Producent
2007-05-31 19:49
synd att man inte bor i sthlm...annars hade man nog hägt på...med tanke på att jag e riktigt jävla grym på brännboll....det lag jag alltid e med i vinner
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Wiehie va kul, jag tar med mig kaffe/te, en filt å ett korsord :).
Bisn: naaww vad gulligt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"krossad_anka". Haha, ja visst är det. Käft och lär dig ironi, fjant.
hhe de kommer många norrlänningar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bisn P0 ojj de va ord å inga visor de
Bisn: Klart jag förstod din ironi.
Ni har valt en bra dag. :) Den bästa rättare sagt... 16/6 fyller jag år - Bättre dag finns inte! :D
hoppas de blir fint väder oxå...
Puss på skinkan på dig Bisn
krossad_anka F60 ja då får man träffa dig också ja.. hehe..de kanske e på tiden
AngeliC: Haha ja det jar du rätt i! :) Jag menar du har ju fått träffa många av mina vänner men inte mig :P.
Allstared fyfan vad jag är bäst på att välja datum =) och grattis i förskott =)
jag vill definitivt träffa den tajta ankan :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Jag ska då ha med mig Ankan hem ;)
vill ju oxå va med :( bor i linköping, för långt att åka... :(
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Jag och mina vänner är på!
Music is my boyfriend!
Classic F0 får jag ett telefonnummer så e jag nöjd :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
MR_EVIL hehe de har jag redan och jag snackar med henne varje dag också ;)
moffacurry: jag åker från linköping. tjugo mil vad fan, inte alls långt. orgasm: FAN VAD KUUUL!! :D:D:D äntlitggeeeeen!
vill också spela brännboll :/, men tyvärr är man på hultsfred då!! Får väl styra upp något i göteborg ensam :P efter hultsfreds festivalen!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida MR_EVIL + hemlig gästKanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)-ess- KOmmer om Nhoj kommer.(; King of Sweden
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida MR_EVIL + hemlig gäst Lotta-Kanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)-ess- KOmmer om Nhoj kommer.(; King of Sweden
Kommer det nå snygga brudar?
du får väl dra dit och kolla Zyko
jättelångt ju : )
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
asså, omg vilka trådar ni gör av whoa-träffar. jag ska bevaka på avstånd hur det går till! hahahah
fortsättning följer.
Varför har ni tagit bort mig från listan? =O
UPDATE: ORGASM + VÄNNER!
Music is my boyfriend!
Nice, nu kan man se whoa:are IRL. Jag är nästan lite rädd.
Var är vi någonstans och NÄR är det och kommer det vara så att man får ta med sig musik?
whoopzidoo
Felici-jah Ryktet går att det är 16.00 lördagen den 16e år 2016. Ryktet sprider även vidare att det ryktas om Tanto... Den beryktade gräsplätten på södermalm.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Men kl. 16.. det är ju för tidigt för att det ska kallas mänskligt.
whoopzidoo
Varför inte grusplanen i tanto för?
...och det är det som är så fint med whoa!
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida MR_EVIL + hemlig gäst Lotta-Kanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!) -ess- KOmmer om Nhoj kommer.(; King of Swedenrachel (kommer och kikar lite som ett mobboffer?)
Delam tange barat
mögel tänk om någon drasar omkull, då gör det ont på gruset.
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida (Är ett kanske .. ) MR_EVIL + hemlig gäst Lotta-Kanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!) -ess- KOmmer om Nhoj kommer.(; King of Sweden rachel (kommer och kikar lite som ett mobboffer?)
whoopzidoo
maary F19 Men den planen är ju typ menad för brännboll! Dessutom är det töntigt att göra illa sig!
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag har svårt att förstå, så om någon svarar ett rakt svar: Tid? Plats? När? Var? Hur? Dress-code ?
whoopzidoo
felici-jah: Tid? 16:00 Plats? Tanto När? 16de juni 2007 Var? obestämt Hur? har du aldrig spelat brännboll? klart du vet! :D Dress-code? obestämt.
Jag tycker att dress-coden ska vara något från Gulan haha. Jag är kung på brännboll, någon som vill vara i mitt lag? :( Rökapaus måste vara inräknat.
whoopzidoo
felici-jah: Haha, jag tycker vi alla kör på någon träningsdress som
dessa :P. och lagen måste ha olika färger ;D
men rökapaus går säkert att klämma in mellan ute/inne byte :)
Fan, jag klär inte bra i mintgrönt.. Om alla i mitt lag har gult och gråa mjukisar så skulle de sitta fint. Är det partykläder? För jag har aldrig fattat när man ska va klädd för party.. FAN!
whoopzidoo
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH!
Jag kan nog få tag i ett par, eller band.
whoopzidoo
Hahah for real?
Har boll & idrott på onsdagar o torsdagar och coachar. Felle fixar biff
whoopzidoo
skärp dig crunk_dude Finns skillnad mellan internet och verklighet.
whoopzidoo