Cosmo Kramer
Homer Simpsom
Hunter S Thompson
God allmighty
Hela Wu-Tang
Moondog
Om vi alla var unga samtidigt så: Jarvis Cocker Olle Ljungström Yin Yang Twins (de räknas som en person) Patrik Arve
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Leif GW Persson stenhård50 Cent han och gw skulle klicka direktJim Carrey Rolig Valfri rik männsika kan bjuda på drinkar
paris hilton jenna jamesson
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
John Dorian - scrubs <3 <3 <3 <3 <3
B
Todd ifrån Scrubs.Homer från Simpson.Jesus Angelina jolie
Lookin at you through the glass..
Rainman P23 Jag skulle gjort som O´reily och manipulerat adebisi till att råna och knulla alla andra i röven.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jungfru Maria(Skulle nog dra på freaket efter några jävlar) Biggie(Kungen) Den Riktiga Kungen(Karl XVI) Frank Lucas(Han skulle förse Crystalen och rökat) DREEEAMTEAAM!
yessir!
Moderator
2007-11-11 03:11
croim För de tre du redan har med är inte rika nog eller? :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
cuewauwau-191 F61 Jag trodde folk visste att "Greven" egentligen inte har några pengar utan lever på sitt rykte och alltid snyltar drinkar så gott han kan, och ja, det är något han kan.
Så var tydligen inte fallet.
Rehab is for quiters.
Ronaldo - Fotbollsstjärnan (riktiga Ronaldo, inte C.Ronaldo!)2Pac - Rapplegenden Christina Aguilera - Världens vackraste (enligt mig)Huge Hefner - Playboysnubben (om man får träffa alla playboybrudar ;D)
Gangsta Rap Made Me Do It!
jag tar med mig en person till. steve "stone cold" austin, för inte en jävel beefar med honom. per moberg, kan man hitta en man med mer pondus än honom?
don't watch me, watch yourself
ODB Frank White Frank Sinatra Doug Stanhope Skulle kanske bli för mycket i och för sig...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Zach braff (JD) (scrubs) Charlie Shean (2 and a half men) Homer simpsons (simpsons) och Jack Black! (tenacious D) hade varit fresh
Lorenzo Lamas Chuck Norris Steven Seagal och DJ Qualls. Motivering behövs ej.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Pharrell Williams Pete Doherty George Costanza Noel Fielding Dem får det bli.
New Zealand Why not?
Producent
2007-11-11 14:18
Kenny och spenny från kenny vs spenny.....sen skulle det vara soft att gå ut med redman o methodman
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Hmm nar jag last allas forslag sa maste jag nog saga att jag byter ut Fez mot Eric Cartman fran Southpark. Han och Stewie skulle bli sa javla coola tillsammans.
Sen vill jag ha med Kelso ocksa.
Kelso från 70's show och ett gäng random värmlänningar.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Terminator Rambo Agent 47 och sist men inte minst DUKE NUKEM! Jävla vilket party där hadde man röjjt ställen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok vin diesel får vel också hooka kom jag på
Snubbarna i Fear and loathing in ls vegas hade fan fått haka på också.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
clone va? fett tråkigt. då tar jag ngn valfri rik människa :)
Mickaaaaaan.
Filip och fredrik Björne (björnes magasin) Kurt Cobain
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Mats Knutsson fran Aktuellt Lars Adaktusson fran TV8 Noam Chomsky eller kan dom va for torra kanske??
Bill Clinton, Glen Quagmire, Charlie Sheen & Snoop dogg .. Så att alla brudarna strömmar in och möjligtvis blir nån över åt en!
Keyra Agustina, The Game, (han får smäll på käften om han rör Keyra) Clint Eastwood, Bob sapp
work some magic
Erik_Indian: Chomsky tror jag inte är alltför stel egentligen, shit vilka stimulerande konversationer man kan ha med honom på fyllan!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Billy Joe Armstrong (något att vila ögonen på).Babben Larsson (för underhållningen).Serj Tankian (ska tydligen vara skittrevlig, bra musiker f.ö).Jultomten (kan smuggla bärs i skägget, se Falconreklamen).
