jag loggar in på whoa väldigt ofta men skriver väldigt sällan. jag är precis en sån som du beskriver. läser och läser men skriver aldrig. whoa ger mig underhållning. lite som att titta på tv. de flesta diskussioner är så bisarra eller bara korkade så det finns ingen mening att försöka lägga sig i, men! det är rolig läsning! om det däremot dyker upp en tråd där jag tror mig kunna tillföra någonting vettigt kan jag tänka mig att skriva ner en rad eller två.
you know i spell girl with a B
När jag skaffade Whoa, hade jag det bara för att tanka musik i Audio forumet. Hade ett account innan detta. Men nu för tiden är musiken där så extremt värdelöst. Nu läser jag mest, och skriver inte ofta. Ibland kladdar jag Sport forumet eller nått i Blandat.
Anledningen är väll mest att jag är mer lyssnar och läser än pratar och skriver. Sen blir man så less på alla vissa som lägger så sjukt onödiga kommentarer eller liknande efter man skrivit, så då pallar man inte argumentera emot eller liknande.
Sen så kan jag känna igen mig lite i vad
helldust P62 skrev.
Vi är överallt!
Har varit medlem sedan 2002. I början kände man sig ny, feg och okunnig. De första månaderna gick åt observation och förberedelse. Sen gick man loss, skrev i alla trådar bara för att man vill synas. Sedan kom man på egna topics och skapade egna trådar. Sen gick man tillbaka till att bara skriva i andras. Sedan märkte man hur nya generationen av whoaiter kom, som skapade samma sorts trådar, samma topics, samma diskussioner, same fuckin shit. Det var då man funderade på att radera sitt konto. Samma vecka så läser man en tråd som får en att kissa sig i brallan av skratt. Då inser man att man i hela fridens namn inte kan radera sig. Nu loggar man in då och då, läser lite, skrattar lite, hatar lite och loggar ut.
But for what it's worth yo, I got no regrets
vad ska jag förklara ? jag skriver där jag vill skriva helt enkelt
alla kan väl inte va blandathoror som dig? ;/ Disclaimer: epitetet är en modifikation av attentionwhore och åsyftar inte på något sätt på sexuella aktiviter mot betalning.
cry me a river! --> thcrew
"Det inte mängden ord som är avgörande, utan vilka ord man väljer" "Att tala är silver, att tiga är guld"
Jag skriver inte mkt här, för att jag inte har nåt att skriva! :P Men läser det mesta :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Hur säger man ordet FORA i bestämd form?
"Humilty is the outcome of knowledge" Imamul Awliya 'Ali ibn Abi Talib(alaihis salaam)
e det FORAN?
"Humilty is the outcome of knowledge" Imamul Awliya 'Ali ibn Abi Talib(alaihis salaam)
Jag är en av de ljusskygga "råttor" som du få fint kallar det. Jag skriver bara i trådar som jag tycker är värda att skriva i. (undantag denna tråd) Annars sitter jag helst bara och observerar all idioti som skrivs här. Jag menar var finns det någon vettig tråd?
i'll make you disapear like gas in the air...
Jag är nog lite grand en av dem du snackar om. Tycker själv att jag skriver rätt mycket. Men jag skriver nästan uteslutande några intetsägande två-radare i trådar som roar mig eller fångar min uppmärksamhet lite extra. Har även märkt att jag skriver fan i precis vartenda enda inlägg jag skriver. Jag vet inte varför. Ser helt löjligt ut varje gång jag läser mine egna inlägg.
jag har varit medlem sen svu tiden men mitt konto jag har nu är lite nyare, hade dock ett day one konto förut som jag la ner då namnet var väldigt häftigt när man var 13 men inte lika häftigt när man blev lite äldre. jag skriver sällan i trådar men jag loggar in varje dag och spanar i forum av gammal vana. skrev rätt mycket förr i tiden men upptäckt att det är roligare att bara läsa så länge man inte har något viktigt eller roligt att tillföra.
