I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

present till förpubertal pojk

Övrigt - Blandat

2007-09-28 11:40
Vad är fel på att bara ge ungen cash?
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!

2007-09-28 12:07
LOKA F17
Spel skadar aldrig, det förgyller livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-28 12:08
juste, min syrra e 14, hon e hans för 500kr!
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2007-09-28 12:13

OBS! JAG HAR INTE LÄST IGENOM TRÅDEN, SÅ NÅGON HAR SÄKERT SKRIVIT NÅGOT LIKNANDE

vad jag har förstått om wow, så behöver man ett gamecard för att kunna spela wow.Utan så kan du inte helt enkelt..Så du kan väl ge han ett par såna?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-29 18:47

tack för alla svar!

laserdome kom på tal igår av en slump (min kompis fel) och min lillebror tjatar hela tiden om att det är vad han borde få på sin födelsedag av MIG (jag har redan köpt en tröja, och har slut på pengarför månaden)  tråden är julklappsrelaterad

förihelvete, kan man ge honom presentkort pöå laserdome till jul tror ni? han har förstört hela situationen med sitt busiga tjat om att han VET att jag som är "en så snäll syster har köpt en dag på laserdome" åt honom till födelsedag..

stackars människa, men är de helt waisted att köpa det till jul?

det blir antngen presentkort på laserdome, någon heldag då han kan bjuda med några polare

eller ett smycke låter ju fint! fast jag tror nog på laserdome!!

tusen tack!!
Femme fatale

2007-09-29 19:05
Klart att lille gossen ska på laserdome med sina vänner

2007-09-29 19:12

hahaha, ja men så jävla sketna regler på laserdome.se
suger ju att man inte kan boka på dagspas, och för att få köra nattpass måste man va minst 10 pers, och jag har inte 1500 spänn att lägga ut för hans små söta kompisar .)
Femme fatale
Manager

2007-09-29 19:14
naaaaaaaawwww
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-09-29 21:00
I borås får man en heldag för 500 spänn;)

2007-09-29 22:14
Laser doom för fan? skärp till er, typ barnkalas för 11åringar. Köp ett smycke så han börjar komma in i puberteten och lär sig lite om stil och klass.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-09-29 23:42
Det är tanken som räknas? Bokstavligen alltså.

Jag brukar bara tänka på personen ifråga som fyller år...

2007-09-30 00:50
En fisk
Vi är överallt!

2007-09-30 02:53
En lapp där det står "jag betalar nästa WoW-expansion."
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2007-09-30 11:19

faraon, vadårå? jag hade själv tänkt gå på laserdome nån dag tillsammans med min kille, och min bästa vän + hennes pojkvän, och vi är 20, 23 och 25 år gamla...
:D
han är inte så fixerad vid sitt yttre vilket jag bara är glad för. inte sunkig eller så, men jag personligen föredrar min bror precis som han är istället för en 14åring som stinker aftershave.. nej tack

nja jag måste reda ut lite angående hans WoW-spelande, han är inte riktigt stereotypen för WoWspelare och är inte heller beroende av cocacola och annat som kännetecknar en äkta WoWfanatiker..

jag tror tom han har börjat tappa suget lite, vilket är oerhört glädjande

Femme fatale