Whoaträff: Brännboll [Sthlm!] del 2
Så pga att massa tjafs i förra tråden gör jag en ny! Så här ligger de till . Det kommer att bli av och alla som vill tjafsa skiter vi i för vi är där för att ha skoj inte för att bråka! så nu till er alla som vill komma skriv upp de nu . Och försök att hålla er till ämnet utan tjafs så slipper man missa uppgifter och sånt!Plats: TantoNär: 16 Juni 2007Tid: 16.00Klädsel: Det som är bekvämt för erAlkohol: För den som villÄr med: Classic + Vän Lotta- Fiyahman krossad_ankaKanske
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är med: Classic + Vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude
Emci_Emm + hund Kanske
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon mer måste köpa ett brännbolls set så vi har två iaf de skulle gå sönder eller något för jag vet hur bra de billiga håller
Är med: Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur Kanske
Är med: Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur Kanske Empire+felici-jah(damen bestämmer)
Är med: Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D)Kanske Empire+felici-jah(damen bestämmer)
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur d-beck + emelie och kanske flerKanske Empire+felici-jah(damen bestämmer)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Dubbelpost, bara att ingen försvinner.Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske flerKanske Empire+felici-jah(damen bestämmer)
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
oj, det missade jag
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske flerKanske Empire+felici-jah(damen bestämmer) Rachel + bullar
Delam tange barat
mmmh bullar :)
Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske flerKanske Empire+felici-jah(damen bestämmer) Rachel + bullar ChrilleFYO
Konse''
Rachel, bäst för dig att du kommer! :D
Jag vet inte om jag kommer pga de har hänt några saker , men som sagt jag ska då försöka ta mig ner
Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske flerKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary
whoopzidoo
Jag åker nu på fredag och kommer inte ha tillgång till internet, men krossad_anka får hålla i tråden istället. Men vi ses den 16:e Juni
Tråden kan väl sköta sig själv? :P De som kommer dem kommer ju :P
Ja men du får hålla mig uppdaterad och så om de är något
Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar SåklartKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary
...och det är det som är så fint med whoa!
Juste. Är med : Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accelKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary
Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accelKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj
jag kommer inte :(
Men du har ju inte frsökt få ihop pengar än din dumma jävel! Kommer inte du så kommer inte jag :(. RÅNA NÅGON STACKARS JÄVEL eller något.... Du ska komma!
Classic +valp+vän Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel MichelleKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
krossad Jo jag har försökt nu frågade till och med min storebror men han hade inte råd att låna ut för han har lagt alla pengar å resan hit
Flyg till Stockholm kostar 1 krona på sterling just nu.
whoopzidoo
Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel MichelleKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj camlejointen + G's Olik+en G
Graffare
2007-06-06 21:21
Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel MichelleKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj camlejointen + G's Olik+en G Puge+G's
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
felicia-JAH de går bara sas härifrån :(
upp ffs
än så länge räcker en plåt bullar....
Delam tange barat
ändra platsen till skellefteå så kommer jag på dirren :D
Weedie vi kör i skellefteå då krossad kommer
Tyvärr pga blåsningar mm så tar jag mig inte ner till Sthlm :( Jag har försökt nu på alla sätt och de går bara inte . Men jag hoppas ni får kul och minime kommer ju komma så de är nästan samma sak för hon är lika knäpp som mig . jag får pengar i slutet av Juni och jag hoppas att jag kan ta mig ner då . Ha nu så skoj allihopa och slå ett frivarv för mig :)
... :( Men iallafall.. Om Classic inte kommer... Då behövs ett Brännbollset. Vem köper/snor/lånar det?
Inte OM jag kommer inte komma
Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel Michelle AngeliCKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj camlejointen + G's Olik+en G Puge+G's
Classic Jag hoppas fortfarande ;(
Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel Michelle AngeliCKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj camlejointen + G's Olik+en G Puge+G's bommer_man
bommer_man är fett trevlig vill jag minnas!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
RanDomHero förlåt men det är ingen ide att hoppas för jag kommer verkligen inte dyka upp
Men ni kan ju stryka mig fårn listan.......................
Lotta- Fiyahman krossad_anka Crunk_Dude Emci_Emm + hund Shield + Husdjur RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D d-beck + emelie och kanske fler Mögelfar Såklart mat accel Michelle AngeliCKanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak Rachel + bullar ChrilleFYO Karlkadaver och maary nhoj camlejointen + G's Olik+en G Puge+G's bommer_man Knapis
ok vem hookar brännbollset då? någon som känner ansvar? ska vi gå ihop flera och hooka ett? vad kostar sånt? hmm
cameljointen: eftersom classic inte kommer så kommer inte jag. meningen fårn början var att jag skulle hooka upp med henne där för att sedan bege mig vidare hem till henne i skellefteå.. Och hon har inga pengar att ta sig ned för så jag får åka direkt upp till henne istället ;).
d-beck 50 kr på clas ohlsons
Lotta-
Fiyahman
krossad_anka
Crunk_Dude
Emci_Emm + hund
Shield + Husdjur
RandomHero (Ankan och crunken har lovat honom varsin öl, glöm inte ;D
d-beck + emelie och kanske fler
Mögelfar Såklart
mat
accel
Michelle
AngeliC
Solgud +en vän eller kanske några vänner.
Kanske Empire+felici-jah (damen bestämmer) <- principsak
Rachel + bullar
ChrilleFYO
Karlkadaver och maary
nhoj
camlejointen + G's
Olik+en G
Puge+G's
bommer_man
Knapis
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
sicken tunn whoaträff må jag säga
whoopzidoo
eller hur, blir det något? Jag hade ju fan skjutit upp min resa ner till skåne för detta!