Vad gör ni när ni inte kan somna ?
Har vissa nätter problem med att somna och kan inte heller slänga på en rulle och somna till den, det gör mig bara ännu piggare & om jag bara ska ligga tills jag somnar tar det säkert 2-3 timmar. så nu ber jag om era bästa tips på vad man kan göra för att somna när man har svårt att sova. Då menar jag inte när man alltid har problem med att sova utan när man just denna natt inte kan somna lika lätt som andra näter.
www.myspace.com/danielbylund
runkar!
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
sätt på stereon eller hörlurarna och ligg och lyssna, sen haru på "sleep timer" på 1 timme - 30 min typ..den brukar jag köra iaf=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite olika, läsa en bok funkar ibland om man inte blir för betagen av den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rosta några mackor och bygg något gått att dricka, typ oboy.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
det bästa är väl att gå en promenad lr ta en joggingrunda,ta en varm dusch o sen lägga sig i sängen o slappna av.
www.susei.blogg.se
fråga doktor om sömntabletter.
palla att den första som svarar snor min :O
I tego arcana dei!
Räknar från 50.. brukar somna vid 37 oftast.
Har fan inte kunnat sova dem senaste veckorna, typ 2-4 timmar max varje natt. Försökt med musik och allting. Vill inte köra sömntabletter då jag fastnar lätt för tabletter :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Zoom-Zoom.. de e bara att stoppa i sej fler
Cocillana Etyfin
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Hehe, okej okej..
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
haha jag är redan fast vid att ha musik när jag sover, kan fan inte gå och lägga mig utan att ha satt på musiken:P
Ringer pojkvännen och hoppas att han kan prata med mig så att jag kan lugna ner sig och somna. Fungerar utmärkt alltid! Annars är det tvn eller släcka ljuset och låta fantastin vandra iväg
whoopzidoo
dricker en bira, drar en tarzan och låter herren göra sin grejj...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Onanera/knulla Bada i riktigt varmt vatten så du blir helt matt Lyssna på ljudböcker tills du inte uppfattar allt vad de säger längre - då kan du stänga av Drick 1-3 glas vin Föreställ dig att du åker buss & inte har något bättre för dig än att sova (det funkar ibland för mig) Gå en promenad Lös korsord/sudoku Läs en bok
Zoom-Zoom P21 har nästan samma prob som du. dock hinner jag med att sova nån timme längre än dig och dock inte varje natt. fram och tillbaka senaste månaden.
Jag har haft problem att sova på nätterna det senaste halvåret, är förjävligt! Vettefan vad man ska göra, allt jag försöker med blir jag bara piggare av.. Kan man kanske hyra in någon som kommer och däckar en med ett basebollträ varj kväll kanske?
^ Smart sagt.
Fråga mamma om hon kan ha högläsning för dig:)
Poker_face Du behöver en flickvän! (alternativt pojkvän, vad vet jag)
kown nejdå, pussy har jag så det räcker..
^ Smart sagt.
Sätter alltid på serier som Futurama, Family Guy eller liknande varje gång jag ska sova. Antingen så somnar jag efter en stund eller så fortsätter jag att kolla tills jag somnar.
Poker_face Det handlar inte om pussy, smart ass.
Det handlar om närhet & sömn.
kown Och förlåt att du vilseleder mig när du säger "onanera/knulla" i ditt inlägg ovan...
^ Smart sagt.
Poker_face Det enda du kan tänka på va!
Nejmen det kommer på köpet. Det är det fina med det hela
kown Nu var det ju du som "tvingade" mina tankar till det ;)
Men anyways, tror bara det skulle få mig att vara vaken ännu längre.
^ Smart sagt.
Poker_face Men när man väl somnar med någon annan sover man så jävla bra.
Fattar inte hur jag någonsin kunnat sova ensam
nämn någon snabb kur nu :) vill fan sova
Jag har världens bästa teori! När vill man som minst sluta sova? På morgonen.. Tänk att det bara är några få timmar kvar o nu ska du verkligen ligga och mysa där under täcket innan det kalla vinter-Sverige väntar dig.. Fungerar 3/8 gånger! (Ja jag generaliserar)
www.justdet.se - svensk hiphop
Soder P18 kan funka. dock så blir det ännu svårare för mig att sova när tankar snurrar i mitt huvud. tänker jag på att det är morgon och en kall vinter-dag i sverige så går det över till mer och sen mer och mer.........
så maybe men inte för mig :)
Vad fan, jag gav dig skitmånga tips. Om du inte sover nu slår jag ned dig!
Det enda som funkar är att ruska tupp.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Klingon P22 haha, gotta love det där uttrycket!
Ruska tupp, låter så jävla fint!
^ Smart sagt.
Hade problem att sova innan jag gjorde lumpen. Nu kan jag somna var som helst, när som helst och hur som helst. Så om du inte kan sova inatt, gör lumpen så kan du garanterat sova livet ut från och med december nästa år.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
hah okej :) Men okej, det slutgiltiga tipset! Hyperventilera i 60 sekunder och låt någon trycka hårt mot ditt bröst, du svimmar och kommer då vara i "sovande" tillstånd. Dock sa mina lärare att man förlorar otroligt mycket hjärnceller på detta och kan utveckla CP samt liknande funktionshinder..
It sure is.. It sure is..
Dra en köttflöjt och somna in!
I tego arcana dei!
spela crazy taxi på facebook
kolla inte vad klockan e hela tiden för då kommer du nojja över att d snart e morron o inte kunna slappna av, ända rådet jag har .....annars har jag oxå svårt o somna ofta , typ tänk på din andning..allt det där kliche snacket
Hehe jag lyckades aldrig somna igår, är inne på 35:e timmen nu. Försökte lyssna på nå chillout musik, funka inte.. kefft.
Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.
Snusnäsduk X1 Jag tävlade med en polare, efter typ 20 timmar börjar man bli liiiite pigg igen...Jobbigt.
I tego arcana dei!
sitter på whoa, röker cigg, väcker sambo genom att teasa, leker med min hund som har samma dygnsrytm som jag, kollar youtube, lyssnar på musik, skriver lite..
What I said, yo!
Ähh börja reppa den som går och lägger sig först av polarnas ska få ett straff.
tar fram en bild på en massa får, och räknar dem.
We call them winerbrods.
går upp och kokar lite kaffe och lirar WoW hela natten :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Jag brukar tänka på en massa jobbiga saker som jag borde ta tag i. Ibland somnar jag och ibland blir jag ett freak av tankarna, testa! Annars brukar jag tänka på att en jag litar på sa att man vilar hjärnan även om man bara sluter ögonen i vaket tillstånd. Så jag brukar ligga vaken och blunda och känna att det är lugnt, att jag i alla fall kommer vara pigg imorgon. Det som någon sa om att man sover bäst med någon annan håller jag inte med om! I så fall ska det vara en sjukt stor säng, jag hatar att känna mig låst när jag sover.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
När jag är aspigg och vill sova, så sätter jag på Madonna. Speciellt hennes låt Frozen, sen ligger jag och myser till den. Då somnar jag nästan direkt. :)
Jag kickar sömnpiller såklart. 4st en halvtimme/timme innan jag ska sova. Tillslut så somnar jag, oavsett om jag vill det eller inte.