I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

17 årig pojke utsatt för gruppvåldtäkt

Övrigt - Blandat

2007-10-15 21:48
GAIA brukar alltid ha så bra saker att säga så jag måste fråga.. Vad fan har det du sa att göra med någonting i denna tråd? hah!

2007-10-15 22:21
tack för svaren iaf :P
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-10-16 03:39
Så om jag fattat det hela rätt så har följande hänt. Pojken har blivit mobbad och hotad via lunarstorm.Påväg hem blir han påhoppad av 4 tjejer,3 som har hållt han nere och en som sugit av han och som avslutning på kvällen får han stryck av två snubbar. Han tar sig hem och berättar för sin mor som sedan anmäler det hela.
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2007-10-16 03:40
Varav en av tjejerna kan ha varit hans exflickvän oxå
(”)_(”)_.-””-.,

2007-10-16 04:00
Subdominant_ X19

Mjo, kanske det..

2007-10-16 15:14

Är det någon som kan bekräfta om jag har förståt saken rätt?

(”)_(”)_.-””-.,

2007-10-16 15:16
Uppdatera händelsen! för dom som inte har läst om det!

Läst i GT igår att han blev överfallen bakifrån dom drog ner mössan och brotta ner han, var sin "tjej" satt på hans armar, en på "tjej" på benet och en annan utförde oralsex! Han är inte säker på att det var tjejer eftersom han inte såg något! Men han misttänker en tjej som ska ha varit inbland, där hennes fader försvara henne med att hon var hemma och tycker det hela är absurt!

Blev väll mycket tjej i det hela
Peace

Sen vet jag att det var en snubbe som blev våldtagen för några år sen, kom inte ihåg hur länge sedan det var. Iaf så tror jag det kom med på efterlyst, stackarn hade fått en blompinne eller nåt liknande inkört i urinväggen för att dom skulle kunna ha sex med han!

2007-10-16 15:17
Den generella intelligenskvoten på detta community är uppenbarligen inte allt för hög. Man kan fråga sig hur vissa människor ens överlever vardagen utan att någon förklarar innebörden i allt som händer runt omkring dem.

2007-10-16 15:19
Kan förtydliga mig lite. Det jag skrev var inte riktat till dig Tombombadilla, eller någon annan enskild individ för den delen.

2007-10-16 15:24
CrashworkZ P22

Anntar att du menar mig ? Jag vill bara ha det bekräftat för i mitt huved låter det såstört att jag betvivlar det.. "Kolla,där frame går mitt ex! vi springer fram och slår ner han så suger du av han "  lixom vafan? finns det ingen från området som är mer insatt i ämnet?
(”)_(”)_.-””-.,

2007-10-16 15:30
Nej pesso, syftade inte på dig heller. Mest tänker jag på de övre inläggen - som i sig övertygade mig om att inte läsa de nedre.

2007-10-16 15:31
okej okej..då förstår jag dig
(”)_(”)_.-””-.,

2007-10-16 15:40
mesig kille skulle jag säga.
eller jävligt bitiga brudar
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-10-16 16:44
word bengan123..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-10-16 16:58
bengan123:

En kille har nog mindre muskler än fyra tjejer, och definitivt mindre kroppsvikt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-16 17:09
Refused P27
Om man går till ett gym så tar killar typ i genomsnitt 5 ggr mer än en tjej.

2007-10-16 17:11
Eh, tryckte posta för fort!

Jag tror det inte är så exotiskt som folk verkar vilja få det att tro.

2007-10-16 17:12
one_mic:

Såpass alltså? Fast jämförelsen är lite orättvis ändå, tror inte en otränad kille har fem gånger mer muskler än en otränad tjej.

2007-10-16 18:55
Jag tror ju verkligen på att 4st tjejer skall ha turats om, att rida av honom som vissa verkar tro här. Som de flesta våldtäkter gentemot män så sker det analt.

2007-10-16 21:08
behövs inte mycket för att sänka en tjej, en slap så grinar dem ju.
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-10-17 14:19
asså ni som säger emot att han inte skulle kunnat klara sig LÄTT ur detta, shit va fan är ni för nötter.. låter som de är er själva ni försvarar är ni klena elr bara fega.. fck it word bengan123.. ni andra snälla gå o träna gym, och som om han inte hade hört dem när dem kom då heller ?? tss..

2007-10-17 14:20
Timon_B P19

han hade väl musik i lurarna som jag förståt det??
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-10-17 14:31
lol..

2007-10-17 14:50
Timon_B P19

kände du att du tillförde mycket till diskussionen där?

2007-10-17 16:01
http://www.kvp.se/nyheter/1.882053/pojken-jag-valdtogs-av-fyra-tjejer

var inte världens snabbaste länk.. vill ju läsa.. ;/
-- Mellanslagsanvändare --

2007-10-17 16:03
Timon_B P19

Haha men är du bakom flötet eller. Komma och leka alfahanne på nätet sådär... "snälla gå o träna gym"? :D

2007-10-17 16:55

Miserychick
Nej de var ingen vidare till diskustion, och inte ens en mening till att ha en, utan bara att visa att ja fortfarande tycker de är lustigt, att han ENS blev "våldtagen".

Refused.
Ja är inte bakom nånting (ja har inte fel, ni missförstår isf mig bara).
Och ja kommer inte leka nånting, och ja är inte en alfahanne.
Och ja tycker om ni är omuskelösa o inte klarar av en sån här sak.
Gå till gymmet, elr börja i nån kampsport, föfan klarar ni inte ett par tjejer hur fan ska ni då klara er mot killar?
Och ja tror att de är bara antingen smala spinkiga jävlar som sitter o försvarar honom för att ens ha lyckats gå igenom en sån här sak så här långt, eller så är de bara envisa jävlar som inte kan inse att de har fel.

