klart det inte blir något, det säger ju sig självt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men hur svårt ska människor göra det för sig? de som skrivit upp sig på listan kommer eventuellt, de som skrivit kanske kommer antagligen inte eller velar. Classic kan inte komma av halvprivata skäl, den underbart söta krossad_anka kommer inte då Classic inte kan. end of story. jag själv velar fram och tillbaka om jag ska komma...troligen smyger jag förbi med massa bullar i min ryggsäck, och stannar upp ett par minuter eller kanske längre - om jag vågar. jag är inte så social med whoaiter alls ens här, de jag känner via whoa är inte whoa-träff-typen. så. tiden är satt kl 16.00 i tanto den 16e. har man ett brännbollsträ och en boll tar man med sig, då Classic inte kommer med sitt. jag bidrar eventuellt med bullar och kommer som sagt antagligen inte att stanna länge om jag kommer, så kommer inte att släpa med mig min syrras... sluta förvirra er. så virrigt är det inte!
Delam tange barat
"så virrigt är det inte!" jodå, uppenbarligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nhoj nej, inte alls?
Delam tange barat
maybe maybe brännboll spelar man för sällan och det är ju faktskt sjukt roligt. läskigt med en massa whoa kids dock men det kanske det kan vara värt bara randomhero bjuder mig på bärka
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Jag vill så gärna komma :( Ni alla får komma till skåne i sommar :D för där ska jag tydligen bo nu
Någon som vill slå följe med mig
whoopzidoo
Lotta-
Fiyahman
krossad_anka
Crunk_Dude
Emci_Emm + hund
Shield + Husdjur
RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D
d-beck + emelie och kanske fler
Mögelfar Såklart
mat
accel
Michelle
AngeliC
Solgud +en vän eller kanske några vänner.
Kanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak
Rachel + bullar
ChrilleFYO
Karlkadaver och maary
nhoj
camlejointen + G's
Olik+en G
Puge+G's
bommer_man
Knapis
SaXoR (om jag orkar eller inte har annat för mig)
förihelvete! allt skoj är dagen efter jag drar utomlands :( tesfa spelar, brännboll med whoa. fan ja missar allt skoj =(
Dock vågar man ge ett slagträ till massa gangsters? man blir väll bara ihjälslagen..
Lotta-
Fiyahman
krossad_anka
Crunk_Dude
Emci_Emm + hund
Shield + Husdjur
RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D
d-beck + emelie och kanske fler
Mögelfar Såklart
mat
accel
Michelle
AngeliC
Solgud +en vän eller kanske några vänner.
Kanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak
Rachel + bullar
ChrilleFYO
Karlkadaver och maary
nhoj
camlejointen + G's
Olik+en G
Puge+G's
bommer_man
Knapis
SaXoR (om jag orkar eller inte har annat för mig)
challma
Anima Sola
undrar om man kanske ska ta sig ansvaret att köpa ett sånt där jä'vla set då.. we får see
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
"Empire" kommer inte, så jag funderar på att skita i det - har inte stake nog för att gå dit själv. Varken stake eller lokalsinne =)
whoopzidoo
Om vi ändrar datumet kan jag nog komma ;)
men ändra datumet då, och ta dit krossad_anka också!
nhoj Ja krossad_anka kommer nog att komma om jag kommer
dåså! skjut på det
Uselt att starta en träff och inte dyka upp, uselt... Ses där kanske.
Haha skön stil o banga på sin egenstartade whoaträff respekt :D
Det handlar inte om uselt de handlar om privata skäl
Ni är så söta =)
zangenen: Eller så är det bara så att jag gärna inte vill åka en jävla massa mil helt själv till en massa okända människor.
Brännboll är kul !
Jag vill ha roligt , inte trevligt
zangenen Jo vi är super kära i varandra de är därför vi inte kommer för vi 2 vill vara för oss själva
Skippa attityden pojke LILLA.
"HE HE"
krossad_anka Eller så är det bara så att jag gärna inte vill åka en jävla massa mil helt själv till en massa okända människor. heeeey spark i ansiktet? någon?:p
Anima Sola
challma: Ja, för du och jag har ju träffats innan....
zangenen haha du vem är de som är dum egentligen som skriver något sånt där . Skriver man något dumt så får man ett dumt svar tillbaka
På lördag kl. 4 i Tanto? Jag har ändå lockat med mig -ess- istället för Empire? COME OOOOON!
whoopzidoo
Moufassa Vi är upptagna med annat... Det vet du väl redan?!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Jag kommer iallafall! Men min hittade BMX!... Att cykla hem packad blir ett annat äventyr!
...och det är det som är så fint med whoa!
men vadå är ess på är jag på, kanske. värsta grejen. förutsatt att jag får ligga förstås
Jag kommer vara i sthlm från 2:a juli till den 4 eller 5:e juli så till er alla som vill träffa mig får höra av er. Jag vet iaf att jag ska träffa emelie och d-beck för de har jag lovat ett bra tag nu .
Du har lovat mig med ditt fruntimmer!
jag drev nu, förstås
krossad_anka jo jag vet de men jag kommer ju komma till dej så jag är där nere =)
Okej, vad upp? Blir det brännboll eller? Vem fixar brännbollsgrejer? :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Vi kan spela brännboll den 2 :a juli oxå :D
i morgon måste det bli i alla fall.
Men de verkar ju bli imorn.
Vem fixar grejer?!
Precis, vem fixar grejerna? Du mögel? :)
Nä, är pank!
aiit. då måste någon fixa! vem?
Kom hit upp och hämta jag har :)
Ingen som vill spela brännboll den 2:a juli ??
Ja, men man ska hinna köpa skiten också! Classic - Du kan väl låna ut ditt? haha.
Vadå alla har väl brännbollsgrejer hemma?
Jag vill ha roligt , inte trevligt