Jag har inte skadat mig så farligt, lite bulor och blåmärken efter hårda festkvällar. Förutom den gången jag var liten bajs och ramlade av gungan och bröt mitt nyckelben, jag lipade hela hela hela tiden och vägrade ha mitellan (heter det så) så det läkte typ aldrig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har haft en inre blödning i lungsäcken :/ Annars har jag haft det mycket bra och inte mycket skador.
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Herregud! Det heter brutit, inte brytit. Och flugit, flygit.
Signatur får rum här
min pungkula lossnade o typ åkte upp i magen när jag var liten så jag fick operera, men den funkar som den ska nu ....
Jag fiser THC !
Påkörd av en Audi! Beat that nigguh! Hospitalised n' shit up in this mofo.
Lukke P25 Ooooh en Audi :O
^ Smart sagt.
brutit fötterna ett par gånger .. var vild som barn!
En spektakulär hjärnskakning: ni vet såna där medicinbollar, stora jävlar som väger typ fyra kilo? Jag fick en sån i huvudet. Kastad. Från andra sidan gympasalen. Min klasskompis i högstadiet som var ett rent muskelberg tyckte det var kul att bolla runt med den. Tyvärr tappade han kontrollen och så träffade den mig klockrent i huvudet. Svimmade i ett par sekunder, sen hade jag en jävla hjärnskakning efter. (En annan gång reste jag mig upp i en skåplucka och fick ett jack i hårfästet. Och när jag var jätteliten fick jag en kedja med en knut på rakt i pannan. Min hjärna är härdad like whoa.) En spektakulär muskelskada: jag skulle slå en kullerbytta men får huvudet fel på nåt vis. Hör ett högt ljud som låter som när man river tyg, och sen bryter alla helvetets smärtor ut i nacken. En stor jävla muskel hade rivits sönder. Kunde inte röra huvudet på två veckor typ. Sen lite småskit... stukat fötterna miljontals gånger, stukade högerhanden innan ett matteprov, slant med en brödkniv och sågade igenom långfingret ner till benet... the usual shit.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
a just det sprang in i en kille en gång så hans framtänder fastnade i mitt skallben... jävla massa blod o stygn haha kommer
Jag fiser THC !
Haha ajuuuste, på tal om framtänder :P När jag var typ 10 så snubblade jag i en marmortrappa och slog ut halva mina framtänder :)
^ Smart sagt.
jag har skallat ut min lillebrorsas framtänder!
MoDo - the Heart of hockey!
en polare slängde en flaska på en annans polares framtänder så dom kapades....
Jag fiser THC !
Kan inte välja ut bara en, men de "värsta" eller snarare jobbigaste skadorna och konstigaste händelserna är:1 . Skulle dricka vatten mitt i natten och det var becksvart. Snavade på katten som låg på golvet och sov, ramlade in i hörnet på vardagsrumsbordet och bröt 2 revben.2 . Skulle försöka hjälpa en tjej som blev misshandlad av flera killar, men blev själv misshandlad rätt illa. Låg på intensiven över en vecka.3 . Blev påkörd när jag skulle gå över vägen. Flög upp på killens bil, in i en lyktstolpe, och ner på asfalten. Kunde nog gått rätt illa men klarade mej med hjärnskakning, jack i huvudet, och brutna ben :)4 . Krockade med skoltaxin som liten. Dammade in i framrutan med whiplashskada som följd som fortfarande bråkar med mej utav bara hell..5 . Var livrädd för att flyga men blev övertalad av några vänner att resa till Grekland med dom som sjuttonåring. Flyget fick nödlanda. Ingen actionlandning utan allt gick rätt bra, men var extremt rädd tills vi var nere på marken. Astmaanfall och brutet nyckelben. Jag hatar fordon för det händer alltid nåt när jag är med. Förr eller senare..