För detta skulle aldrig hända, EGENTLIGEN, de är därför så många ifrågasätter det. Och ja lovar er ja känner ingen som inte skulle hålla med mig i detta, om de inte är då jävligt klena. I försig känner ja sådan med, men tycker synd om dem, som då inte ens kan ta tiden på sig att gå och gymma träna nåt.

2007-10-17 19:16
bråka inte med timon, han tränar på gym asså.

2007-10-17 20:09
Timon_B P19

Skulle vilja se dig gå omkring med hög musik pumpandes i hörlurarna gå i din egen värld, få din mössa neddragen och bli nerskyfflad på marken utav 4 st 40-50+ kg's ungdommar och ta dig ur den situationen när de kommit upp bakifrån på dig.

Kom inte och säg att du inte kan förstå hur det ens gick till.

2007-10-17 20:10
....Handlar inte om styrka, det är överraskningsmomentet, är man inte redo kan man bli ordentligt paralyserad och inte riktigt veta vad man ska göra...

2007-10-17 20:13
Sick Boy P23,
plus att endast styrka hjälper vanligtvis inte jättemycket i sådana här situationer (eller saker som slagsmål etc), erfarenhet och riktig träning är värt så otroligt mycket mer.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2007-10-17 22:54
dujaeruvija F0

Om det nu var 4 tjejer, snubben var ju inte säker, men jag tror inte liksom det var 4 st fettoklumpar på 160 över 70 pannor som hoppade på snubben..

Men vad har det gorillor att göra? ;)

2007-10-18 00:26
timon, oavsett hur stark du tycker att du är eller hur mkt du pressar på gymmet, när någon slagit ner dig bakifrån och du sedan får 60 kilo på vardera armen och benen...guess what, du skulle inte heller komma lös.
skriv kort, helst inte alls

2007-10-18 10:17
framförallt inte liggandes.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-10-18 10:30

"Jag tror det inte är så exotiskt som folk verkar vilja få det att tro." - onemic

Okey, jag läste artikeln på kvp och jag måste säga att det verkar ha varit så exotiskt som folk verkar tro... Jag tror han har hittat på alltsammans, eller att han överdriver och var med på det.
Den här historien han dragit låter så jävla otrolig... Inse en våldtäkt, man gör absolut allting man kan för att ta sig fri.
4 tjejer bör en kille kunna åtminstone smita ifrån.

2007-10-18 12:07
one_mic P18

varför skulle han göra det?
inte direkt som om han tjänar något på det, som den här tråden är ett bra exempel på.
det är inte direkt status för en snubbe att bli våldtagen av ett gäng tjejer.

2007-10-18 13:18
 4 tjejer bör en kille kunna åtminstone smita ifrån

Varför ska man kunna göra det för?, Han behöver inte vara värsta gym killen som kan slå ner vem som helst. och även om han va så är 4per mot 1 lite svårt. Speciellt om man blir slagen bakifrån i huvudet först sen så håller 3pers fast en på marken.

skulle vilja se dig klara dig när 3pers ligger på dig. så ska du klara dig upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-18 14:14
dessutom så såg han dem ju inte, såvitt han visste kunde det vara ett gäng stora beväpnade yxmördare, det psykologiska spelar nog in rätt mycket i en sånhär situation.

2007-10-18 19:14
Vad fan spelar det för roll?!
Han var en, de var tre.

Det är det som gäller. Fuck i fall de va tjejer eller inte det är orellevant.

Det är inte bara musklerna som räknas i ett slagsmål ni som antar att en kille direkt är starkare än en tjej...
låt det börja...

2007-10-19 00:02
Jag menar inte att det är omöjligt alltsammans, men jag menar att det är så högst otroligt att det vore dummare att tro på det än att inte göra det. Och då är inte bara attentatet jag talar om utan också omständigheterna runt alltsammans.

Misery_chick 

Det är en sjuk sak att ta sig till men jag antar för uppmärksamhet. Han har ju till och med talat till pressen, och var noga med att påpeka hur hans nya flickvän stöttat honom?:S
Och jag tror det är mer status att ha blivit det än vad du tror, du menar på att den här tråden visar att så inte är fallet? Jag skulle vilja säga exakt tvärtom, väldigt många säger "lycklig snubbe" osv.
Han såg dem inte men var definitivt säkra på att dem var tjejer. Och han försökte ta sig loss men kunde inte. Så han var inte för rädd.

spöket & Dimma
Gee, vad skulle sparta säga om er...
Skämtåtsido, jag menar inte att han skulle köra mortal combat på dem, då hade inte muskler spelat roll, men när det gäller att smita ifrån någon så tror jag att det har mycket med det att göra.
Att slita iväg en person i taget och dra sig ifrån någons grepp har mycket med styrka att göra.

2007-10-19 00:48
dujaeruvija F0
Saken är snarare den att det är det han säger. Han har ändå flickvän som tyder på att han inte är helt ensam och antagligen har vänner, och om man blir så bedrövligt mobbad på t.ex. lunarstorm så är att sluta använda lunar ett perfekt tips.

Och naturligtvis har alla som tycker att historien om påfallet verkar överdriven alt. påhittad en egentlig agenda att förstora sin macho image. Och självklart så har ingen med dessa åsikter något som helst bekymmer över att höra hur killar skulle vara starkare än tjejer, speciellt inte när en tjej själv har dom.

2007-10-19 09:20
one_mic P18

tror du att det är så det ligger till?
allvarligt?