I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Var finns de koreanska tjejerna? :)

Övrigt - Blandat

2007-11-20 20:09
Fan vad jag skulle gå omkring och glo om jag bodde i Tokyo eller Seoul, folk skulle tro man var efterbliven eller så.. :P

2007-11-20 20:25
Btw, ni tjejer i tråden, finns det ngt utseende ni favoriserar? Och isf från vilket land då? Vilka killar tycker ni helt enkelt är snyggast, nationsmässigt?
Manager

2007-11-20 20:29
många av dom här asiatiska "söta" tjejerna är ju bara för mycket.. speciellt dom här harajuku tjejerna, stör mig bara på dom.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Moderator

2007-11-20 20:41
Om man ska kolla till historik så är väl det folkslag jag har gått mest på faktiskt samer. Vilket är skitskumt eftersom jag skarpt ogillar samer.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-20 20:45
GAIA P25

Personligen så föredrar jag latinamerikaner (mest Chile bara för att jag själv är halvchilenare), och japaner... haha
That get's me hot. Min grej helt enkelt.
Jag har bara dejtat/varit tillsammans med män från antingen den latinamerikanska kontinenten, eller ja Japan. HAHA. Och så bor man i Sverige...

Yun_DI P18

Ja, du.
Man kan säga att de är fina att se på. Men vill man verkligen ha en flickvän som står och fixar endast håret i 2 timmar innan de går ut? Har fem lager smink och brun utan sol i ansiktet? Går inåt med fötterna eftersom det anses "sött", kan inte gå i högklackat men tvingar sig ändå på det.. osv. Det är de s.k. "Gyaru" tjejerna/stilen. Fast du kanske menade de mer utflippade "kawaii-skadade" brudarna? (fast alla japaner är väl "kawaii-skadade" haha, blev även jag till viss del där)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-20 20:46

Okej, har personligen inte en jävla aning om hur en same ser ut, haha.. Det är väl typ som svenskar eller? Eller är det mer typ ryskt i utseendet? De är väl blonda och blåögda va?

2007-11-20 20:49
?

2007-11-20 20:51

Ta huvudet ur vattenpipan thug_hustla och andas lite o2 för omväxlings skull, eller du kanske bara drev lite sådär som många på whoa gör? ^^

Moderator

2007-11-20 20:55
GAIA Jag tycker de påminner lite om islänningar. De ser lite vilda ut och har lite platta ansikten med lena drag. Fylliga kindben och en aning sneda ögon.

Och nu känner jag mig lika äcklig som thug_hustla tycker att vi är.

Om man googlar på sametjej och sen kollar bilder hittar man som första resultat den här och i andra hand den här
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-20 21:00
Asså vadå.. Det är väl ingen nyhet att folk ser olika ut runt om i världen? Det ligger inget värdeladdat i det. I Kongo ser man ut på ett sätt. I Thailand på ett annat. Många, eller de flesta inklusive mig själv, brukar vara extra svag för vissa tjejer/killar från vissa länder. Många tjejer gillar t.ex. italienska män. Jag är lite svag för östasiatiska tjejer, typ Japan, Korea. Fast jag gillar tjejer från hela världen så det är inget antingen eller hos mig iaf. Och för de som det är antingen eller för, big deal så är det bara, man kan inte tvinga folk att tycka vissa personer är attraktiva.

2007-11-20 21:09

Me like AzNgurl!

Det kryllar av dom i KartRider GAIA ;) Be there och adda FeFFe! :)

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2007-11-20 21:19
AiQue

Haha, ja du..

KartRider, StarCraft BW, WarCraft TFT och mkt annat, jag är närmast en koreafil (typ anglofil fast Korea), iom de intressena så ser jag mkt från Korea och snackar en del med koreaner. De är väldigt artiga i sättet och det är typ värsta grejen bland tjejerna att vara lite blyga och bedårande. Har iofs hört att fenomenet är vanligt bland japanska tjejer också. Har aldrig fått tummen ur att börja Kartrida men en vacker dag, :)

-------------------------------------------

Och som parentes kan jag tillägga att iaf jag är jävligt glad att jag bor i Sverige när det är såpass mångkulturellt, inte bara relationsmässigt osv utan även nya maträtter, musik, kulturer, traditioner och livsfilosofier. Jag tror jag har bekanta och vänner från typ alla världens hörn, många väldigt nyinvandrade och de berikar ju ens tillvaro och lär en saker på fler sätt än ett. Jag trodde t.ex. att australiensare inte skulle vara så värst olika t.ex. en svensk men efter att ha träffat och lärt känna en hel del aussies så blev man lite förvånad. Sen kanske inte exakt alla aussies är på samma sätt heller men you get the point, ;)

Men tråden handlade inte om det, bara vart man tycker fina tjejer/killar kommer ifrån. Och smaken är som baken, det finns inga fel eller rätt, hehe..