Jag har blivit sparkat av en häst i ansiktet,fick sy nio stygn i läppen och fixera tre tänder i underkäken, det var en upplevelse.
www.susei.blogg.se
Min enda allvarliga skada är knivskuren på armarna, blödde kraftigt (inte självförvållat). Annars har jag bara ett par r från barndomen när jag ramlat från cyklar och sånt som man gjorde på den tiden. Haft haft mycket tur där det funnits risk att bli rejält skadad men klarat mej undan.
Jag har brutit fingret när jag var liten, och smällt i huvudet ett par gånger, det är fett känsligt nu, gjorde mycket headspinning som liten, nu gör det djävulskt ont, ska inte göra det igen. Annar har jag fått diverse skador, nya hela tiden.
Har aldrig brytit ett ben.. dock varit med när en tjejkompis bröt ett ben i sexan, KRAK sa det, så låg hon och skrek på marken. :s Nej fyfan, jag har tappat andan ett par gånger, cyklat in i en stenvägg när jag var 7 men annars inget speciellt. Lucky me.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mina ansiktsnerver på högra sidan har lagt av permanent
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Brytit arm under fotbolls match Ansiktet sönderrivet och sönder biten på dagis Ramlat med cykeln självklart och fick rejält ont i låret som liten. Och så har jag haft/har zlaterknä (eller vad det heter)
http://www.herrbitter.blogg.se/
fått en sånhär liten yxa i armen genom min tricep och fast i skelletet jag kunde verkligen känna hur hårt den satt, blod forsa jag kände inget förens efter 5 min ungefär då jag börja skrika så det kändes som att halsen fick ett hål.. Samtidigt får jag ett grepp bakifrån och en trasig glasflaska rivandes i ansiktet.. näsan satt löst kinderna helt pajja , udner läppen nästan av helt.. jag svimmade av smärta. vakna upp på ett sjukhus minns vad som hände men jag ville bara dö efter det jag mindes.. ser hyffsat rba ut nu men måste fortsätta opperera ansiket Åk inte utomlands.
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
I tisdags var jag död under en kort stund har jag för mig. Fick köra sånt på bröstet "cleeeeear" och sedan hoppa jag till. Dock inget minne av det
mellanöl seriöst?
Den skada som gjort mest ont var när tjejen lämnade mig.. Det skar i hjärtat :( Nejdå, jag försökte bara skoja till det. Ingen skulle någonsin dumpa mig :) Jag har fått så mycket skador att jag inte orkar skriva allt.. Brutit armarna, slitit av ledband i knäna, fått ett öga sönderslaget, hjärnskakningar, stukade fötter, brutna fingrar osv.. Allt pga fotbollen.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
SkaOi P60 men åhh!! jag bara ryyyser i hela kroppen när jag tänker på det du skrev med yxan i armen som du kände satt fast i skelettet :S huuuu! Tur att du klarade dej, för det låter inte soft på en fläck det där alltså.. Hoppas resterande operationer går som de ska! Och nej, jag ska aldrig mer åka utomlands.
stepfucced F20 Jupp. Tog alla tabletter jag kom åt och gömde mig i skogen för föräldrarna. När pappa hitta mig hade pillerna redan slått igång och innan han fick in mig i bilen och jag kom till sjukan så hade pillerna börjat göra sitt.
hmm det va nog när jag Skulle leka rolig o hoppa i ett sånt där eget byggt hopp o flög 2 meter i luften hamna i asfalten o släppades längs backen Blöde så utav helvete hade ont som fan såg verkligen ut som om jag hade fått råpisk hehe :D
jag har konstigt nog aldrig gjort mej riktigt illa. värst va väll när jag va ute o red o hästen blev rädd för något o skenade iväg i en kurva, han ramlade omkull o jag fick hela hästan över mej, men klarade mej me att skrapa upp hela högersidan o hela jag va ett blåmärke.
