I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hemliga sällskap på flera gymnasieskolor i Sverige!

Övrigt - Blandat

2008-01-31 14:54

Hemliga sällskap på flera gymnasieskolor i Sverige!

Till artikeln

Ska man skratta eller gråta?

Sånna typer blev mobbade i min skola...

Crime Pays, ask the Rothschilds!

2008-01-31 14:56
dom skrattar åt dig från sina ödleskepp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 14:58
psuedonym: nagatso
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-01-31 15:06
Någon student som vet något om det här?

2008-01-31 15:16
ja..jag är ledare för i stort sett allt.
Mr fuck it..

2008-01-31 15:59
Jag tror att ngn fantiserat lite väl mycket över filmen "Grease!.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-31 17:40
varför blir allt som funkar så bra i USA så extremt patetiskt när det kommer i svensk upplaga?
cry me a river!
--> thcrew

2008-01-31 17:49
Jag reagerar mest på formuleringen "pseudoreligiösa sällskap". Vad exakt skiljer ett pseudoreligiöst sällskap från det som endast är religiöst?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2008-01-31 18:21
Jag är med i en studentsekt. I, Stifler.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2008-01-31 18:22
Det är ju uppenbarligen bara bullshit.

"Bäckängsgymnasiet är en offentlig kommunal skola som bekostas med skattemedel. Men de folkvalda, Borås utbildningsnämnd och kommunfullmäktige, har mycket små möjligheter att faktiskt besluta om skolans verksamhet och styrning. Den egentliga makten ligger hos H.A.L.I.B."

Snacka om att inte veta hur en gymnasieskola styrs.
 DIF!

2008-01-31 19:11
joda 

håller med, de blir bara sån skit. o löjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 21:20
"Detta är pseudoreligiösa sällskap som genomför ockulta riter inne i offentliga byggnader! Iförda svarta kåpor tillerkänner de varandra evig trohet och skålar i blodblandat vin. Allt detta i kommunala skolor, och med politikers och myndigheters samtycke!"

Något jag har fruktansvärt att tro! :P

2008-01-31 21:25
Ge ditt bidrag till vaken
PlusGiro: 30 06 87-1
Heretic ,Thou Art Cast Down!

2008-02-01 13:32
Skicka ett sömnpiller till dem.

2008-02-01 13:54
Det där med Rudbecksskolan i Örebro skulle inte förvåna mig en enda jävla sekund, jag gick där i tre år. Jag var sista kullen av mediaelever, sen stängde dom ner medieprogrammet för att skolan bara skulle präglas av teknik- och natur-elever samt sam-elever, även om skolan hade det mest populära medieprogrammet i staden. Entrén var en stor jävla borg som på insidan var prydd med örnar och vapen, haha. Jag har misstänkt ett bra tag att det var nåt djävulskap med den där skolan :)

2008-02-01 15:04
borås-illuminati

2008-02-01 20:22
stämmer ju knappast....
-Alla Mynt Har Två Sidor-

2008-02-02 01:01
Skicka ett sömnpiller till dem.

BUHAHAHA,jag pissa på mig!
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Rappare

2008-02-02 05:10
tack vaken för informationen!
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.

2008-02-02 05:12
24 bast och pissar på sig. Inte bra.
FÖRORT

2008-02-02 11:34
24 bast ock skiter i dig.Mkt bra.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2008-02-02 13:02
Vi hade esteter det räknas nog

planet
24 bast och pissar på sig. Inte bra.
Haha
Shooo bree

2008-02-02 13:52
Borås var inblandat i 9/11. Inget snack om saken.

2008-02-02 14:39
Haha pålitlig sida..

2008-02-03 23:37
Sverige är hyfsat skonade från hemliga sällskap men att säga dem inte förekommer är både naivt och farligt för den stora massan. Inget vet vad maktens män planerar för resterande befolkning bakom stängda dörrar, thats a fact. Vi har det ganska bra här i Sverige, men titta på USA... det landet är totalt sönder rape'at av frimurare, hemliga sällskap som skulls n bones (busch's pirater) osv.

Hemliga sällskap och "elitens" frimurare är hejjare på esoterisk kunskap, det handlar i stort sätt om svart magi och hur man utnyttjar energier till sin fördel, i det här fallet negativa. Allas våra tempelriddare stal och plundrade till sig hemlig esoterisk kunskap en gång tiden. Ni skratta hur mycket ni vill, men vafan... ta och studera esoterisk kunskap istället för avförda allting som bullshit. Jag börjar bli ganska trött på sånna människor.

2008-02-04 08:25

haha. rättshaveristen

2008-02-04 12:27
Inget fel på frimurare.
Vissa tar sig fram genom familj och släckt andra åker snålåk på kapitailsmens fördelar från det dom är barn.
Inget fel i mina ögon att ha ett slutet förbund som backar en i ryggen och kan ordna jobb åt en.
Shooo bree

2008-02-04 15:43
Inget fel i mina ögon att ha ett slutet förbund som backar en i ryggen och kan ordna jobb åt en.

