Utgång? Pick your dreamteam.
Je, sag att du fick valja ett gang om 3-4 personer som du fick ga ut med en kvall. Vilka skulle foljt med? Vem eller vilka skulle fa folja med for att gora kvallen sa rolig eller spannande som mojligt? Du far valja vilka personer/karaktarer som helst. Levande som doda, pahittade som verkliga. Jag skulle iaf valt:Stewie fran Family GuyFez fran that 70:s showVince fran Entourage och Robert Gustafsson Varfor? Det skulle helt enkelt b li en sjukt rolig kvall. Samt att Vince skulle dra till sig en hel del snygga tjejer. Forklara garna varfor du tanker som du tanker.
Kelso från that's 70:s show. Skön snubbe och då har man något att skratta åt och ha roligt. Kramer från Seinfeld. Min idol. Sjukt skön snubbe! Bill Gates. Kan bjuda på drinkar och allt vad jag önskar. Carmen Electra. Gissa?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Haha soft. jag tankte Kelso ocksa. Men Fez ar fan javligt cool och han borde fa komma ut lite mer tycker jag. Det dar med Bill Gates kan ju vara nat, men i ovrigt ar han nog sjukt trakig. Kanns det som. Om Carmen Electra foljer med kommer ju alla killar i ganget bara limma pa henne och inte alls bli lika roliga. Det tror i alla fall jag. Det var darfor jag undvek att ta med nagon het tjej. Dessutom sa skulle det flockas en massa andra killar runt henne och forstora varan trevliga stund.
Kramer från Seinfeld Paulie från Sopranos Kelso från that 70's show Stewie från Family Guy
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hangaround
2007-11-10 15:58
ARI GOLD från Entourage. Skulle kunna få en massa goda skratt till hans snabba och cleana kommentarer.DAVID GROLH från Foo Fighters. Verkar vara en riktigt skön man med självdistans.NATHALIE PORTMAN . Otroligt fin tjej som inte verkar ha drappats av storhetsvansinne som många av de andra tjejerna på vita duken. Även hon verkar otroligt soft.KARL LAGERFELDT. Måste ha någon snubbe som bara sitter tyst och ser cool ut bakom sina solglasögon.
Moderator
2007-11-10 16:01
Jesus - Jag dricker inte vin, så det är inte tillgången av billig alkohol jag tänker på. Men han skulle nog vara enormt trevlig att ha att göra med. Kapten Krok - Ganska självklart varför? Jim Morrison - Det skulle garanterat bli en fucked upp kväll. Paris Hilton - Visst är hon en jävla idiot, men hon lär veta hur man har det kul när man är ute.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Om Jessica Biel var flata skulle jag tagit med henne ut. Min pappa har en given plats i teamet, och jag tror nästan att Mark Levengood också hade fått följa med, och min tandläkare . Där har vi ett sjukt bra party-team!
renegade...
/Este G -In Yo Area
...o kanske en kåt brud. vem som hälst duger egentligen.... bara hon e kåt.
/Este G -In Yo Area
conspicuous. du måste ju lätt ha valt det tråkigaste teamet, även om jag inte skulle banga på att haka på.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Paris Hilton, hon är ju fan snygg och rik! Stefano Casiraghi - prinsen av monaco, credd! DAS Dom båda är spoiled brats och vill festa som förortarna på Fridhem/Nivå 22/Clara's eller valfritt 18 hak. Jag blir pimp nummer 1 på stureplan.se efter att ha klivit ur limmon med dessa två, vilket i sin tur leder till extremt mkt östermalms-pun för min del(framtidsmässigt sätt)... För att inte tala om att det inte längre blir ett problem att komma in på Spyan ;)
DAS: Hahaha, hoppas du är riktigt riktigt seriös....
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag Man behöver en snubbe som ser allmänt cool ut och chill.. Jag Jag Jag (Se: fyra rader upp)
Steve-O Pete Doherty Tommy Lee
YoL vad är det som är så tråkigt med det? Mark Levengood att skratta åt, Jessica att slicka i örat, pappsen att dricka tequila med, och lite lustgas med tandis, gjutet team.
Raoul Duke & Dr.Gonzo skulle vara sjukt coolt
Be the change you want to see in the world.
Homer Kramer Kelso Barney :D
be the change
cons. jag vet inte riktigt men, hade jag fått välja hade nog varken tandis eller 7heaven stjärnan platsat.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Men jag, pappsen och Mark är självskrivna eller?
Heil Emil_Brikha!
Follow the dao, right about....NOW!
filip & fredrik och howard stern.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Vince från Entourage - lockar tjejerna.Turtle från Entourage - bara allmänt soft.T.I. - lär ju vara så jävla skön och han lär ju bjuda på lite drinkar ;)J.D från scrubs - skön/rolig.Cam'ron från Dipset - jag älskar fan hans humor haha!
ajuste skulle fan ta med Jessica Biel också för hon är så jävla galet snygg ibland spec. i den där baseball filmen med freddy prince JR
Nick-K Jessica är redan paxad!