min höft gick sönder eller rättare sagt gick upp när ja ramlade på longboarden för sådär 4 årsen i en loco backe. de sved. min käke e lite trasig också så den låter när ja äter baugetter å sånt. utöver de e det inte nått speciellt, bollar här å var,nån softairgun kula under ögat,lite väl nära dock:).
erorone P19 haha, jag råkade skjuta min mamma med en sån soft airgun preciiiis under ögat när jag va liten. Det var inte populärt vill jag lova :)
Tredje gradens brännskada över hela höger smalben(1½ månd på sjukan). Brutet fibulaben i vänstra knäet samt båda tummarna ur led och hjärnskakning efter en trafikolycka. Massa jack och annat i huvudet efter slag, stenar och ramlat ur träd. Mosad knoge och spricka i handen efter jag sopade på en pundare som sprayade tårgas på en brud i tunnelbanan. Brutna tår. Vridna ledband i högra knäet. thats about it.
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Brutit: 8/10 fingrar (inga lillfingrar) Stortån, 2 revben, nyckelbenet, handleden, Båtbenet, käken, näsbenet. Finns säkert något litet mer Är ganska skör
ett bmx trick gick åt helvete o slet av foten från fotleden... behövde operreras o ha skruvar o helvete...
Omae wa jowai
Lillfinger brutet (Skateboard) Lilltån brutet (Skateboard) 2 revben brutet (Snowboard och en jävla hest kastade av mig in i ett badkar.) Förstörd minisk (Snowboard) 4 tusen stukade lemmar typ (Random saker) Köttsår till benet på antal ställen (Random saker) Sticksår från en avbruten alliminumkvast som en polare satte fast i armen spräckt skalle(några lager) från en stor sten som en snubbe kastade i bakhuvudet. Kluvet öra(mormor jagade in mig i ett glasbord som jag ninjade in i. Brutet nyckelben (Voltade över en buske och knäckte det som nu har läkt ihop fel.. på papper är jag 19 % invalid! hehe) Ett par hjärnskakningar (Bounca in i en lykstolpe och ramlat ner från saker) Trasigt blodomlopp till skitan (Stress och alkohol :S) Gallan (Som jag antar det är fel på nu, kan knappt andas) Det var dem jag kom på nu..
Jag är en mycket trasig människa! :)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Shit. Jag har brutit handleden, 4 fingrar på samma hand, käken har gått av, hakan på mitten, bröstbent har brutits, näsan har rykt. Jag har sytt några stygn här och där, men mest i ansiktet och bakhuvudet.
brutit smalbenet.. det där tjockaste benet gick rakt av.. fick ha gips upp över halva låret typ. gick i 3an-4an tror jag brutit något ben i handen som sitter över lillfingret.. slog i en vägg på fyllan för att jag var arg. blev skjutsad på moppe och lyckades inte direkt svänga i gruset så trillade och mitt ben hamnade under moppen och skrapade upp knät rätt så bra, man kunde se benet. såret var rätt så köttit med andra ord. har ett 2x3cm ärr kvar.
fortsättning följer...
Spelade match i Göteborg, och så var jag på väg upp på en lay-up och när jag var i luften kom en tjej från ingenstans och svingade in mig i en bänk, och orsäkade en skada i knäet som är permanent.
