Värsta skadan du varit med om
Vad är den värsta skadan ni varit med om? Brytit en nagel? Hamnat i koma? Bring it on! Jag har väl haft ganska tur och inte varit med om så grova men brytit armen har jag gjort, Hade alltid en tävling i min förra skola om vem som fick hörnplatsen i hörnsoffan, och jag hade "turen" att komma först med alla andra över mej inklusive min arm haha. Sen när jag var ganska mycket yngre så gillade jag att leta efter hockeypuckar och bandy bollar som flygit under läktarna på ishockeyrinken. När det endast var en kille kvar på isen som stod och sköt mot ett mål så gick jag och plockade puckar, oturen var att den här killen skjuter ett slagskott som missar målet, över sargen, mitt i mellan alla läktarsitser och träffar mej rakt i tinningen, svimmar av direkt och flyger in med huvudet i en pelare.. Vaknar upp snurrig ut av bara heeeelveeette och två bulor stora som fan, en gullig hjärnskakning på köpet, 2 dagar på sjukan. :) Berätta om era värsa skador!
^ Smart sagt.
Aldrig brutit nåt.. bara vrickat och haft mig.. men när jag var typ 10 år kanske, så sprang vi runt och lekte med ärtrör (mittstängen från galjar ni vet).. lattjade och sköt ärtor till höger och vänster.. när jag springer där med röret i käften så snubblar jag framlänges rätt ner i marken.. det där jävla röret trycktes upp en bra jävla bit i gommen.. fy satan vad ont det gjorde.. det fullkomligt forsade blod. men jag klarade mig undan rätt bra..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag fick också en puck i huvet på en hockymatch, gick vid sidan av rinken skulle köpa godis. då ba small de till, men jag svimma inte. jag kände att de vart blött i skallen, de va blod. sen kom en i VIK's materialare och sa att han kunde sy, då fick jag 100kr + en hockeyklubba, de va fan värt de;P haha
BOOYAH!
hjärnskakning: var dum och skulle göra ryggplask ner i den mjuka fluffiga snön, som visade sig vara genomfrusen jord och is. drog i bakhuvudet riktigt duktigt. brutet revben: på grund av rökhosta, jag hosade sönder ett revben helt enkelt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Aldrig skadat mig allvarligt. Utom kanske en gång då jag ramlade med snowblades och ena skidan fastnade i marken medans jag rullade runt. Hade ont i knät ett tag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hummerapa P0 DAMN olycksfågel
BOOYAH!
Menisken i vänster knä gick av och stack rakt in i knät så jag inte kunde röra det, benet satt alltså fast i en böjd vinkel, gjorde rätt ont faktiskt..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Jag har aldrig dragit på mig några allvarliga skador. Jag har dock fått 13 hjärnskakningar. Vet inte hur jag lyckades, men jag har räknat.
A historian is a prophet in reverse
hummerapa P0 Haha, exakt samma sak för mig, jag hade iofs aldrig kollat upp det. Men under 1 år eller lite mer så låste sig knät direkt om jag böjde det lite för långt in, och det gjorde horunge ont och jag var tvungen att sparka ut benet för att det skulle släppa..