Quentin Tarantino Dave Chappelle Hasse Arå Hitler
Robert de niro al pacino morgan freeman
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
steve "stone cold" austin. lätt!
don't watch me, watch yourself
kanye west - han kan festa. hiro från heroes - maskot. dave chapelle - står för underhållningen.
natalie portman - hon man går hem med sen.
Jim Carrey - Man vill ju skratta.Homer j. Simpson - En man man måste träffa.Will Ferrel - Ingen är så skön som herr ferrel.Min Far - Gick bort när jag var 15, att få vara ute 1 kväll med han skulle betyda allt.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Kim Jong II Galen kille om man önskar lite mer spänning i vardagen
Steve-O
Galen kille det med, lär ju hitta på något skoj.
Bob Marley
Om det blir lite väl mycket galenheter kan det vara bra att ha någon att chilla ner med.
King Kong
Sjukt bra backup om någon kaxar.
Rör inte min prilla !
Leif G.W Persson J-Zone Johnny Cash Kramer
oooh tricky... Bender från Futurama - Skön dude helt enkelt... Miles Davis - Känns som att han va en cool snubbe Gordon Ramsay - Han verkar faktiskt vara jävligt trevlig utanför köket plus att ja hade velat "Pick his brains". Bill the Butcher - Heey man måste kunna stöta ut någons öl utan att behöva oroa sig för att få på käften av nån anabola-bonde.
Bob Saget - illest mofo in a cardigan sweater En av mina närmsta vänner - Måste dela med sig av sin lilla kväll ju B-Real från Cypress Hill - Hits from the bong! Och en random skitsnygg brud i precis min smak - Gigidigigidi goo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
turk från scrubs. bara galet roligt snubbe Lil wayne, han lär väll kasta pengar runt sig då kanske jag får lite, han verkar rolig också. och självklart världens hetaste/coolaste tjej, lady sovereign!
samt en nära polare också, måste ju dela med mig lite av lyxen
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Ja, jag var ytters allvarlig i min dreamteam namedrop! Man måste tänka steget längre än bara för kvällen i fråga!
Homer simpsons. Alltid självklart! Eric Cartman. för han är så gosig, fast han skulle säkert döda mig.. Trey Parker. My stora ajdol fan. Macgyver. Om man ska ringa till nån och mobilen börjar knasa så fixar han den!
No cake for the impurity!
Varfor? Det skulle helt enkelt b li en sjukt rolig kvall. Samt att Vince skulle dra till sig en hel del snygga tjejer. bara det att fez är ju mer pimp..
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Chris Raab Bam Margera Ryan Dunn Rake Yohn Då får man sig en helgalen kväll man aldrig kommer glömma!
ja men bara om manuset och kameracrewet hänger på ^
No cake for the impurity!
Jesus - kan göra vatten till vinPuff Daddy - behöver ingen förklaringAlexandra - en kompis, måste ha ngn att dela upplevelsen med"Greven" - han kan betala, & han verkar skön
Mickaaaaaan.
Den dagen greven är i samma entourage som Jesus så tror jag nog att jag hänger mig.
ooo så svårt. men oki, de jag tänker på rak arm är väl: turtle från entourage fez,hyde och donna från that 70's show ross the intern från jay leno kathy griffin
Moderator
2007-11-10 19:23
Appropå turtle. Att gå ut med turtlarna, splinter och april skulle ju vara en jävla hit!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag skulle gärna spendera en kväll med dessa herrar: Joe Strummer Jim Morrison Josh Homme Hunter S Thompson Oh the fun and the drugs (and the sex) we'd have!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Boris Jeltsin Adebisi (oz) Steve-O Peaches R.A the rugged man
hahaha adebisi skulle knulla dig i röven efter han rånat dig på allt du äger mästerkatten
T-Bag från Prison break Jim Carrey Ozzy Osbourne Den galna kocken eller vad han kallas, den tokiga jäveln. Jessica Alba Vilket jävla gäng, dom skulle nog inte komma så bra överens, skulle nog bli feting gidder men det skulle vara underhållande :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
Dalai Lama Mahatma Ghandi Voltaire. Martin Luther King Skulle haft en grymt intressant diskussion med de grabbarna över en öl. Ska det vara mer party och dunka dunka liksom,då är det dessa som gäller: Brad Pitt Will Smith (som tydligen älskar festa i sthlm,fo real) Matt Damon
Moderator
2007-11-10 22:35
Jag har vart ut och käkat med filip hammar, såg att någon ville ha med honom och fredrik. men det har jag redan:P vi kommer från samma hemort :)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu