Var finns de koreanska tjejerna? :)
Har en liten grej just för internationella flawors (asså svenska tjejer är ju mkt fina också självklart), Latin Amerika, Afrika, mellanöstern, ja you name it, finns nästan inga länder där tjejerna är fula. Just koreanska tjejer finner jag ytterst vackra. Har alltid funderat på vart de finns om de finns i ngt betydande antal i Sverige. Har bara känt två koreanska tjejer i mitt liv (Sydkoreanska då) men det borde ju finnas fler? Det lär ju vara en del adopterade från Koreahalvön? För att göra tråden mer konstruktiv, dela gärna med er av era smakpreferenser, om det är ngt speciellt land som du anser har extra snygga girls/guys. Ang de med koreansk bakgrund så lär väl de flesta antagligen bo i Sthlm, mkt östasiater där? //Peace
min flickvän är halvsvensk, halvkorean. I like.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Eftersom det i Sverige går drösvis med adoptivkoreaner på varje, om uttrycket tillåts, genuin korean så finns det sannolikt ingen nämnvärd övervikt av etniska koreaner i Stockholm. Barnlösa medelklasspar hittar man lite varstans i landet. Det finns hur som helst uppemot tiotusen adoptivkoreaner i Sverige vilket får betraktas som en ansenlig summa. Vi har faktiskt lagt beslag näst mest koreanska barn av alla länder i världen slagna bara av USA. I förhållande till befolkningen är det ingen som kan mäta sig med oss. En klar majoritet av dessa koreanska adoptivbarn är flickor. När importen av barn kom igång på allvar och var som allra mest omfattande på 70-talet, då till och med en del fertila par köpte in i adoptionshypen, gick det hela två koreanska flickor på varje koreansk pojke i Sverige. De upplevt sexuellt lättillgängliga asiatiska flickorna svarar bättre mot vårt västerländska skönhetsideal än de asiatiska pojkana, något som blir allra mest uppenbart när dessa ställs mot sina afrikanska motparter. I så kallade regnbågsfamiljer, som numer är mindre vanliga, valde man därför naturligtvis en svart pojke och en gul flicka mer ofta än motsatsen. Utbudet av pojkar över huvud taget har historiskt varit jämförelsevis skralt på adoptionsmarknaden, man säljer ju hellre en flicka än en pojke. Detta mönster kan idag ses allra tydligast i Kina där över 90 % av de tusentals barn som årligen avhändas är flickor.
För den som vill ha en introduktion till ämnet relationer över rasgränserna rekommenderar jag förövrigt Tobias Hubinettes artikel med samma namn länkad till nedan. Särskilt del två med rubriken "Vithetens gula feber" relaterar till trådens ämne.
1 2
Den
här kan du fördriva tiden med så länge...
Det sitter en koren brevid mig nu. Men hon är upptagen med en 35åring, tyvärr. Många som har samma tanke som du
My heart lives in my vagina.
Åk till Eskilstuna. Där finns det ett område som heter Nyfors. Där var det bara östasiater när jag var där. Är dock inte säker på om det är koreaner.
The Dude minds!
Graffare
2007-11-20 12:28
Har en farbror som är korean, och har en stor koreansk släkt. du kan få han, men han är grinig och gammal
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Eritrea och somalia har fula tjejer, alla ser ut som feven...
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Sydafrika har också fula har jag hört. Alla är snaggade.
The Dude minds!
2an var fett söt, 3an nee usch ;D
be the change
Etiopiska tjejer är fan världsklass :D nej men finns många vackra från många olika håll. en av mina bästa vänner är halvsvensk halvkorean (syd) och nog fan är både hon och hennes syster snygga :D
Femme fatale
Jag kände en koreanska förut, halvsvensk och otroligt vacker mm jag saknar henne faktiskt.
vackraste varelse jag sett i mitt liv var när jag var i Dubai. hon var så jävla vacker att jag bara var tvungen att fråga vat hon kom ifrån. hon var en mix av dessa länder; tanzania, oman och turkiet.. hon var helt obeskrivlig, ett vackert tjockt brunt hår, ljusbrun hy typ blek mulatt och jordens VACKRASTE bambiögon. Plutmun, skitrak liten näsa, perfekta käkben etcetc. hon såg tecknad ut. jag är fortfarande i chocktillstånd när jag tänker på det. jag dör
Femme fatale
jag gick hem helt förstörd, alla frågade vad som hade hänt efter att jag hade sett det där miraklet, och jag låg bara livlös i mitt rum resten av kvällen och gnydde av avundsjuka. jag önskar så in i helvete att jag hade tagit en bild. miss universumkandidater kan slänga sig i väggen, hon var fenomenal.
