I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

grannar som knullar hela nätterna

Övrigt - Blandat

2007-09-25 12:34
Fimp gör som jag gjorde .Hade samma problem som dig med mina grannar och hon skrek " oh shit och yeah och baby och i like that oh oh oh" Man kunde tro att dom spelade in en dålig porrfilm och hon skrek hur högt som helst och dom började alltid mitt inatten och höll på sen en dag då hon går förbi med sin hund så str jag och min kompis utanför och pratar så säger jag högt "Mina grannar verkar tro att dom bor själva i huset och att man ska låta som man är med i en porrfilm" och kollade på tjejen man såg att hon skämdes och sen dess har de varit tyst.
Visst man kan ha sex men de finns ju gränser och ska man fejka så kan man göra de lite snyggare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-25 13:58
Där jag bodde tidigare hade mina grannar sex , eller nånting...

jag vaknade iaf av att snubben skrek : MER JÄVLA FITTA!!!
jag visste inte om jag drömde eller vad som hända, men det lät ganska komiskt!
socissi.wordpress.com
Manager

2007-09-25 14:11
SvampBob: Och innan man postar inlägg så ska man ta reda på alla fakta, för annars ska man fan inte posta inlägg överhuvudtaget.

Jag har de senaste dagarna att nån av mina grannar fått en ny favoritlåt. De spelar den om och om igen ganska högt efter typ 22.00. Skitkul..
Redline!

2007-09-25 15:08
Dr.Octagon: En sån låt har mina grannar också, jag kallar den helglåten. Den spelas varje helg mellan typ 09 och 16. Jag är LITE trött på den nu

2007-09-25 15:45
mina grannar är helt tysta och ser rädda ut när man hälsar artigt i trappen..
i huser rakt över gården kollar snubben på porr på sin flatscreen.

2007-09-25 16:01
lhabia jo men han bor i karlstad :P
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Manager

2007-09-25 16:18
Rude: Du har den i alla fall på helgen, under dagtid. Du kan gå ut om du inte pallar, eller pumpa egen musik.

Min granne kör den efter 22 på vardagar, när normalt folk ska sova pga jobb dagen efter.
Redline!

2007-09-25 16:36
Dr.Octagon: Jag brukar faktiskt vakna av den, men visst du vinner!

2007-09-25 16:39
jag vinner! jag tvingas ju höra på det här jävla slaktandet nätterna i ända! Meeen, 2 nätter kvar nu. sen flyttar jag!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-09-25 16:41
Hoppas inte folk som är intresserade i köp&sälj läser den här tråden ;)

2007-09-25 16:44

du menar att du vaknar om nätterna av att dom knullar. jag kan knappt fatta de för jag sover jämt så djupt så jag inte hör nånting alls. tycker du ska köra på förslaget om maraton , du har ju några dagar på dig innan du flyttar haha ;)

jag levde för kicken , precis som du

2007-09-25 17:00
Dra över och be dom vara lite tystare?

2007-09-25 19:04
Rude INTE SAMMA LÄGENHET. denna ligger i gbg.

Hannich. hade du vaknat av en tornado? är ungefär samma ljudnivå

dede läs tråden.

2007-09-25 21:30
Classic F0
Hur vet du att dom fejkar?
hon kanske är engelsk talande?
Eller så var kuken hennes engelsk talande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-26 03:05
Men HUR högljudda kan dom vara om du inte äns kan lokalisera ljudet? måste ju vara vägg-i-vägg isof.

Det finns hjälp för den som söker,
en polare till mig är nästan helt fri idag!
ljuger knappt om sin ålder på krogen längre..

2007-09-26 05:25
jojo men om det nu är tills 22 eller 23 så måste man ju nödvändigtvis inte maxa musik tills 1 min i.

2007-09-26 09:11
boaman ja du, du kan ju få komma hit o lyssna själv.

2007-09-26 09:26
Mina grannar har sex jätteofta och är ganska högljuda, det är störande, men inte så störande som när de får för sig att börja borra på morgonen
This is horrible, and yet, strangely erotic

2007-09-26 12:29
hahah jag vill också bo i en lägenhet och ha krig med grannarna :)

2007-09-26 12:54
fimp
fixa bild då :D jag vill se dina arga versaler!

2007-09-26 18:58
fimp F24

Hur gammla e dom då?
Ereom typ 50 + eller erom typ 20 åringar ?
Haru sett dom eller något :D haha, har dom barn osv ? Barnen måste ju höra mer då haha.

och hur vet du det inte är så skönt för henne som det låter?
Du kanske ska testa han ? Alla e ju olik och låter olika för olika saker. De kanske inte har vanilj sex ?

2007-09-26 19:02
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAAHHHAHAAHAHAAH!!!!
Det här är den absolut roligaste inlägget på whoa hittils!
OMG jag garvar ihjäl mig!