inget av mina säkert 20 benbrott, slag eller sår kommer någonsin slå mina köttsår på knä och arm. det bokstavligt talat hängde ut köttbitar och jag var blodig från midja till fot. från axlar till midja. min vän och jag körde vespa för 2-3 år sedan och det kom en liten flicka på cykel i en tunnel. min vän som körde vespan saktade ner, och det gjorde även flickan, så min vän gasade på, även flickan. så min vän fick tvärnita mitt i tunneln, på en jävla massa sand, som gjorde att jag flög över henne, ner på asfalten, med vespan och vännen över mig. gled säkert 8-10 meter in i betongväggen och tuppade av. vaknade till och bad min vän flytta på sig eftersom att jag hade tungt att andas, hon låg i panik för att hon hade ett skrapsår på handen. när jag försökte ställa mig kände jag att benet inte riktigt var med mig. men jag masade mig upp och skulle dra upp vespan, och kände att även armen var lite efter. jag tog mig en titt och såg såret, jag tog en närmare titt och såg benet skymta och blodet pumpades ut. det var bland det vidrigaste jag varit med om. egentligen skulle det behövas sys men jag vägrade. så det läkte och blev förbannat fula ärr istället, men det får jag leva med. sen har även jag och min bror spelat mycket landhockey/bandy med varandra genom åren. och en kväll var det min tur att stå i mål, och jag sa till honom att han inte fick gå nära och inte skjuta hårt, eftersom att jag inte hade hjälm eller övrig utrustning. ärthjärnan gjorde inte som jag sa och drog ett slagskott så pucken träffade käften, följt av klubban. ni kan tänka er hur min mun såg ut efter det. sen har jag brytit armen så många gånger att den nu växt ihop helt galet och ser allt annat än bra ut. helt skev och jävlig. vilket inte var så farligt då det väl hände, mer nu i efterhand när man tvingas leva med en sned arm som bara bråkar och vägrar göra vissa rörelser. fast det mest dramatiska var väl då jag faktiskt dog en gång. jag var 4 år gammal och var i kanarieöarna med hela min släkt. min bror träffade några vänner som han var med hela tiden och jag kände mig utanför och ville leka med dom. dom höll på att dyka från kanten till poolen och göra tricks och sånt, och jag ville ju inte vara sämre, så jag tog på mig badringen och hoppade. men ingen lade märke till det. efter ett tag såg farfar att något låg på botten så han hoppade i och försökte få igång tjejen, som han såg var jag. mja, han lyckades ju iallafall. det blev mycket nu
MoDo - the Heart of hockey!
fick en golf klubba i huvet när jag var liten å kollade på när poolaren golfade ett spruket ögon bryn lite skrap såtr i ansiktet och lätt hjärnskakning. de var faan inte mycket att skryta med.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Åkte ner för en liten rutschkana när jag var mindre, höll en bambupinne typ framför mig med en vass sida mot mig. Pinnen satte sig i marken och den vassa sidan mot mina revben, och den gick inte igenom därvid så den bara skrapade ett långt rivmärke upp längs mitten av revbenen och upp mot halsen, men stannade innan. Om jag hållt den 4cm längre ner hade den nog borrat sig in i magen. Fast annars har jag bara brutit armen.
Fyfan vad man har skadat sig ändå, och ändå tyckt det var kul som fan och velat göra om det haha.. Körde BMX en del förr och råkade ut för lite saker pga. att jag alltid skulle köra på cpställen och göra sjuka saker bara: Jag och några polare byggde en liten ramp av en träskiva och massa brödbackar, sen var meningen att jag skulle hoppa på den, över ett staket, över till andra sidan (det var ett litet gap med 3 meter ner till marken).. så jag tar sats och flyger och är nöjd som fan och heltplötsligt slår jag i marken och allt blir svart.. när jag sen vaknar har jag världens hjärnskakning, ont som fan i pungen och ett antal goa sår.. följden av detta blev att jag förlorade en halv pungkula typ hahaha D:
va?
Hjärnblödning & korttidsförlamning vä ben: pga hoppolycka, fick hästen över mig (i huvudet) Avslitet ledband, vurpa med moppen som fjårtis xD I övrigt 2 revben avslagna..
Rataxes..
Muzzka hahahaha
Anima Sola
har faktiskt aldrig skadat mig själv så allvarligt. försöker mitt bästa att hålla mig borta från sånt. fast en gång när man var lite mera oförsiktig så ramlade jag ner för en säkert 20 meter lång trappa. skrapade som tur var bara upp benen rejält.
forever feels like home
hummerapa hahahah, fan att jag aldrig hann använda det på det sättet ^^
ozzyåström palla skiva en bibel:P
BOOYAH!
_InVisible P18 du behöver inte läsa, jag lovar
ozzyåström haha to late, gjort det:P
BOOYAH!