Femme fatale
Var i Seoul i två veckor i januari. Det finns riktigt söta tjejer. Se upp för Tokyo också, hälften av alla tjejer rockar "skolflicke"-looken.
We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen. For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18
Fan vad najs, får försöka leta lite mer aktivt efter dem, kanske chatta på koreanska sidor (eller åka till Eskilstuna), haha..
Sverige har definitivt snyggast kvinnor i världen, speciellt under sommaren. Men gräset e ju förstås alltid grönare på andra sidan... Jag håller i alla fall med om att Asien är det enda område som kan mäta sig med skandinavien när det gäller kvinnor. Är dock mer lagd åt sydostasien än åt Japan/Korea. Thailändskor, Vietnamesiskor och liknande brukar vara lite kurvigare och det är nice. Det är också betydligt snyggare med gyllenbrun hy än likblek. Indonesien har faktiskt en del riktigt snygga kvinnor också, men de är väl rätt ovanliga i Sverige och bär i allmänhet slöja =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, fan vad vilken lyx man har egentligen som man? Värsta smörgåsbordet liksom, haha, :D - Få se nu.. Jag är lite sugen på en libanes, nää vänta, här borta står det en indisk tjej, ahhh, eller vafan det var ju ett tag sen jag körde kinesiskt, ack dessa val.. Sen måste väl iofs tjejerna över hela världen man ev är intresserad av tycka samma sak, finns säkert många som inte diggar den europeiska looken, hehe.. //Pz
GAIA min bästa vän är halvlibanes halvindisk. och hon är lika snygg som det låter :D
håller med mästerkatten, stockholm på sommaren där ett paradis. och jag håller med om din asiatiska smak. föredrar också thailändskor till utseendet före japansk t.ex. men allt är ju relativt
Femme fatale
jag är inte homosexuell. bara visuellt lagd
Femme fatale
Se upp för Tokyo också, hälften av alla tjejer rockar "skolflicke"-looken. Tell me about it ^^
mästerkatten Tro mig när jag säger att svenska tjejer överlag inte har ett skit att sätta emot i jämförelse med japanska tjejer :) Visst finns det otroligt vackra tjejer i Sverige också, men den genomsnittliga japanskan är så otroligt mycket vackrare, och då är jag inte direkt någon fanatiker av av asiatiska tjejer... det blir bara pinsamt tydligt när man befinner sig på plats. Dessutom klär de sig överlag bra mycket trevligare, mycket stilrent men ändå tämligen hett :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Indien, Bangladesh mfl länder där har f.ö. väldigt vackra kvinnor, hade en bangladeshisk tjej som jag myste lite med senast nu, typ lite mörk nötaktig hudfärg, hår som en korp och lite drag som många indianer i Nord och Sydamerika har, väldigt fint.
Amar Wow, det låter hett! :)
Asiatiska tjejer har aldrig varit min grej. Jag är mer svag för persiska,turkiska,syrianska,libanesiska tjejer osv i den kategorin. Amar fan din beskriving av bruden i dubai fick mig att drömma bort, sen så kan du vara ganska nöjd med dig själv då du är vacker like whoaa ;) hollaa back när du e singel haha
och vem fan är du?
Remy Hehe, du kan kalla mig allätare, ;) Allt det du sa är också mad nice. Speciellt libanesiska tjejer. Där jag jobbar nu jobbar det typ 80% kurder och en hel del söta kurdiska tjejer fast en del av dem får inte inte ha pojkvän tyvärr, :(
hmm... i vilken värlsdel ligger dessa länder? ;)
Johnny Hehe.. exakt.. Men å andra sidan, Las Amérikas, Afrika och Europa är ju knappast sämre. Kroatiska tjejer är riktigt fina i Europa bl.a.
Gaia De allra vackraste är blandingarna! Jag raggade till mig en dejt på ett ice-cafe i tyskland, den bruden var halv libanes/ukraina. Hon var fettt vacker, man såg att hon hade ett speciellt påbrå. Ahh detta är mitt ämne alltså kan diskutera vackra damer i evigheter!
och vem fan är du?
det negativa med dessa damer är ju deras kroppar, platt på båda sidorna oftast. Om det inte är en mix av något slag dvs. Men 100%iga brukar ju vara så iaf..
work some magic
johnny Sant men jag ser det mera som mellanöstern, och asien för mig är mera de med widescreen ögon :)
och vem fan är du?
