I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

present till förpubertal pojk

Övrigt - Blandat

2007-09-27 18:25

present till förpubertal pojk

Det var längesen man var här inne och bråkade med folk så man får ju kolla om ni är lika snabba på att ge svar på tal som förut..

mitt psykiska bekymmer: jag handlar presenter alltid grymt mkt i förtid eftersom jag är en slarver som i slutändan undrar hur fan alla pengar tog slut på en fika någongång i september såå...

det finns alltid en grupp människor som är sjukt svåra att satisfiera rent materiellt. Inte att de är otacksamma men att de tillhör en "målgrupp" som är så jävla TRÅKIG att handla till.
I denna grupp tillhör Pappa och Lillebror.

Vad fan ger man en 14årig kille som är ganska liten för sin ålder i skallen men alldeles för stor för "leksaker" och då menar jag t.o.m spel eftersom tönten är gravt insyltat i W.o.W.

vavava? inte kläder, för de ska han få nu av mig i födelsedagspresent. jag vet att detta knappast är dagens issue men jag föredrar at få allt klart nu än att svettas i en yllehalsduk någonstans i ett svensk varuhus under julruschen när ALLA är på gränsen till nervsammanbrott

Femme fatale

2007-09-27 18:27

Gallerix brukar lösa mina problem.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-27 18:28
Demigod. kom med kosntruktiva svar för i helvete! VILKA vapen.. skriv en lista tack

emmci, gallerix? är inte det affären som säljer krimskrams eller affischer?
Femme fatale

2007-09-27 18:30

Amar

Affischer,tavlor,tavelramar,och krimskrams.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-27 18:31

halo 3 tv-spelet?

shimmy shimmy yo

det här är en katastrof av mikroskopiska mått.
han är en apatisk unge utan synbart intresse för någonting, och tyvärr är han inte ens EMO-apatisk för då kunde man köpt nåra skivor han kunde krampaktigt hålla i och skriva fanatiska beundrarbrev till bandmedlemmerna men icke..

han spelar basket, men hur roliga är matcherna i Sverige för att det ens ska vara värt att köpa biljetter till något dylikt?

Laserdome? (stavning?) presentkort där så hn får attackera andra barn i samförstånd för en stund? vad tror ni om det ?
Femme fatale

Oredan, är det inte för xbox?
Femme fatale

2007-09-27 18:33
chivoloco, tyvärr blir det nog lite för komplicerat att köpa honom en kvinna.

emci_ tror tyvärr inte han är inredningstypen, hans rum ser exakt likadant ut som när han var 6 år, och han kunde inte brytt sig mindre om jag känenr honom rätt
Femme fatale

2007-09-27 18:35
14.... kan inte en shysst keps vara en bra grej?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-09-27 18:37
psycholess. tror jag vill ge något mer än så..
Är det råkigt att ge honom en hel säsong av något favoritprogram han har på dvd?

jag är sämst på sånt här!
Femme fatale

2007-09-27 18:38
Han tankar säkert ned skiten om han behäver det. skulle jag tro.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-09-27 18:39

problemet är att han är så jävla cynisk.. om jag köper något som även jag gillar kommer han tro att jag försöker slå två flugor i en smäll...

family guy, simpsons och scrubs blir då svårt att köpa om man vill vinna det fötroendet... :(
Femme fatale

2007-09-27 18:41
Amar

jo xbox360, annars om han inte har det så köp ett data-spel det laddas inte ner lika lätt
shimmy shimmy yo
Producent

2007-09-27 18:41
hur mycket har du tänkt att lägga?

under hundralappen: en köttätande växt (kommer fan inte pa mer ballt under hundralappen)
under tusenlappen: en dvdbox med nagon serie han gillar, en mp3-spelare eller en dag pa gröna lund
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-09-27 18:42
Oredan, vi har ingen konsoll till xbox :/
dataspel.. det är liksom det som är problemmet, mina förädlrar kommer döda mig om jag ger honom en ytterligare anledning att döda tid framför datorn. World of Warcraft har ju förstört vårt familjeliv :D
Femme fatale

2007-09-27 18:44
fyra   nja hade tänkt runt 500 kr, beror ju på, hittar jag något grymt kan jag ju lägga ut mer..

en dag på grönalund känns lite avlägset i december men dvd har jag också tänkt på!
flera har sagt till mig att det är en tråkig idé, men jag håller nog inte emd
Femme fatale
Producent

2007-09-27 18:46
eller du kan typ ge honom nagra frön och ett litet växthus, där han kan odla! mina bästa kompisar när jag var, liten bestod i princip av töntiga pojkar. sa jag vet vad dom gillar!

annars ett akvarium med nagra fiskar. eller ett terrarium där han kan spara pa sniglar eller annat äckligt... eeeeeller en myrfarm! eller sadana där urtidsdjur som man lägger ägg i vatten och sedan ser man dom växa! minns inte vad dom heter.. men om är billiga och roliga
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-09-27 18:48
Spelar han basket så ska du självklart köpa skor till han. Det kan du göra varje gång du behöver köpa något. Blir aldrig enformigt.

2007-09-27 18:49
gynophosis, det tänkte jag också, sen kom han hem med två splitternya par.. :(

fyra - han är inte riktigt "den" sortens kille. han är lat och inte det MINST intresserad av växter, natur, andra människor osv
Femme fatale

2007-09-27 18:54
köp sourround sound till hans data så han kan tro att han lever i en krigszon

2007-09-27 19:12

vad tror ni om presentkort på laserdome? laddat så att han kan bjuda med de närmsta polarna?
Femme fatale

2007-09-27 19:17
Amar F20
En parfym ska din bror ha, en parfym. En sån som luktar gott.

