Hehe anekdot från i sommras: Skulle ta ett flyg till new york rätt tidigt på morgonen så hade packat kvällen innan och ställt väckning halv 5 eller nått (bör tilläggas att det var en vardag) Typ 10 min innan väckarklockan ska ringa så vaknar jag tvärt av att inte grannarna utan några jävla tokar i huset mitt emot (går en körgata med två filer och breda trottoarer emellan) har den mest högljudda älgskogen man kan tänka sig. Bara tacka och buga för en lite speciell väckningssignal, hann ju med flyget iafall :>
vet inte om någon har nämnt det här, men det finns något som heter öronproppar som faktiskt stänger ute de flesta oljud, varför provar du inte det, innan du börjar gnälla som en jävla kärring?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cholla jag brukar ha öronproppar men jag har glömt dem i min pojkväns bil som är 22 mil härifrån :( parantes: är det bara kärringar som gnäller? har för mig att gubbar brukar vara rätt bra på det också!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
mina föräldrar/jag har två hundar som bor hos mina päron i en bostadsrätt. Grannarna under klagar på att det låter när hundarna går i lägenheten. inte bara nångång frågat lite diskret om vi kunde gjort något utan hundra tusentals gånger klagat på det. NU är det så att dessa 2 hundar är små och låter tipptipptipp när de går det är inte ett störande ljud men av någon anledning störs de av dem. Å andra sidan vaknar mina föräldrar kl 10 på morgonen varje lördag och söndag av att de knullar. De har tom bestämda tider.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns värt att göra en tråd på whoa om det. ska vi knacka på hos din granne och be dom sluta åt dig? vi alla kan stå där utanför dom med hundvalpsögon och säga "men lilla du, så skönt är dett inte, kan du tysta sig lite nu?" :)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera återigen, tack för dina lysande bidrag till mina trådar. undvik att trycka på dem så slipper du må dåligt över dem =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
bajsa i deras brev inkast!
barbiedoll nä... vi har sånna postinkast längst ner. ingen bra idé
hellre grannar som pippar än en 1,50 lång och 40 kg tung hårdrockagrabb som lirar System Of A Down och Starcraft hela nätterna.
Toastare
2007-09-23 14:11
mina gamla grannar brukade knulla med fönstret öppet.. och vi delar balkong. sen kom killen ut och rökte och hälsade.. jag gillade dem och hatar surfittan med katter som bor där nu.
Jag skyller allt på Emma!
mina gamla grannar brukade knulla med fönstret öppet.. och vi delar balkong. sen kom killen ut och rökte och hälsade.. Hahaha..mer casual kan man nog inte bli.
•pave paradise•
Toastare
2007-09-23 14:41
precis, hon som bor där nu är hon som sa att det hördes när jag gick. Jag sa att hon fick ha öronproppar, då sa hon att de hade hon redan. men jag har öronproppar och jag hör ingenting.. kanske är för att jag är den enda som väsnas här.
Jag skyller allt på Emma!
Så..hon ansåg att din utgång var att..väsnas? Seriöst?
•pave paradise•
man kan ju ringa securitas?
Jag o mina två polare hade kul en natt, lirade spel o glodde på filmer, sen va kl halv 5, en torsdag då kom grannen ut.. han: tja!!! jag: Nämen hej! (vinkade lite) han: Kl är nu snart halv 5 och ljudnivån blir inte direkt lägre, om ni inte blir tysta nu så skickar jag störningsjouren, detta är första och sista muntliga varningen... det är allt som krävs konfrontera, men ljudinspelningar eller lappar eller vad skit som helst, om dom inte är några jävla riksjon.
olik jo, men nu vet jag ju inte VEM som förde oväsen. jättesvårt o lokalisera här. verkar som det hörs innifrån lägenheterna, men inte så mycket i korridorerna.
jag tycker att man ska börja snacka med varandra och prata ist. för att ringa polis/störningsjour hit och dit. alla kan ju visa hänsyn. sen ska man ju inte känna att man inte får leva men då får man ju prata om det. eller? har alla grannar kommunikationsproblem?
sän inte för att vara sådan , men har du läsproblem? ;) skriver ju fleeeera gånger att jag inte vet vilken granne det är!
