Stryk lär den hotade lilla räkan få förr eller senare, det hjälper inte att flytta whoaträffen. Tanto - upp till kamp.
whoopzidoo
men gud....
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Felici-Jah Men om du känner så, varför anordnar du inte en alternativ Whoa träff istället ?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Felici-jah Men då är det inte så mycket att diskutera kring?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
DET HANDLAR INTE BARA OM CRUNK!! DET ÄR FLERA STYCKEN SOM HAR BLIVT HOTADE SÅ KAN NI BARA SLUTA TJAFSA ANNARS SKITER JAG I ALLT ! SÅ FÅR NI SOM VILL ORDNA EN JÄVLA TRÄF! FÖR NU BÖRJAR JAG BLI LESS PÅ ATT FOLK SKA HELA TIDEN GNÄLLA . JAG FÖRSÖKER GÖRA SÅ ATT ALLA KAN HA KUL MEN SOM SAGT DE BARA SKITER SIG! ORDNA EN JÄVLA TRÄFF SJÄLVA OM NI TROR DE ÄR SÅ JÄVLA LÄTT!! JAG VILL INTE HA NÅGOT JÄVLA BRÅK JAG VILL HA KUL SÅ NI SOM SKA BRÅKA NI FÅR HÄNGA I TANTO OCH SLÅ OIHJÄL VARANDRA VI KOMMER DÅ INTE HÅLLA TILL DÄR!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men classic, kan du snälla försöka att inte ta hans "dödshot" på så stort allvar, för det första blir nog hela saken mycket lättare att hantera om ni går ut med vilka som ska göra illa lilla crunken. Hela skiten behöver inte typ halft blåsas av för att det är beef mellan barnen på whoa. Låt skiten komma och låt det lösas bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi har alla blivit hotade, vad ska det här föreställa? Orka drama för fyra pers. Keep it real, keep it Tanto.
whoopzidoo
Empire jag har försökt och övertala den personen men de går inte . Hon/han vägrar komma och dom där personerna dyker upp och de tycker jag är synd. Men jag förstår Han/henne för när den personen till och med börjar söka efter hans/hennes hemadress så
hitta.se gör livet jävligt öppet för oss alla, så bara för ett en person inte kommer så ska allt blåsas av och en liten elite grupp ska få sitta ensamma i ett skogsbryn och kasta boll. Ni gör fortfarande något enormt stort från en whoa beef som inte kommer sluta i några mord.
Ta inte en whoaträff för seriöst? Gå dit, eller stanna hemma? ÖÖÖÖÖÖ Så enkelt.
whoopzidoo
Empire jaja skitsamma jag orkar inte bry mig längre!
jävlar vilket drama det blev nudå.
Anima Sola
Felici-Jah Fast är det inte fel när det är folk som vill gå dit men inte känner att de kan gå dit för att de är rädda för att få fysiska men? Då är det ett problem.
RandomHero Jag tror knappast någon kan förvänta sig att få ett ben avhugget, det är ju helt sjukt vad ni blåser upp det här asså.
Så träffen är med andra ord inställd? Det blir en privat fest för alla som känner varandra sen tidigare? Ska det vara på ett hemligt ställe så är det en privatfest, och inte en whoaträff. Tanto är ju ett perfekt ställe, öppet, stort och bänkar.
whoopzidoo
ast ni kan ha i tanto om ni vill jag bryr i´mig inte längre jag kommer ändå inte komma jag vill inte träffa folk som beter sig som dom gör . det är fan internet och jag blir bara mer och mer förbannad på alla jävla töntar som ska fan hålla på och hota folk och grejer !
Crunk_Dude det är lugnt jag förstår . Men som sagt jag är nu less och skiter i allt. Jag tycker också att allt detta jävla bråk är fjantigt. FFS de är fan internet men ingen verkar fatta de . Jag kommer då inte komma !! Någon annan får ta över träffen för nu skiter jag i de . Jag kommer träffa dom jag vill träffa och jag hör av mej då jag är nere
Crunkie Jag ska tänka på saken men jag tror inte de. För jag är mest lack nu att folk förstör då jag försöker fixa en annorlunda och rolig whoaträff :(
Crunk som sagt jag ska tänka på saken! Just nu är inte mitt humör de bästa så nu vill jag inte men om jag får sova så kanske jag blir på bättre humör
Va du e drastisk classic, tare lugnt nu. Vill folk slåss så får dom väll slåss, inte svårare än så och du behöver inte vara med och slänga nävarna omkring dig.