Gaia Kroatiska tjejer är jävligt vackra håller med dig. En föredetta till mig var kroat/bosnie och det jobbiga var att alla hennes kusiner som hällsa på var fan lika vackra.
och vem fan är du?
Åk till korea....... Tycker det är så härligt att alla har egna definitioner av fenomenalt vacker.. Alla har en chans, det finns nån för alla, nån som är vackrast i världen i den personens ögon! Är det inte underbart? Hihi :)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Remy Haha, true, tråden fungerar lika väl som en hyllning till alla fina ladies där ute, vad skulle vi göra utan dem liksom. Raggade till mig en polsk/rysk? tjej en gång, hon hade ett speciellt utseende, nästan lite modellaktigt över det, stora ögon och ganska annorlunda drag i ansiktet, typ som Milla Jovovich.
flaaaajest Ja verkligen för om alla killar hade samma smak som mig så hade det inte funnits tjejer med anorexia och bulimi :D haha more cushin fo da pushin
och vem fan är du?
Adoptera en korean och gör en Woody Allen? ;)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
flaaajest Inte så lätt, det ligger ganska lååångt bort! Asså, jag gillar iofs alla sorts tjejer, stora/små, ljusa/mörka osv, just koreanska tjejer kanske jag gillar lite extra bara, ;)
emil_b To much r kelly in the system?
och vem fan är du?
Emil Hehe, fy fan.. Kul att se dig på whoa nuförtiden.
GAIA; okej, jag hojtar om jag ser nån. Kan springa fram och be om hennes nummer eller nåt.. :D
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Gaia haha jag "festa" med en svensk adopterad korean tjej i ayia napa i sommras, hon var ganska söt för jag brukar inte digga sånna. Synd bara att jag aldrig tog hennes nummer eller nått för då kunde du ha fått den :D haha
och vem fan är du?
flaaajjest Kloroform, duct tape och säck, du får betalt vid leverans, ;)
''Adoptera en korean och gör en Woody Allen? ;)''
hahahahahaha ew!
dem flesta vackra tjejer jag sett,har varit blandade med något. jag säger inte att alla blandade tjejer är vackra men det finns något mystiskt med folk som har mkt blandningar.man kan inte riktigt placera dem,and I like that.
men ni som säger att ni gillar tjejer från ETT VISST land,dras ni till kulturen också eller maten,musiken vad som?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-11-20 19:25
Jag känner tre trillingsystrar (nehä är de TRE?!) som är koreaner. De är sjukt sexiga. På halloween så var ena systern utklädd till Kill Bill asiat med skoluniform och spikboll i kedja som tillbehör.
Jag skyller allt på Emma!
Ja, tror nog faktiskt i mitt fall att det handlar en hel del om kulturella faktorer och karaktärsdrag också. Nu vet inte jag allt om Korea eller dess invånare heller men jag kan en hel del (har en del intressen som konstigt nog sammanfaller mkt med Syd-Korea). Den bild jag fått av koreanska tjejer stämmer bra överens med vad övriga sagt. Det gör det ju kanske lite skumt ifall det handlar om adopterade personer i Sverige, de har ju inte växt upp med den kultur som finns där borta. Fast det räcker långt med bara det fina utseendet, :) Sen så är självklart inte utseende allt heller men det trodde jag kanske framgick automatiskt. Hellre en intressant och kul tjej att hänga med framför bara good looks.
Toastare
2007-11-20 19:35
hm, de flesta koreanska tjejer är adopterade och är således svenska till sättet.. så GAIA försök inte.
BB Hehe, det där sista inlägget fattade jag inte så mkt av tyvärr, :)
Toastare
2007-11-20 19:43
det var inget, jag slutade nog läsa ditt inlägg efter halva.. så jag skrev det du skrev sist typ.
Alltså, det jag menade var att jag kanske romantiserade lite väl mkt baserat på det jag sett från koreanska tjejer I KOREA, dvs inte här. Sen är de ju lika söta här som där men som sagt, kulturmässigt kan det ju inte vara samma.
Jag såg waaay mkt mkt mer heta/snygga/söta japaner i Tokyo än vad jag såg av koreaner i Seoul. Japaner är hetare, det är min observation haha. Men som andra har sagt, blandisar är det finaste ;) det bästa av två världar, yes yes.