//Peace

2007-11-20 21:24
Min drömflickvän är en liten japansk brud som har skoluniform. Sen när hon gått klart skolan så får hon ha uniformen vid förspel. DAMN vad heta dom är. Ps. när jag säger liten menar jag inte liten till åldern utan runt 19-20 och kort. Men det kanske ni fatta. Känner ni nån som är villig så är det bara att holla!

2007-11-20 21:34

2007-11-20 21:37
Haha..

"Hej, jag söker en söt tjej som härstammar från Korea. Ett plus om du gillar tevespel!"

:D

2007-11-20 21:39
klart! ;)

Nagra har fatt napp, du kanske har tur? :D

2007-11-20 21:41

Hahaha, ja för fan, vem vet.. Kanske ska slänga in en liten annons, ^^

2007-11-20 21:43

Svenska killar, utan tvekan. Särskilt dessa nordiska, vältränade män som har lite mörkbrunt, kortklippt, rufsigt hår och en sexig skäggstubb. Vältränad kropp, särskilt armarna, men inte för markerade muskler! Lång och bred, så man kan ligga bredvid och känna sig liten.

Jamenförlååååt men klockan är faktiskt efter nio.

MUMS!

Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2007-11-20 21:56
Hehe, an icehockey player you say? :)

2007-11-20 22:25
det negativa med dessa damer är ju deras kroppar, platt på båda sidorna oftast. Om det inte är en mix av något slag dvs. Men 100%iga brukar ju vara så iaf..

Men va? Nej, fel.

många av dom här asiatiska "söta" tjejerna är ju bara för mycket.. speciellt dom här harajuku tjejerna, stör mig bara på dom.

Precis, för de utgör ju verkligen en majoritet ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-11-20 23:17
Den asiastiska kulturen är inte lika stark här. När jag var i Toronto hade jag sjukt många sydkoreanska vänner. Har varit på en och annan Asianparty. Det är najs.

Åk till Amerika eller Korea.

Annars var det väldigt många vackra asiatiskor under Tan Dun-veckan (kinesisk kompositör) på Konserthuset. Vet dock inte vart alla tog vägen sen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-20 23:25
Många asiatiska tjejer är väldigt platta, fram och bak.
Men mellanöst brudar är fina, inte de håriga.
Latinska brudar och mörka brudar är ju the bomb, ljusbruna.

Habesha..
Jag har ingen personlighet

2007-11-21 19:23
Asså en tunn koreanska i skolflickeuniform, det luktar fan lite pedofil här.
Skåne!

2007-11-21 19:31
Umm.. Du kanske inte visste att det är skoluniform i många asiatiska länder? Så även för gymnasiet och uppåt? Dessutom finns denna outfit ofta som subkultur och har inget att göra med småflickor..

2007-11-21 19:44
Jo det vet jag. Tycker ändå det är lite filthy.
Skåne!

2007-11-21 19:47
Nåja, det får stå för dem som är hooked på sånt, jag nöjer mig med tjejen i fråga, sen får hon klä sig hur hon vill, helst inte alls, :P

2007-11-21 19:53
Remy:
Hur ska man övesätta ''more cushin fo da pushin''

2007-11-21 20:08
Åk till Gnosjö!!!!!!! där bor de 80% asiater!

2007-11-21 20:31
Math

Fan ingen aning..
och vem fan är du?

2007-11-21 20:51
Om du kommer på någon bra översättning. PM!

2007-11-21 20:55
`^^
ett alternativ:     Mer deg att knåga!
och vem fan är du?
Moderator

2007-11-21 21:07
Remy Inte illa. Inte illa alls.

2007-11-21 21:19

tack kapten men självklart ska det stå knåda och inte knåga

och vem fan är du?
Moderator

2007-11-21 21:26
La inte ens märke till att du skrev fel. Så bra var det.

2007-11-21 21:49
Jag har nog alltid dragits till svenska killar..

2007-11-21 21:50
rasist!
och vem fan är du?

2007-11-21 21:53

Remy: Om du menar att jag skulle vara rasist så humm ja... vet inte...iså fall menar du väl omvänd rasism jag är jue från Kenya.

2007-11-21 21:58
då är du extra mycket rasist om du till och med hatar ditt eget folkslag!

Svårt att se ironin i det hela? :)
och vem fan är du?

2007-11-21 22:03
Remy: Jag hatar verkligen inte mitt folkslag, du är fan rolig alltså, här sitter folk och skriver att de dras till invandrar tjejer du kallar inte dem för rasist? Jag menar är inte de också rasist också och hatar sitt eget folk slag i så fall? ..att jag dras till svenska killar har inget me rasism o göra eller att jag hatar ..mitt eget folk slag, varför skulle göra det, jag kan inte hjälpa vem jag faller för...