Empire Det handlar väl om att folk skall kunna ha det trevligt med varandra, en bra gathering där folk inte skall slåss med varandra och Classic inte vill ta ansvaret för att ha ordnat någonting som några använder som forum för att skada en annan person. Se lite längre än näsan.
Empire det handlar om att jag bara är så less. Jag försöker fixa så alla ska bli nöjda och glada men alla bara gnäller så jag ger upp! jag orkar inte med att de ska bli en massa bråk speciellt då de är jag som har ordnat de och att de är folk jag känner som är inblandade
Jag ska till sthlm och slå ned en massa whoafolk.
RandomHero Tror knappast folk kommer stämma henne för att dom blev slagna på en whoa träffa arrangerad av henne?
Känner folk att det är värt "risken" att gå så kommer dom göra det, vad jag förstått så är allt blåst upp i enorma jävla höjder över nått litet skit.
Tror inte dom kommer sitta tysta och hålla sig gömda bakom filtar av rädsla över att någon/några har skaffat sig problem som med största sannorlikhet inte kommer få några konsekvenser på whoa träffen.
Classic F0 Hänvisar till det jag skrev till RandomHero.
Empire jag bryr mig inte längre om de kommer hända något eller inte . Utan jag är bara som sagt less på folks attityder
Jag har sett fram emot detta och jag tycker verkligen det är skittråkigt att det har blivit som det har. Hur många mer än Classic är det som inte vill vara med längre? Jag har inte sett hur pass grova hoten är mot dessa människor som har blivit hotade men det skulle förvåna mig om det verkligen skulle bli bråk.
Anima Sola
Fortsätt i felicia's tråd. Hon e snyggare.
Hangaround
2007-06-05 00:48
Crunk_dude Jag tycker du inte ska ta på dig nån skuld. Klart du har anledning att känna dig oroligt och det ledde till att dina vänner gjorde dig en tjänst och stängde ute bråkmakaren. Det är ju snarare deras fel som gör egen vinning (att komma dit och slå dig) på våran bekostnad som bara ville gå dit och ha kul.
Anima Sola
Åh du skapare vad det gnälls. Det är såååååååååå synd om alla.
whoopzidoo
En Whoaträff är en anledning att dricka öl.
whoopzidoo
crunk_dude ah ok hade inte så stor koll på läget.
Anima Sola
Hangaround
2007-06-05 01:09
har inte eller varit på någon whoa-träff förut så förstår inte den grejen. Är det inte inte roligare att hänga med sitt riktiga gäng och svepa öl istället? Eller känner alla alla?
Hangaround
2007-06-05 01:21
Crunk_Dude P16 Ja det förstår jag. har inget emot hela spektaklet men jag som person är hellre lite trygg med att sitta och snacka skit över en öl med några goda vänner.
men herregud, vad hände här? blir detta av? jag ville ju spela brännboll och bjuda på bullar :(
Delam tange barat
Men för i helvete.............
Snacka om kaos. Lyckat värre :)
Varför ett sånt jävla kaos nu helt plötsligt? De som kommer, dem kommer. GAAAAAAAAAH lägg ägg och värp en höna pöna som kan knulla i det gröna. Nej men ärligt, hej!
Jag vill ha öl? Ni vill ha öl. SE SÅ NU ÖLAR VI.
Kan inte alla bara hålla sams och skaffa sig
en söt kattunge att klappa istället?
Krossad_Anka Jag vill ha öl... Och crunk_dude vill ha öl... Jag vill att Classic skall ha öl och brännbolls trä...
Men vad fan väntar vi på då? ÖLLLLLLLLLLLAAA rå.
krossad_anka den 16e eller nu?.... hmm
Den 16de.... Men om du ivll öla nu så är det bara att du kommer.. Ankan bangar inte.
Krossad_anka Jag vill öla nu, men måste vara i sthlm imorgon ;(
naddosh kommer oxå fooooks
Jag kommer att komma . Jag har inte gjort något jävla kaos jag blev bara så jävla less på allt igår och lackade ur!
Allt blir som planerat och ni som kommer för att bråka kan gå och hänga er för vi har då tänkt att ha kul!