Blir man frimurare sa ar nog jobb inget man oroar sig over. Deras krav ar val att man backas av tva medlemmar samt att man har en betydelsefull position i samhallet?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-02-04 17:11
Hur vet man egentligen att Sverige är skonat från hemliga sällskap. Är inte tanken med hemliga sällskap att dom ska vara hemliga...
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>

2008-02-04 17:20
höll föredrag på en rotary lunch en gång i tiden. kändes inte särskilt skrämmande....
www.discotheque.se

2008-02-04 17:21
Dirty-Dave - Har du några referenser ang. den "esoteriska kunskapen"? Kanske en liten manual i hur man utövar mysticismen?
Det jag framför allt är intresserad av är ett provbart exempel som ger samam resultat varje gång :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-02-04 18:00
Oj, det där lät ju jätteallvarligt. Här i Östersund har vi gymnasieföreningar, med plågsamt inval osv, men det är ju inte så att vi har så stort inflytande på skolan.. Det är bara att det ordnas lite fester föreningarna emellan. Det finns 10 st här i östersund. Lite töntiga traditioner och misslyckade fester är största delen av föreningslivet dock.

2008-02-04 18:16
haha, att ens svälja det där, det är ju bull som fan.

Svart magi? Jag hörde för ett tag sen att upplysningen inträffade, ganska intressant filosofi.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-02-04 18:47
Vad tror vi, är dessa Illuminati?

Eller kanske bara ZOG?

har frimurarna med illuminati att göra?
nej
Producent

2008-02-04 19:51
lide bull. några jävla boråsare som har en hemlig klubb.. buhu.

(ja jag vet jag var en dryg sthlmare där, men ärligt.)
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-02-04 20:51
Inget fel på frimurare.
Vissa tar sig fram genom familj och släckt andra åker snålåk på kapitailsmens fördelar från det dom är barn.

det enda som behövs är ju att någon tar in dej.. trr man ska ha 2 stycken från ordern som backar dej för tt du ska få in en fot.. du behöver inte ens vara kristen..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-02-04 21:34
Det låter märkligt, här i stan blev de utsparkade med motiveringen att de inte var demokratiska (då inte vem som helst kunde gå med), samma bör väl gälla i Borås? Sådana kommunala skillnader bör det väl inte vara, och således borde det kunna avstyras mha. lagstiftning/kommunala bestämmelser om föreningsformerna..?

Artikeln var ju förvisso inte särskilt seriöst skriven ... Beskrev mest massa attribut, och de olika namnen...

2008-02-04 21:36
men källkritik. Sidan har en stor banner med bilder på folk som håller plakat som det står 9 / 11 var en konspiration på.. Detta är ju uppenbarligen fantasi.

2008-02-04 21:50
Nej: Så du tror alltså blint på att den förklaring av 9/11 som bush-regeringen har sagt?
Jag kan inte påstå att jag tror på att ens 90% av loose change, men den ställer helt klart många vettiga frågor som man inte fått svar på.

Producent

2008-02-04 21:54
nej det kanske är dags att kritisera dina källor över vad WTC bombningen egentligen var för något..
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-02-04 21:59
Nöjd P22 Bushregeringen? Nej min bild av vad som ledde fram till 9/11 är såklart baserad på media och forskning.

change P23 Jag försöker ha ett kritiskt förhållningssätt till allt jag läser.

2008-02-04 22:32
Change: Jag ser ingen som helst anledning till varför du ska dryga dig.
Nej: I see.

2008-02-04 22:56
change's kommentar var inte till mig? asså det är rätt förvirrande att heta NEJ ibland

2008-02-04 23:06
Haha alltså "I see" var till dig ;P

2008-02-04 23:39
hah sjukt roligt
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2008-02-04 23:44
det krävs inte någon raketforskare för att gå inse att det finns "hemliga" sällskap som mer eller mindre styr världsordningen, men det blir snabbt parodiskt när man tänker sig ett illumunati var enda syfte är hålla makten i borås.
chase the clouds away

2008-02-04 23:46

hahahahah BORÅS

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2008-02-04 23:59
take THAT mindre svensk stad med < 100 000 invånare beläget mitt i skogen
chase the clouds away

2008-02-05 00:59
Hahaha. Sånt är ju grymt. På min förra skola hade vi "Sjölins Slipssamfund". Vackert.

2008-02-05 11:38
problem: "Det underjordiska och ljusskygga Sverige som vi vakna känner
till, men allt för många andra ännu inte har sett."

Kur: två, tre gröna roppar?

2008-02-05 17:42
Jag hade oturen att gå på en av Sveriges mest kända privatskolor. Där fanns en elevförening (dock ej hemlig) som hade alldeles för mycket att säga till om. Lärare och skolledning vågade inte stå upp mot dem, skolan var/är beroende av ungarnas föräldrar (och deras plånböcker). Resultatet var att en liten grupp elever var untouchables, de kunde göra vad de ville utan att någon reagerade. Inget våld förekom, vad jag vet, men däremot ett vidrigt socialt spel som syftade till att skapa en elit-och-tjänare-miljö.

Numera är de ballast på Stureplan... och kör samma race där. Härligt!