2007-09-26 22:13
Erkan kan slänga upp den nästa vecka

civish de är studenter i alla fall. och det låter ju inte osm hon har skönt, låter som hon blir torterad

2007-09-26 22:22
Empire 

för båda två snackar ren svenska

2007-09-28 22:01
fimp F24

man kan ju vara student fast man är 40 + också :D ? eller

hah de kanske kör bondage eller sm liknande :D ? kinkystyle

2007-09-28 22:32
Fimp:

Besök Teknikmagasinet, köp med dig en megafon, en clone-a-willy, träffa din pojkvän. And go nuts.

Där har du hämnd.
•pave paradise•

2007-09-29 01:08
Skönt att min enda grannen är hissen. Brukar iaf stänga av musiken vid 23. Tänkte dra upp och knacka på på lägenheten under mig och se hur högt det låter nån dag. Fast huset är i princip byggt av armerad cement, inte ens telefonvågor kommer in här. På balkongen får jag full täckning, men i lägenheten ingen.

Kan dra upp en rätt skön historia om en polare när det gäller störande grannar, men är för trött nu. Finns nått intresse berättar jag imorrn.
http://felidae-music.com

2007-09-29 07:41
jag trodde du hade flyttat fimpish...

Please, save me Jebus!

2007-09-29 09:55
Bor i ett lungt ställe fullt med gamlingar...

EN enda granne stör mig!

Brukar skrika och ha sig, verkar inte kunna prata med en normal röst... sedan ska hans telefon ringa hela tiden, kanske inte hans fel men den är säkert någon slags "halvdöv-telefon" då den låååter som f-n, precis som gubben som äger den.

2007-09-29 12:31

råkade ut för det i min gamla lägenhet. bodde vägg i vägg med en jämnårig snubbe. en vacker dag hade han skaffat sig en tös och de satte igång runt 11 på kvällen ganska exakt. det var väldigt lyhört och hon var väldigt högljudd. det hade jag inte brytt mig om särskilt mycket om det inte var så att min granne och jag hette samma sak. och hon porrfilmsskrek mitt namn varje kväll. det var skoj

http://www.kommandot.se/wp/

2007-09-29 12:39
bperb:

Haha..grattis, du råkade ut för den enda situationen där högljudda, knullande grannar inte känns som ett helvete.
•pave paradise•

2007-09-29 12:48
nä, det blev lite mysigt och hemtrevligt efter ett tag. så förutsägbart liksom. jag kunde höra när de bytte till doggy efter ett tag

2007-09-29 13:09
Hahaha!
tycker det verkar sjukt att du inte kan lokalisera ljudet när det nu är så högljuda,låter nästan lite utvecklingstört
sen tror jag och hoppas att polisen har annat och göra än att tysta ner folk som knullar

2007-09-29 13:11

gick och la mig 12 igår är sjuk som fan och vakna av AAH AHH AHHH ÅHH IHHH OHHH AAH av grannen över klockan 1:30, efter slutspurten när det lät som sängen skulle gå igenom golvet ner till mig, fick ja hostattack och kunna inte sluta hosta hörde ja tjejen "tror du han horde oss" -" jaa kom ner och ge mig också baby" sen blev det tyst.

The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound

2007-09-29 13:16
delade lägenhet med en kompis förrut, och det var nästan ännu roligare att höra henne med sin pojkvän försöka vara så tysta som möjligt så att jag inte skulle höra. nu börjar jag låta som värsta sjuka jäveln här som diggar att höra på mina vänner knulla, men så är det inte. det liksom dras till mig. det är jättekul att lyssna på två personer som försöker få en knakande säng att inte knaka

2007-09-29 18:35
det är av sådana är  anledningar jag inte vill bo i lägenhet, inget illa menat, och det finns ju stor chans att det blir lägenhet att leva permenent i, men det låter väldigt jobbigt att inte kunna vara sig själv hemma i hänsyn för andra,
förstår ju att man måste vara hänsynsfull när man bor så det hörs, men fan va pain, att inte kunna få leva ut sexet. eler så är det väl vanetänkande, men det låter jobbigt iaf
Femme fatale
Rappare

2007-09-30 16:49
du ska vara glad att du inte är själv om det.
det har flyttat in en Familj på tredje våningen precis över mig , och jag ljuger inte dom jökar och skriker varenda Jävla vardag klockan 4 på natten. kan jag sova? NEJ så jag brukar slå med kofot i taket några gånger tills dom förstår att dom inte bor ute i skogen , utan i ett hyreshus med grannar som ska upp tidigt på morgonen och inte vill bli väckta.
Nu är det tyst om nätterna , för senast det där jävla jökandet pågick så kunde jag inte använda min röda hultafors-Kofot  p.g.a väldigt synliga märken i taket .
Så jag gick upp och knackade på men dom kunde inte tala svenska så jag fick förklara för dom On english att dom får vara tysta om nätterna för att jag är tvungen att gå upp tidigt på morgnarna , då sa dom Okay , okay och har inte jökat så hårt sen dess...
JONIS REST IN POWER

2007-10-13 20:50

när folk stör mig på natten, om det knullas eller annat-

så tar jag fram soppen och slår med i taket .....
eller så öppnar jag fönstret och skriker !!

