I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Köttfärssås i rumstemperatur över natten
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Sän F42
2007-06-03 23:21
femstjärning master-cock alla Mr Brikha
hahahahahahahaha.. dagens =P
bojjarn P42
2007-06-03 23:25
maten blir inte dålig om man ställer den varm i kylen. kollade upp det på nån sida nyss och det är för att kylagregatet får jobba som fan när det kommer in värme i kylen :)
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
enokkkk P39
Supporter
2007-06-03 23:34
hobbs P22
.. klart du kan bara du svalnar av den i köket innan du ställer in den i kylen. Läs vad man skriver
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
hobbs P42
2007-06-03 23:43
enokkkk. Jag tyckte du skrev att det tog för lång tid för maten att svalna i kylen, men nu förstår jag att du menar att det tar för lång tid för kylen att återfå rätt temperatur igen efter att man ställt in något varmt. My bad.
Göteborg på låtsas.
Fredrik P45
2007-06-03 23:51
Har haft en köttfärsås ståendes i 3 dagar under lock i rumstempratur och ätit, smakade både gott och jag kräktes inte. Sluta vara så rädd.
clone P40
2007-06-04 02:10
Martiin89:
kul att du tycker det är viktigt och är med på livsmedelshygienen. synd att du aldrig verkar ha jobbat i ett kök över huvud taget. tänkte du att man ska koka upp såser mitt under service bara för att det gått 3 timmar?
angående köttfärssåsen är väl det man kan säga, vilket alla andra helt har missförstått. bakterier luktar i dom allra flesta fall inte, om såsen härsknar eller på annat sätt blir gammal börjar den lukta konstigt. värm upp den ordentligt på spisen så ska det inte vara något problem iaf.
Rehab is for quiters.
Esteban_Globe
2007-06-04 08:39
I EGENSKAP AV UTBILDAD KOCK.
Säger jag ät den... de har/skulle jag gjort ;)
/Este G
-In Yo Area
hobbs P42
2007-06-04 08:44
Snubben som startade tråden har fortfarande inte gjort något andra inlägg, trots att två dygn snart gått. Kanske inte var så jävla safe att äta ändå?
RIP SunTzu
Göteborg på låtsas.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»