men vi kanske ska ha battle då...=( sen åker jag o krok på semster kl. 8 morgonen efter och vi har inte bestämt oss om vi ska vila natten innan eller hålla oss vakna tills tåget går...! men vi får se =D
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia Party all night loonooong!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck haha ja men om jag känner mig själv rätt kommer jag ändå somna runt tolvslaget och om fredrik då festar vidare kommer jag ha skittråkigt på tåget när jag är pigg o han är däckad!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia Det är däför du inte ska decka runt tolv. Ta med dig en kanna kaffe och sveeeeeep.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag är lätt med på brännboll.. om jag inte jobbar då.. men vilken tid & vart??
men loooria! en snabbiiiis!! jag måste få säga hej juuuu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
loria domare ska weedie vara har redan lovat honom . men du måste komma ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jågurt ja jag menar att jag antingen kommer den 13 eller 14 , men jag kommer den 14 eller jag åker då så jag är den 15 i sthlm
Classic Haha, säg inte att du skall åka ett svettigt tåg?!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Jo jag ska göra de :( har inte råd med annat men de är lugnt jag har sällskap sen kan tåg vara ganska mysigt =)
Classic Säg det när du sitter på ett tåg från helvetes Piteå, nydumpad, suktandes efter att sova i din egen säng efter 10 dagar och så fastnar tåget i vidsel i 8 timmar... 14 + 8 = 22 timmar på ett skittåg. Slutsats. Tåg suger. Likaså Norrland.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero därför du hatar norrlänningar då eller ?
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl)Kanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner Felici-JAH + mitt mad yo hiphop crew karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)Kanske kanske: TenFingers (om någon fixar sovplats åt mig) ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag e nog på! Men tänker inte spela me er, jag kan va publik:)
Ooooooh! Brännboll i Skaune tack!
jag ska ner till helsingborg i juli då kan jag fixa brännboll där oxå . Ska fixa i karlstad oxå haha Jag ska på brännbolssturne
När skulle du komma till Karlstad då hade du tänkt dig din dåre?
är det fint väder så kommer jag och Idabambida
whoopzidoo
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl)Felici-JAH + Idabambida Kanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)
whoopzidoo
haha men WTF måste det vara 2 dagar innan ja flyttar upp permanent?
i slutet av juli för då ska jag till min bror Olik du får komma tiidgare =)
undrar vem som kommer bli utstött.
Felicia du får komma om du kan uppföra dig och inte bråka . Jag vill inte vara någon som inte säger "nä du får inte komma" Men vi vill ha roligt så om du kan hålla dig skötsam är du välkommen och du vet vad jag menar med att vara skötsam . För har du tänkt komma och tjafsa så kan du lika gärna stanna hos felle
word up
haha jag ska följa reglerna som är uppsatta. I'm known for my bad behavior with people.
whoopzidoo
Felicia de uppskattas =)
krossad_anka F60 blir folk utstötta på whoaträffar?:S
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + IdabambidaKanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)-ess- KOmmer om Nhoj kommer.(;
Haha det där med att styra upp en brännbollstunering på cityfesten lät väldigt lockande! ;)
Live Hard, Die Young
Classic Japp
folkbers: säg bara till om vilket datum det är så kommer jag hun'! angelic: finns väl någon som blivit det ;)
kollade nyss på you tube på landskrona gangsters och jag tror inte du skulle passa in i vårat brännbollsgäng för vi är för töntiga för dej ;)
Ja de kan du få göra , men annars kan du köpa eget kostar bara 50 kr
Får man ta vovve med sig? Isåfall kommer EmCi_Emm och Saga.
..du får komma. Men det är vapenfri whoaträff!
...och det är det som är så fint med whoa!
Man vet aldrig med landskronabor. Nere i skåne är man ju down med allt!
Hahah, du tar internet för seriöst. Jag var ironisk. Klart du inte har massa vapen för du bor i Landskrona.
Får man ta med sig hund eller inte?
Ja de får man jag skulle ju ha tagit med mej min men pga massa krångel med boende så går de inte =(
TropiQ^ P20 klart du får komma :) alla är välkommna
Underbart :) Hon kommer inte störa i brännbollsspelandet:)
krossad_anka F60 okej, fan nu vågar jag inte komma... =(
angelic: jag syftade aldrig på dig. du är trevlig till skilölnad fårn en del andra :)
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida MR_EVIL + hemlig gästKanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!)-ess- KOmmer om Nhoj kommer.(;
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
wtf, krossad anka var ju taaaaaaaaaaaaaajt
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Är med : Classic + vän Tikkan Krossad_anka Fiyahman d-beck *..emelie..* Crunk_Dude Michelle challma+eventuella kumpaner rachel (+ vänner) -Skadeglad- ( de va fan i lågstadiet jag körde sisst,klart jag är på) and-one spöket Mögel Motherfucking Far! Solgud Random (Om Stevie kommer och man får en öl) Felici-JAH + Idabambida MR_EVIL + hemlig gäst EmCi_Emm + HundKanske: SlimJim blackmetal + 6 vänner karlkarlen karlkadaver ChrilleFYO nhoj Knapis camel*tjickatjick*jointen! Lotta- Ayah + G's Puge+Järna YO's kronan_YO LoRia + kaptenkrok - troligvis inte men kanske, kanske, kanske! (fast jag vill vara domare!) -ess- KOmmer om Nhoj kommer.(;
flickor flickor, sluta hetsa. det här är en whoaträff i vänskapens tecken=)
Anima Sola
klart du är välkommen!
Anima Sola
tropic detta är whoa och alla driver med alla. Så du är välkommen