Andy Milonakis för han e så jävla grym! Hmm.. Och så blir det nog Mr. Griffin och Homer :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
dogge från TLK Don vito jack black will ferrell
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Hunter S Thompsson - En riktig glidare, han skulle vara crazy, underhålla med att göra sjuka saker.Bob Marley - Skulle suttit och chillat, sjungt någon vacker sång, kanske sagt något roligt flummigt, och bara vara skönast i världen.Dave Chappell - Han skulle få skämta hela tiden, och lätta upp stämmningen.Alize (den franska sångerskan) Hon skulle bara varit där för att vara sjukt snygg, och för att jag skulle tagit henne på efterfesten. Jag Slå den partyfemman!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Alize , största anledningen att bli pedofil just nu...
mästerkatten Hur gammal är du egentligen, med tanke på att hon är född 84
Rapparkillen_93 X0 Robert gustafsson är en ganska bitter person utanför komiken. Skulle nog bara tråka till det
Jag skulle nog dra med mig:
Långben , Efter varje tequila säger han "Gosh!". Det räcker
Kermit , Säkert asrolig att snacka skit med
Göran persson , Skulle kunna sitta och lyssna på hans snack i evigheter
Christina Aguilera , Hon är snygg, hon är sexig, hon är min
! Visste inte att hon va född 84, men kollade upp de på
wikipedia nu och de stämmer ju. Fan, då e hon ju äldre än jag.
Grejen e att jag och fimp satt och onanerade till Alize en kväll och fimp påstod att det lilla livet var 16 och jag hade ingen anledning att misstro henne.
Av någon anledning är jag besviken...
B-Real Bara för att det är han.Celph Titled Utifall vi hamnar i problem den kvällen.Jose Mourinho För att han och jag kommer att bli dräggigast efter stängningstid.Violent J från ICP, för att han och jag ska sitta sminkade som Juggalos och alla ska kolla snett på oss.
The Dude minds!
Eller så tar vi bara B-Real , Sigmund Freud och Dexter Morgan från serien Dexter . Då kan B-Real provida Dexter med feta grejer, sen kan Dexter öppna sig för Freud . På så sätt kan Dexter bli botad, och då har man gjort en god gärning. En annan fet grej skulle vara Boondock Saintsbröderna , och Rocco the Funny man . Eller Jack Nicholsons karaktär i The Departed .
The Dude minds!
Ge mig Lauren "LC" Conrad, Bethany Joy Galeotti och Paris Hilton så stannar vi hemma istället.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Mötley crüe. Det räcker så.
fresh prince i bel air - behöver jag ens säga?Brittany Murphy - hon verkar lite jävlig och alltid gladbam margera - han och brittany skulle röjja runt rätt bra tror jag. anthony keidis - hur kan man inte vilja ha med sig en snubbe som väljer att uppträda i städerska-dräkt?!
when I play doctor, I play to win
leif gw persson (eventuellt lars martin johansson, en leif gw-karaktär) tommy körberg torsten flinck per morberg vi skulle definitivt gå på restarang först och äta fettbildande mat - husmanskost. sedan skulle det vara en stor stark och en sexa någonting rent och manligt resten av kvällen. någon gång runt midnatt skulle allting förstås urarta, och de tidigare trivsamma diskussionerna övergå till nerkavlade skjortärmar och knytnävsslagsmål.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Cartman Lucy liu hulk hogan
Toastare
2007-11-12 15:03
snorty, fy fan vilken liga.. precis i min smak. jag hade lätt hakat där.. Folk väljer ju skitstöriga människor som jack ass gänget, eric cartman och homer.. de kanske är roliga, men fy fan vad vad jobbiga att umgås med.
Jag skyller allt på Emma!
britney spears
fortsättning följer...
Om det bara gäller svenskar: Percy Barnevik Jan Guillou Martin Timell... ...och sjävklart forumfavoriten Leif GW Persson. Årets människa helt klart. Annars skulle jag ta med Ghostface Killah, enbart.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
jag tror jag väljer:Martin L Gore (anno 1984)Olle Ljungström Gustav Gelin Bill Haverchuck (Nollor och Nördar) den fjärde var jävligt svår att välja, det blir så slutgiltigt då och ingen utväg. jag kan inte ångra mig då.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
BountyBoo - du får haka på!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world