Känns bara som du vill ha något att skriva, i så fall kan du jue skriva något annat vettigt än en massa skit DU...

2007-11-21 22:14
Peggy

Roll a L sistah!
Lugna ner dig nu och läs vad jag skrev en gång till för du verkar ha missat den sista meningen.
och vem fan är du?

2007-11-21 22:15
piggy

Vill inte starta beef nu, men din sista mening knäckte ju :)
Känns bara som du vill ha något att skriva, i så fall kan du jue skriva något annat vettigt än en massa skit DU...
och vem fan är du?

2007-11-21 22:59
Haha, Peggy.. ^^

Sen pojkar och flickor så ska man undvika ironi på internet, inte alltid att folk uppfattar sånt.

2007-11-21 23:07

2007-11-22 01:42
Remy: Varför kallar du mig för piggy för..

nej men ärligt, jag missade faktiskt den sista meningen...

2007-11-22 03:44
Peggy F23:

Han kanske tyckte att du såg ut som en piggy?.

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2007-11-22 08:20
GAIA du undrade vad vi tjejer har för smak.. precis som du är iaf jag för det mesta allätare. det jag dock vet att jag inte dras särskilt mycket till generellt är asiatiska män. (inte mellanöstern)

av att bedöma på min "loveaffair"-lista så är jag väldigt etno-liberal ;)
min svaghet är väl genrellt svenska män och möjligen nordafrikanska/berber/arabiska.
det är ju jättesvårt att säga, men rent visuellt är de väl dessa jag dras till genrellt. men som sagt så finns det vackra män från de flesta länder. Sen kan man ju vara "periodare"

Min egen kille är palestinier och han definerar väl rätt mkt det här mörkare arabiska utseendet. Jag tror jag dras till mina motsatser, antingen mörka män eller skandinaviskt ljusa. fast de kanske bara är rubbish. Gaia, du har typ mina färger och du är ju skitsnygg :D

sen kanske jag TROR jag dras till mörkare män bara för att min egen älskling är det, att jag ser skönhet utifrån honom. För egentligen är det ju inte färgen som atraherar i sig utan dragen.

Jag gillar när folk är etnomixar ! det är jättevackert ur alla synpunkter. :D och det är tråkigt att höra att vissa inte får röra sig utanför en viss etnisk "gräns" som du beskrev på ditt jobb. är glad att jag slipper det där

Remy hon var så vacker att man fick ont i magen. än idag har jag inte stött på någon som kan möta sig med den skönheten.
Femme fatale

2007-11-22 08:30

Remy och GAia bara för att illustrera hur gudomlig varelsen var så minns att jag att jag upprört sa till pappa:

- Hur FAN kan man låta henne ströva fritt i detta köpcentrum? Tänk om någon kidnappar henne!? Pappa vi måste göra något! Hon kan inte bara gå omkring och se ut sådär och tro att ingenting ska hända henne? Pappa, är jag jätteful? De sägs att Dubai är bra på plastikkirurgi? Pappa, jagdör? Vad ska vi göra nu? nejnejnejnej min mage... *kvider av avundsjuka*

så, här utvecklades en sida av mig jag inte visste fanns, tydligen tyckte jag att man ska låsa in en kvinna under vissa omständigheter. :D

kan nämna at hon förövrigt var muslimskt klädd enligt emiratisk stil. den här svarta, festliga, pärlbeströdda varianten, och hur jag såg håret var att sjalen halkade av henne PRECIS SOM JASMINE I ALADDIN!! ni vet den scenen då aladdin får syn på henne för första gången på marknaden. och jag var mijnst lika charmad som aladdin där hahaa :D
(hon likna dock inte jasmine alls utan en mikjard ggr snyggare)
Femme fatale

2007-11-22 09:11

ahaha vad fan är detta. hål som hål

2007-11-22 09:14
Amar

Hehe, fett! Såna där mystiska mörka skönheter typ som i tusen och en natt, aladdin osv, det är great!

Min egen kille är palestinier och han definerar väl rätt mkt det här mörkare arabiska utseendet. Jag tror jag dras till mina motsatser, antingen mörka män eller skandinaviskt ljusa. fast de kanske bara är rubbish. Gaia, du har typ mina färger och du är ju skitsnygg :D

Haha, tack för den! :D

Det var snällt sagt, får hoppas att spanjorlooken går hem hos de flesta andra tjejer också då (gärna hos söta koreanskor), hehe..

Och du är minsann väldigt fin också men det får du säkert höra rätt ofta på whoa. Som jag sagt tidigare på whoa, det är lite prinsessa över dig.

//Pz

2007-11-22 13:00
magicow--- ja kanske de