2007-09-27 19:18
ReM, gossen har parfym

vad är det här för skit??
Femme fatale

2007-09-27 19:20
Laserdome var nog den bästa iden som fanns. Så ser han bra ut inför sina vänner när han bjuder polarna på laserdome. Svinkul!

2007-09-27 19:21
Andra liknande förslag är gocart,paintball osv.

2007-09-27 19:21
Men iof,med tanke på att han spelar wow så lär han inte ha några polare förutom några sydkoreaner och fransmän. Otur :/
Promotor

2007-09-27 19:22
Köp en psp, då sitter han inte på rummet å tråkar, då kan han sitta i köket o spela, storarummet o spela, toan o spela, sen kan han ladda ner filmer på minneskortet o kolla på dom på bussen?

Bättre än dvd, och håller han från datorn ett tag kanske...

2007-09-27 19:24
fan ge han lite kalsonger eller något? INGEN klagar på ett par dyra kalsonger som sitter skönt, fan bättre än allt annat. och är han av din härkomst så rakar han sig redan, förmodligen sen några år tillbaka så kanske ngt rakvatten/parfym. Köp något han kommer använda. Laserdome är roligt  den gången det händer. Seriöst förbered han för något vuxnare liv istället för att hålla kvar han vid barndomen med lego och W.o.W.

2007-09-27 19:27
han vill nog inte ha ngt bäst att du inte köper ngt :)

eller så får du väl fråga honom lr så får han väl följa me o köpa skitet :D

peace!
Sleep is the cousin of death

2007-09-27 19:33
gynophosis. vad är roligast, laser eller paintball? jo men har nåra dummskallar till vänner han kan bjuda med ja.. tänkte att det ändå är lite minnesvärt.. vad tycker du?

Optimistisk, en psp har jag tyvärr inte råd med, hade jag det skulle jag köpot en till mig själv för längesen. Har kollat tusen gånger på GAME om när fan de ska rea ut de där rosa pspna, och på blocket är de billigaste runt 1000lappen. 

jag frågade faktiskt min bror förut om han ville ha en psp, och då sa han; aldrig i livet för att den jämt skulle bli snodd av mig ändå

fetlyrik haha din jäävel, av min härkomst? ursäkta mig! nää jag har redan skaffat lite exklusivt raklödder, mjukgörande kräm samt peelingtvål till farsan
Femme fatale

2007-09-27 19:34

vill man ha kalsonger från sin SYSTER? jag skulle nog inte digga att han köpte trosor till mig.

pass
Femme fatale

2007-09-27 19:38
köp ett par sådana där fina manlinga stripperstrings, perfekt att få från syrran.

2007-09-27 19:38
soft-airgun? möjligt att han precis växt ifrån det
AIK

2007-09-27 19:41
medlemsskap i scouterna?

2007-09-27 19:44

han är en relativt lugn kille men det är INTE = scout, växthusfanatiker eller att han är typen som tittar på grodsex i dammen..
Femme fatale

2007-09-27 19:55
alltså det jag ville komma fram till var att du ska köpa något som vidgar hans vyer, han verkar ju lite insnöad. alltså något han i normala fall inte gör, ok laserdome, men kanske något som han skulle kunne fortsätta med också?

2007-09-27 19:56
Ett par pjucks uppskattas alltid!
413

2007-09-27 19:58
jag hade samma problem tills idag då det bara släppte! köp en skiva :D

2007-09-27 20:06
aah wow VAR livet, drog mir ur skiten, man blir fet svettig och äcklig när du sitter där och pvpar dygnet runt, hur som helst. Är du moster till honom eller syster? har inte läst allt så jag vet inte vad du är till honom. Men jag tror ett halsband (silverkedja) skulle sitta fint. Det är jävligt snyggt.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-09-27 20:07
lätt att hon är moster, amar ser ju ut att vara runt 37

2007-09-27 20:10
hon kanske har en äldre syster? fan vet ja. Aja du är syster till honom. Jag tycker att en silverkedja sitter fint och det är inte speciellt dyrt.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-09-27 20:39
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=510141
över 500 iofs, men "bara" 99kr så..

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=400019
en skön hackysack? kanske han rör lite på sig!

http://www.coolstuff.se/p704/T-Qualizer.html
sådär tråkcool på nå tråkcoolt sätt

http://www.coolstuff.se/p686/Chokladfontan.html
kan ni dra hela familjen eller nå, fint att samla alla igen

helt okej både coolstuff och teknikmagasinet, finns endel smågrejjer kids tycker om iaf! (kanske jag också då:/) annars kan du ju dra in i nå affär, typ tm, och fråga om de har nå tips, kanske, duno
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2007-09-27 21:24
Du kanske kan köpa något som han möjligtvis behöver till sitt rum. Jag brukar köpa påslakan och sådant, kanske inte jättekul, men alltid något man behöver!
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION

2007-09-27 21:39
Gamecard till wow?
Promotor

2007-09-27 21:48
Amar F20

1000 för en psp e inte illa... själv köper jag en för 800 imorgon..

2007-09-27 21:49
men hon skulle ju inte bidra till mer "framför datorn sittande"
t-t-t dumma dumma empire
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION

2007-09-27 22:16
jag har uppfostrat min lillebror i ren hiphop-anda, så nu är han hooked på fet musik, fetare sneaks, tracktops, baggy jeans osv osv... utan att vara "over the top" . han är 11 år.

utgå från vad bruschan gillar :)
We call them winerbrods.

2007-09-28 01:56
Smitta hans dator med virus och ge honom ett gymkort.

2007-09-28 01:57
eller iofs 14, han är nog lite för ung.

2007-09-28 03:22
en sån där helikopter i mini som flyger..
är 19 o vill ha en sån.

2007-09-28 04:20
En 5a gräs kanske skulle vara något?
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"