hjälp efter spya i soffan?
Var en lirare som lyckades kexa i min soffa igår, torkade upp det relativt snabbt men är en nyansskilnad nu i soffan. vad finns der för medel som kan hjälpa mig nu?
mest en kul grej...? (känns barre bus)
vanish!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
super10?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
blod från killen som kexa?
Min bild är... för mycket naket kanske?
super 10, vad är det? var tyvärr en brud som kexa..
Vad är det för material på soffan?
haha samma hände i min soffa i fredags.. så ja vill ha samma hjälp vette fan va det är för material på min heller
https://soundcloud.com/invalida
Toastare
2008-01-27 17:18
men ni ser väl skillnad på typ skinn och tyg?
Jag skyller allt på Emma!
Haha, exakt. Rätt mycket lättare att få bort från skinnsoffa än tygsoffa
aha.. min är tyg iallafall
https://soundcloud.com/invalida
min är också i tyg, något grövre material. får testa med vanish och se om det blir bättre..
finns annars möbelrengöring som möbelaffärer säljer.
"Shut up boy or I'll cut you up and make 2 midgets out of you!"
tänk om det är så att den sura vätskan faktiskt har blekt tyget, isåfall är det bara att sätta igång att spy på hela soffan om du vill slippa skiftningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du kan annars ringa och fråga på kemtvättar, jag hade fest för ett tag sen, då pajjade någon soffan OCH spydde i den:P
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Super 10 är fan bästa medled någonsin, det hade vi jämt hemma nä jag var liten, vet dock inte vart man köper det i sagens läga, men om någon vet får ni gärna säga vart det finns :)
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
"tänk om det är så att den sura vätskan faktiskt har blekt tyget, isåfall är det bara att sätta igång att spy på hela soffan om du vill slippa skiftningar." hahaha
HMOR
För det första så kan inte en tjej vara en "lirare", skärpning :) Sen, vad är detta Super 10? Vart finns det? Osv. Vanish har jag prövat dock.. inte på spya direkt men på värre fläckar på kläder. Då funkade det iaf...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Super 10 är ett medel, ett rengörings medel.. DEt är grymt mot fläckar. Vi hade det när jag var liten o det tog bort blod och allt.. Verkligen super ;) Jag undrar också vart det finns, har inte sett det på flera år men jag har hört att det finns kvar.
Cluny P20 Simpelt. Om du inte har något emot färgen som fläcken har så föreslår jag att du spyr ner resten av soffan så att den får samma färgton. Det här är ett billigare alternativ än att köpa dyra medel och kemikalier som troligtvis ändå kommer sabba din soffa helt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Cluny- Fick du lägra?
Holden makes a great deal to australia
Super10 is the shit
cry me a river! --> thcrew
I vanlig ordning, ring Via direkt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-01-29 20:01
lägg en klick bajs så har du blivit av med problemet.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
spy i killens som spydde i din soffa eller be han betala...
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
nu tänker jag genast såhär: vad är värst, fläcken eller lukten? för det måste väl lukta satan?
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Men vad är det för människor som kräks i någons soffa ? Herregud, vet väl vem som helst även i det mest omtöcknade tillstånd att man låter bli iaf soffor och annat tygbeklätt, och i bästa fall mattor. Kräkas i toaletten ftw?
It's only gay if balls are touching
inte för att vara den som är den, meeen, har soffan avtagbar klädsel? skulle ju inte bli jättechockad om den hade det, detta är ju trotsallt whoa. ;)