whoopzidoo
jag har levt i en bubbla. haven´t done crap. Däremot har jag svimmat tusen gånger och gjort illa mig så. Ex: slagit huvudet i element. hamnat med huvudet neråt i en kattlåda. rullat nerför en stentrappa. Det sköna med att svimma är att du i princip inte gör illa dig hur du än ramlar, man blir så mjuk. Av alla gånger jag har svimmat och tok-trillat har jag inte ens fått så mycket som en bula. Däremot kan nog mina närmaste vittna om en del psykologiska och emotionella skador av att se spektaklet.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
fan vad vissa ahr haft otur, måste säga att ajg är väldigt lyckosam med tanke på att jag var väldigt livlig osm barn. Fick ett par jack i ansiktet en gång, ett kluvet öra som dem limma ihop och ett par blåmärken och sånt när jag ramlat med huvudet före på asfalten..lite vrickningar o sånt med... värst för mig var väl när jag nästan bet av min egen tunga, itne bar aför den stora smärtan utan för hur jag va tvungen och leva den kommande månaden, morsan matade mig med läst ägg och soppa som oftast rann över min mun, de som hände var att jag hoppade från en lekplats på en höjd på typ tre meter och landa med knäet uppe det träffade min hake vilket i sin tur skulle lätt till att mina tänder skulle slagit ihop sig stenhårt om inte min tunga stod i vägen.... men visst har man haft tur :D
löst ägg*
krossad käke samt slagen ur led krossad näsa 2 gånger 6 utslagna tänder 2 hjärnskakningar sönderslagen ögonlob (blow out fraktur hette det) :P s¨f¨r ha stålplatta under ögat. fått sy 10 stygn i bakuhuvet sen jag trilla in i ett element fått opereras i sidan av halsen :P väntar på skottskadorna än
sen sönderslagen slemhinna i munnen..va de nu än är så blödde det en del
På grund av sporten jag utövar har jag: * Skadat knät 3 gånger, dock inget allvarligt... * Fått min axel ur led två gånger och slitit sönder ett muskelfäste en gång. * Stukat foten 2 gånger. * Fått 2 hjärnskakningar. * Fått stingers otaliga gånger. * Stukade fingrar och ett antal gånger har fingrarna gått ur led. Sen har jag även börjat tappa talförmågan under matcher... Men jag älskar amerikansk fotboll ändå : )
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
knät ur led tre gånger + några fler gånger men då hoppade det tillbaka direkt så det räknas inte :)
Annars är jag lyckligt skadefri!
Just det glömde den gången då jag var död, men den har jag iaf berättat om förr nångång har jag för mig.
Hjulet snurrar men hamstern är död
juste..... när jag var líten skulle jag stegra på en jätteliten cykel och så åkte jag på en sten så jag flög fram och landade på ansiktet... Skrapa upp näsan och kinderna mest :/ såg ut som en mumie ^^
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Körde moped och krockade med en typ skåpbil så mopeden låg under bilen och jag tog och lämnade mopeden och flög 10meter och på den vägen så hade hjälmen avlägsnat från skallen och sen landade jag på huvudet vilket slutade i fula ärr i anstiktet och smärta lite överallt och några dagar på sjukan
..!.._{-,..,-}_..!..
2år.. käkar en hel burk lugnande medel.. koma i 2 veckor.. 3år.. springer in i en järndörr, käkbenet delas i två.. 9stygn.. 5år skålar hela högra benet med kokande te.. skinnet gled av benet.. 7år, får en cykel i huvudet från 2meters höjd.. 6cm jack rakt in i huvudet.. 8år kraschar med cykel, jack i huvudet.. hjärnskakning.. 2 dagar liggande på sjukan.. 10år ramlar mellan två tak 6 resp 3meter.. slår huvudet i det lägre taket.. jack i ögonbrynet och hjärnskakning.. 11år, smäller upp smalbenet när jag åker lådbil, ledde till inre blödningar i benet och till slut fick jag en fet blodpropp , benet växte till dubbla tjockleken och blev lila.. ända tills det sprack och började spruta ut blod och blodklumpar.. 13år, bandyslag rakt mot munnen, 16tänder utslagna, tog två år hos tandläkaren för att fixa allt. 16år, kraschar med en mountainbike på ett bmx-track.. skrapar upp hela högre sidan av ansiktet, kött och skrapsår på hela högra armen och båda knäna. samt ett jack igenom högra kinden, grov hjärnskakning, 4dagar till sängs. sen dess har jag tagit det lite lugnare :) haft en del småskador men inget seriöst..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
19år : kraschar med snowboard, sliter loss muskelfästet i ryggen för högeraxeln.. kan inte röra armen på några veckor..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
o m g^^
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.