2007-10-14 00:35
du tar högtalarna och trycker upp dem mot taket och sätter på vengaboys "we like to party". borde vara omöjligt att knulla till den låten. man måste känna sig oerhört löjlig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-10-14 00:36
ah, nu utgick jag från att dina grannar bodde ovanför dig, bara för att mina plågoandar till grannar bor ovanför mig. det var fel. men när du lokaliserat dem kan du terrorisera med vengaboys.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-10-14 05:54
grannen - en 50-årig lönnfet alkis - som bor i lägenheten ovanför min har skaffat tjej. de är nog ett väldigt passionerat par, eftersom de kan stå i flera timmar och bråka; "håll käften din jävla hora!" osv osv. när allt bråk har tystnat så hör man ett "AAHH!!! JAG KOOOOOOOMMER!!!". och sen inget mer. jag skrattar lika mycket varje gång
We call them winerbrods.

2007-10-14 12:16
Vaddå, de är väl into rough sex..

2007-10-14 12:35
öronproppar

2007-10-14 18:03

Hade universums störigaste grannar över mig förr. Femhundra ungar som slogs och skrek, alla klampade runt med skor, spelade turkisk grin-musik i hundraåttio och dansade halay på helgerna. Skrek på turkiska i telefonen, fattade aldrig varför dom behövde telefon, dom hade ju bara kunnat ställa sig på balkongen och jag svär att det hörts till Turkiet. Fan dom var inte tysta en sekund
   Sen kommer mamman ner och ger MIG en örfil för att det låter när jag har sex

och jag dör hellre än att bo granne med min familj igen

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-10-14 18:16
Min granne satt och småstönade för sig själv precis ovanför mig för 2 dar sen.

Tankade hem ett 30-sekundersklipp och drog på full volym. Då slutade småstönen...

Skivsamlare

2007-10-15 09:04
hahaha xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Poet

2007-10-15 13:47
....lönt å bli sur för att alla inte är knäpptysta klockan 23.00.

Jag tycker att alla klagomål i stil med "jag hör när du går", "jag hör när ni knullar", "jag hör när du dushcar" är rätt jävla pinsamma. Det är en sak att dra igång ett fullskaligt krig i lägenheten å kasta porslin, skrika å skräna, eller ha fetefesten mitt i veckan med folk som spyr på balkongen å dunka dunka musik hela natten lång, eller om man kollar på sin hemabio med ljud igång som om man satt på den största jävla fullsatta biosalongen i hela riket. Men att klaga på folk som gör alldagliga saker som att gå från ett rum till ett annat, glor på tv, knullar eller duschar i sin egen lägenhet under natten, det är fan pinsamt. släcker ni alla själva ljuset prick klockan elva å ser till att inga ljud hörs från era lägenheter förrän klockan 8 på morronen igen? alla människor lever inte om dagarna å har 9-5 sysslor. Störs ni så jävla mkt så flytta ut på landet nånstans under en tall då!
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
Toastare

2007-10-15 14:35
jag kan inte klaga på mina grannar eftersom jag varit den där störige grannen som har sex i 3 1/2 år.. men nu har de lugnt och skönt.

däremot har min bostadsrättsförening en loka under mig som folk kan hyra på helgen och nu har det varit fest där varenda jävla helg. Jag kan sjunga med i låtarna och det låter som jag hade en dj i vardagsrummet. Inte så störigt om det inte var för att de håller på till 03. Okej jag är ändå vaken, men kan knappt kolla tv.. och jag har inga hörlurar till min tv.

Så nu har jag skrivit till bostadsrättsföreningen att om de ska fortsätta ha fester där så får de fan sänka min avgift.

och slutar de ha fester där, kunde jag inte bry mig mindre.. eller jo, att det är skönt. Men då det är ändå bara folk med dålig musiksmak som har fest där.

förra helgen hade de karaoke.. Dessutom lyckas jag alltid vara hemma den dagen de har fest och är bakis. Jag orkar inte gå ut två dagar i rad heller för att slippa oljudet.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2007-10-15 14:36
sen måste jag tillägga att hade nån av mina grannar "talat högt" med en polare angående mina ljud i sängen hade jag nog öppnat sovrumsfönstret också. Eller hade jag konfronterat personen och frågat hur hon/han låter i sängen.

det är ju inte så att man kan kontrollera det om man inte blir kvävd med en kudde eller skaffar en sämre älskare.
Toastare

2007-10-15 14:43
och under mig ligger det en lokal, inte en Loka.

och inte sagt att det inte är störigt med grannar som knullar.