I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En sommar dedikerad till träning

Övrigt - Blandat

   

2007-06-04 13:25

En sommar dedikerad till träning

Så, nu har jag gjort mig själv frivilligt arbetslös i hopp om att få mer tid att festa och bada med polarna. Men nu har ju förstås alla jag känner skaffat sommarjobb. Vad gör man då? Jo man tänker över alla slöa videofilmskvällar man haft i vintras samtidigt som man kollar på hängbuken och suckar över att man inte kan springa en kilometer utan att bli anfådd. Självklart ska jag försöka få mig så fit som möjligt nu fram till hösten då chipspåsen kommer fram igen.

Idag började jag med att vakna och direkt hoppa på cykeln och cykla runt i fyrtio minuter, duscha och sen vart det frukost. Gröt, ett par mackor och en banan. Är det en bra start?

Vad ska jag äta som är nyttigt egentligen (billigt)? Jag är vegan, så jag är inte så sugen på kyckling och köttdieter. Hur många mål? Hur mycket vid varje mål?

Och hur ska jag lägga upp träningen? Jag äger en cykel och ett par joggingskor. Har inte råd att gå på något gym eller liknande.
Kan man konditionsträna hela dagarna? Eller skulle jag bara ta sönder kroppen då?

Jag är tacksam för alla svar. Från och med nu börjar mitt experiment!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.