SUCK SHAFT
Suck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur säger man ordet FORA i bestämd form? Fora.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
vafan är fora? aldrig hört det ordet. bestämd form singular bör ju dock vara den foran, fast iom att jag inte vet kan det ju va det forat. börjar misstänkta att fora har något med forum att göra, typ sing för forum eller nått.. god only knows. klockan är för mycket! (är det sing forum, så är det Ett fora/Det forat"
joda : Läs mina inlägg. Fora är forum i plural.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jag svarar samma som
Squirtle Jag skrev i en hel del trådar för några år sedan, men nu på senare dagar är jag mer sparsam med skriveriet. Mest av den enkla anledningen att det är väldigt få trådar som känns värda att skriva i nu för tiden.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag är en sån där råtta som gömmer mig. anledningen till att jag skriver nu är för jag är på jobbet och inte har några kunder. Jag tycker om att debattera över internet och jag gör det ofta, men inte här på whoa. Debatterna håller oftast inte en hög kvalitet och jag är väldigt less på cirkelargumentationen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har varit medlem i fem år ungefär, loggar bara in någon gång i månaden för att kolla klubb & konserter fliken. Skriver väldigt sällan något om det inte är ett svar på en fråga.
witty unpredictible talent and natural gang
jumpcut, aight men vad är bestämd form då? De fororna?
joda Återigen, fora i bestämd form är fora.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
aja.. låter dumt, men säger ni så så är det väl så.
joda : Det är tydligen fora i både bestämd och obestämd form. Av en slump ramlade jag in i en tråd om just forum - fora tidigare idag och det är tydligen okej att använda svenska språkregler på forum, forumen, forumet enligt alla språkvårdsböcker. Använder man sig av ett forum, det forum resp. två fora, de två fora så är det orginalböjningar.
Fast det är delade läger, jämför med media som är plural av medium men ändå används som singular i svenskan. Tidningar tillhör massmedia men är ett medium som exempel.
Det verkar som att vissa ords böjningar bytt betydelse medan andra "försvenskats" och den tredje gruppen använder man svenska språkregler till... Skitkrångligt och jag ångrar att jag kikade in i det då det verkar vara olika från ord till ord ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Äh, oftast är det som sagt någon som redan skrivit vad man själv tänker. Sen är jag en rätt envis människa och ger jag mig in i en diskussion lär jag inte lämna den i första taget och det tar energi - och det känns inte värt att lägga den på foruminlägg om det inte är något ämne som är viktigt för mig. Roligt att bara klicka runt, se vad folk tycker och tänker, gör det i princip dagligen och är bra tidsfördriv!
hej kära whoa-användare! jag erkänner, jag är en av dom osynliga. men det är inget jag sörjer över, för jag har faktiskt ett liv utanför inturrrrnet & har förvånande nog inget behov av att bli whoakändis. forumen är ett ytterst trevligt tidsfördriv när man känner för att läsa trådar där alla livets väsentliga & i whoas fall oftast oväsentliga ämnen tas upp & den största ordbajsaren vinner. men det är okej, kör er grej liksom. så får vi osynliga något att roa oss med söndagkvällar som denna när vi verkligen inte har något bättre för oss. it's a win win situation!
Jag har varit medlem sedan några år tillbaka men hade en användare innan och så slutade jag vara inne här så jag gjorde en ny. Jag tittar till i musikforumet men är mest aktiv i blandat. Skriver nästan aldrig fast jag läser nästan varje tråd. Jag är "osynlig" :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jag tror att jag skriver så lite för att det känns onödigt att lägga ytterligare en åsikt till de evigt gnuggande debatterna :)
hej.
Moderator
2007-09-23 23:04
Vad roligt att många som säger att de är osynliga är såna vars namn jag alltid känner igen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag känner mig träffad. Jag skriver väldigt sällan. Ibland kan det ha hänt att jag har skrivit något, för att sedan ta bort det och trycka mig tillbaks till forumet. Varför gör jag då såhär? Jag vet inte, men jag tror det är för att jag en tid var ganska aktiv och upptäckte att jag mestadels fick användare emot mig. Emot och emot... i alla fall så var inte folk så trevliga. Kort sagt, så tror jag whoa-användare har skrämt bort mig och jag finner ingen tillfredsställese i att skriva något i trådarna.
