om?? om du inte kan läsa andras hyss utan o tycka att folk ska skjutas  så borde du sluta gå in på sånna trådar!
jag e så RAK att du blir SNE!

2008-02-18 00:04
jag har klippt håret på min syster ett antal gånger vid yngre ålder, av någon konstig anledning uppskattades det aldrig..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-02-18 07:44
eldade upp en äng, satan va vi sket ner oss :D
ägnade stor tid åt att skjuta gubbar i arslet med sånna där ballongskjutare, ammo = ekollon. sket ner oss även där.. haha man har gjort mycket dumt. men det är inget man ångrar!
RATED R!

2008-02-18 11:22
På sommaren brukade vi först palla en massa frukt och ibland blev det plommon/körsbär. Efter ett tag blev vi rätt trött på plommon/körsbär så vi letade upp öppna fönster där vi kastade in halva körsbär/plommon. Haha, fy fan va jobbigt att helt plötsligt ha en massa halvätna plommon/körsbär i köket/sovrummet/vardagsrummet....haha fy fan va taskigt men ack så roligt! :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2008-02-18 11:23

Sen gjorde vi givetvis den klassiska "tända eld på papperspåse med hundbajs i och ringa på dörren" hohoho

Those were the days!

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2008-02-18 13:24
råkade anlägga bränder, typ brände ner en lekplats o en del av en skog

rånade våran närlivs affär när ja va typ 7 med leksaksgevär :D

busringa på dörrar, slå grannkidsen, diverse djurplågeri.. u name ive done it

barn ska busa annars e dom inga barn!
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2008-02-18 13:37
När jag gick på fritids(ca 8 år gammal) så brukade det komma ett handbolls/basketlag och ha sina träningar i min skolas gympasal 2-3 ggr i veckan. Laget var väl tjejer 16-17 år.
Jag och två andra polare från fritids hittade en ventil med sjukt bra view rakt in i omklädningsrummet och till och med in i duschen då ingången dit var precis på andra sidan rummet från ventilen. Den var även tillräckligt bred för att alla 3 skulle kunna stå och kolla samtidigt. Fatta vad vi tyckte det var guld. 8 år och fick regelbundet se tonårsboobs, ass och t.o.m lite bush 2-3 ggr i veckan.
Men det tog ju slut när våran äckliga gamla fritidslärare kom på oss en dag och gav oss världens jävla utskällning haha sen vågade vi inte göra det mer

"I lay chicks like mother goose"

2008-02-22 16:41

Målade graffiti på bilar, väggar, snattade snus, cigg, öl, vandaliserade en stuga, slog sönder en "balkong" som var inhägnat med glas, snott nån cykel, springnota osv... bara massa skit, men de hör till när man e liten =)

www.samyprod.com

2008-02-22 18:03
Vi knöt fast en fiskelina i en buske och en pinne. Buske på ena sidan vägen och pinnen på andra sidan.. sen var det bara stå och vänta på tomten vid busken och höra hur det smällde i nästa bil som kom. Kastade även plommon rakt upp i luften mot vägen då vi hörde bilar komma. Otroligt nog stod vi på min kompis tomt och gjorde dessa saker, så det hände att det svängde in bilar och letade efter oss.. då fick vi bråttom hemifrån, haha. :)

2008-02-22 18:04
mc_kiprono

Det där är ju sånt som annars bara händer i filmer, vilken lyckans ost du är :)

2008-02-22 18:10
fader: Vaddå bara händer i filmer? Det där gjorde vi också i Farstahallen när vi var små. Hade perfekt sikt in i tjejernas omklädningsrum, så man har ju sett en del gymnasietjejer, hehe. Det var grymt på den tiden. En gång tog vi det hela lite längre och gick in till tjejernas duschar och satte oss i bastun. :P

MEN jag kommer även ihåg att det nån gång kom nån vuxen snubbe och använde våra titthåll... det kändes lite freaky redan som liten. Idag hade man nog tipsat personalen... så att man fick ha sitt titthål i fred! ;D