Gå in och hälsa på, kolla runt, och föreslå att dom byter sovrum till typ, andra sidan stan. Eller låtsas att du är sinnesjuk. då blir dom rädda och flyttar.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
jag ska flytta nästa helg. men jag va lite nyfiken på hur andra har hanterat sådana här problem =)
fimp F24 jovisst gnäller gubbar också, men jag antar att du av det kvinnliga könet så då blir det lite konstigt om jag skulle kalla dig för gubbjävel.
ett paket bra öronproppar kostar ca 20 kronor, så du hade inte behövt vara sömnlös i nätter.
cholla nu kom ju jag hem klockan 0130 inatt eftersom jag hade jobbat. vet inget ställe som har öppet då.
Dem kanske spelar in en film? Näärå. JObbigt läge, Har dock inga sånna problem, bor en gammal tanta brevid och bjuder min hund på kakor^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
fimp. hörru du.. jag menade faktiskt generellt. men ja. sätt upp en lapp på portdörren? =)
Vart är bilden på lappen då?
•pave paradise•
lhabia i min telefon. jag orkar inte föra över den.
fimp: Men åååh..:(
•pave paradise•
Bara 20 min =P
Jag har ingen forumsignatur.
jag vet inte vart sladden är o sen är den ny telefonen så jag vet inte hur den funkar riktigt
Min granne lyckas alltid knulla precis när ja ska sova, och hans säng knakar o gnisslar och den står mot min vägg så de låter som fan. Men som tur är e han en one minute man, om ens de så de e över ganska fort hahaha.
Är inte samma medicin det bästa sättet att hämnas här? Seriöst?
•pave paradise•
fan när man läser det här blir man fan ledsen iögat folk som ringer störnings jouren som gamla tjärringar fyfan...
sweden får ringa dig nästa gång då så får du verkligen höra vilken slakteriverksamhet det är som pågår här!
fimp F24 gör så här nån fredag du inte hör dom hyr en p-rulle sätt på högsta volym dra ut nån timme kom hem och stäng av den och gå och lägg dig! vore fett kul och träffa dom dagen efter haha
HAHAHAHA fimp stackars dig:D
Meep meep
Fan vad jag kommer hata att bo i lägenhet. :(
bara jag som tycker det är underhållande att lyssna på andra?
It's only gay if balls are touching
nej.. haha om det inte är ngn man känner så är det bara kul.
Jag är glad att jag har asexuella grannar på ena sidan och ett cykel förråd på andra sidan så jag får vara den störiga saken som låter i mitten. Jag låter iofs inte...
Mina nya grannar sitter och spelar skalor hela dagarna på vad jag tror är saxofoner.... och jag skämtar inte. Idag så spelades det mellan ungefär 10 till 19, hela jävla dagen. Det är iof ett uppbyte, de tidigare grannarna ägnade sig åt mer våldsamma aktiviteter så man var tvungen att ringa polisen och vara orolig att nån skulle dö innan de kom.... men jävla helvete vad jobbiga grannar är.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Här sitter man och är småirriterad på min granne som ibland inte kan få sina schäfrar att vara tysta, men jag får nog ta mig i kragen och säga att det här var värre.
tryck in bommul i öronen då, fattiglappsstyle!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Det är väldigt not like whoa att höra andra ha sex. Folk som tycker annorlunda är antingen dumma i huvet eller så har de fått ligga nyligen.
Den där jävla lappen gjorde inte mycket nytta. Inatt började de igen. Klockan 0330. kunde inte somna om på hur länge som helst :(
gå upp och plinga på vid såna tillfällen? hur kul är det att knulla när man blir avbruten? alla som bott hemma och haft ett sexliv kan ju svara på den.. ;)
Gah! Varför hämnas du inte på samma sätt?! Hade du inte en kille last time I checked?
•pave paradise•
Sän: Hon vet ju inte var dom bor?
jag har en granne som slåss som fan med sin bror. å det är inte lungt när dom kör igång på morogonen å slår vartandra med saker. först trodde jag dom bara jiddra men ser man dom nån timme efteråt e dom båda trasiga typ! väcker mig gör dom också för svinen börjar slåss klockan 7 typ.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tror öronproppar låter som en bra plan då.