här får du lite kärlek
Kaptenkrok: Känner du igen mig? :O om det är så känner jag mig smickrad :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Moderator
2007-09-23 23:50
mattheew Jag känner igen dig ja. och Kepish också för den delen. Så känn er smickrade :)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kapten, kanske är det så att du hängt här tillräckligt länge och ofta så att den period då vi var som mest aktiva känns som..igår? Min "aktivaste" period var -04-05 sen börja jag hålla käft.. :-) och det känns som längesen.. nä..ska jag trycka bort allt jag skrivit nu och ignorera det du skrev eller vafan
här får du lite kärlek
Justja! Medan jag ändå är igång och skriver så kan jag väl fortsätta haha! Det har faktiskt hänt att whoa-användare och skrivit till mig och frågat vad som hänt med mig under min "inaktiva period"! Varför jag inte skriver längre och sånt där.."är du död"
här får du lite kärlek
Jag är bara här för att Flashback skrämmer mig för mycket.
•pave paradise•
lhabia X0 : Flashback är guld. Var annars kan man läsa pedofiler argumentera för sin sexualitet och ha inställningen att föräldrar bara ogillar pedofiler för att de är rädda att barnen gillar pedofilerna mer...
jumpcut: Hahaha..sa aldrig att flashback var dåligt, men ditt exempel är ju perfekt för det jag menar.
•pave paradise•
lhabia X0 : Man kunde läsa om Lars Danielssons eskapader och Littorins fuskexamen på Flashback långt innan det dök upp i medierna som exempel :P Sen är ju Marie Plosjö medlem också ;)
Jag har varit medlem sedan 2001, är väl inloggad i snitt en eller två gånger per dag och kikar, tycker det är kul att läsa, följa diskussioner, lite sådant. Har två vänner, den ena är tjejens brorsa och den andra vet jag inte vem det är. Söker vänner.. nja, eftersom jag väldigt sällan är aktiv i trådar så knyter jag inga kontakter heller. Lite tråkigt då jag tror det skulle kunna vara ganska roligt. Funderar på om jag skulle gå på nån whoa-träff "bara för att".. jag startar i princip aldrig trådar eller ger mig in i diskussion då jag har dålig retorisk förmåga och skulle väl därför förlora varenda sak där jag inte håller med trådskaparen.. :) Men whoa ger mig mycket kul ändå!
Ja, det är sant! Det är sant!
Jag har haft whoa sen 2001 egentligen men eftersom jag bytt nick så många gånger så vet man jue inte. Jag brukar väldigt sällan skapa tråd, men droppar val nå svar ibland på någon tråd när jag känner för det ibland, lite så där bitters inlägg. Annars trivs jag nog med att vara anonym trivs ännu bättre med att inte ha en massa vänner på min lista trots att ändå känner ett o anna folk på whoa, sen mina tidigare ..användare How ever är jag nog ganska anonym.. C-ya
Moderator
2007-09-24 06:54
Kepish Ja jag börjar nästan fundera på om jag hänger på whoa lite för mycket om jag till och med betraktar "de osynliga" som folk jag träffar varje dag i min vardag. :P
Jag tillhör också den blygsamma skaran, men är väldigt aktiv. Men det är soft. Brukar alltid vara någon som skriver det man tänkt skriva ändå. Det är faktiskt grymt underhållande här på läktarplatsen så jag tror jag stannar. Iallafall tills vidare.
jag hart alltid hållt mig osynlig för tydligen har folk på whoa emot folk som är homosexuella. vi är precis som vanliga människor vi också!
jumpcut: :O :O :O
•pave paradise•
Graffare
2007-09-24 13:34
Är jag en av dem?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Egentligen ingen mening att skriva i den här tråden heller, eftersom det man kunnat tillägga redan har sagts här också, men hejhej.
Jag har vart medlem sedan -01 och hyser egentligen bara avsky mot 99% av Whoas medlemmar. Men jag vete fan varför jag inte släpper det här och går vidare, men någonting får mig att logga in vid varje internet session jag har.
s c f c
Jag har hängt här sen 02, sitter mest och är anonym, om det inte är småsaker som jag känner att jag kan hjälpa till med eller bara ventilera lite tankar.
I live my life one videogame at a time.