Producent
2007-05-14 15:11
galet ozzy! själv så har jag stukat foten 2 ggr på 8 dagar som värst å inte kunnat skejta annat än switch på 1½-2 månader typ.. haha
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
har stukat fötterna ett antal gånger, men det är ju rätt tacky. Det värsta jag varit med om är en punkterad lunga, men det var rätt tacky det också... låter värre än vad det är, även om det gjorde rätt ont.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Som jag skrev i vad jag har brutit tråden så benet under ögat, "pektån" : och långfingret.. men den värsta skadan fick jag när jag var runt 7 år, jag var väldigt livlig och sprallig av mig och hängde och klängde i allt.. en dag satt jag och hängde knäveck i en sån där A gunga. farfar kom och jag ropade på honom och sa att han skulle kolla på mig.. men han hade inte tid och jag blev lite ledsen och fortsatte dingla fram och tillbaka där.. ca 15 minuter senare när jag satt där i godan ro och dinglade så hörde jag bara hur någon gapade MAAAAT.. jag blev ju livrädd och tappade taget och föll handlöst ner med huvudet före rätt i marken fick ett jack i huvudet som var ca 1½-2 cm djupt och 7 cm långt halv tvärs över skallen.. blodet bara sprutade, mamma kom ut med handukar.. kommer ihåg att det gick åt 2 stora badhandukar och 1 hel rulle med toapapper som var helt dränkta i blod.. sen kommer jag bara ihåg att jag satt där på sjukhuset och läkaren kom in och satte typ en tång över huvudet på mig och sa att det inte skulle göra så jätte ont... mamma satt och höll mig i handen och sa att "om jag var en duktig flicka fick jag välja vilken glass jag ville sen" så jag satt där och så limmande doktorn och fick vänta ett tag .. sen på vägen hem tjatade jag om min glass jag skulle få... och vilken tog jag tro.... en PIGGELIN.. inte så jäkla smart kanske när jag kunde fått den största glassen :D men jag tyckte nog bäst om den redan då ;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
vurpade med cykeln när jag var 15. hälsenan av, armen bruten, 2 tår brutna, spricka i ett revben, infekterade sår över hela armarna... förstår inte hur en vurpa kunde orsaka så mycket skada
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Iso: aouch, men ta och raka huvudet och visa ärret då :)
Haters gon' hate...
Blivitslagen med en innebandyklubba raktöver ögat så ja svimmade. inte så farligt men jag e en chill person så jag utsätter inte min kropp för faror hahahaha.
isoptera haha måste bara nämna det. när min vän blev biten i ansiktet av en hund sa hennes mamma samma sak. "om du är en snäll flicka så får du välja vilken docka du vill" och hon valde en naken negerdocka med ditmålat ansikte. haha
Kaal: det har faktikst krympt men det synd om jag vill ha mittbena ... det suger:pOzzy: hahahahha hon tyckte nog den var finast :D
Hjulet snurrar men hamstern är död
liten > ramla på dagis > slog ut 8 framtänder > Streptokoker(?) i blodbanan... Liten > var med på gymnastiken i skolan > vänder mig om > mitt knä står kvar = Min knäskåls scena gick av > Fick gå 4 km för att komma hem, buhuhuhuhu..
Blev sparkad i huvudet av en galen hingst på mitt fd jobb i holland, tur nog så hade jag hjälm på mig, vilken sprack på mitten i två delar, så jag klarade mig undan med en lindrig hjärnskaning, hade jag inte haft hjälmen kunde de vart mkt värre.
Ramla av en skoter när jag var 12/13 år. Bröt armen, fick 2 sprickor i huvudet och knäckte käk(eller)kind-benet på 3 ställen,.
två månader sedan bröt av lårbenet rätt av sparkade ihop i träningsmatch hemma mot kungsängen över 2 veckor på sjukan och flertalet operationer går fortfarande på kryckor och kommer även göra så under mitt studentfirande... bitter?! neeeeeeeeejdå.....
har varit sjukskriven ett tag nu efter en olycka förra veckan. inte värsta skadan kanske, men min axel har inte gått att använda alls (inte tillhörande arm heller) p.g.a stukad axelled samt haft svårt att gå med ena benet och asmycket blåmärken o skråmor. mest omfattande skadan var det iaf. annars var det rätt äckligt när jag sliceade upp knät på ett båtankare när jag badade en gång. fick sy en massa styng.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Spricka i vänsterhanden, fick gå med gipsskena/bandage i 5 veckor.. Hade hjärnskakning en gång och vaknade upp efter en taktikvila och kunde inte prata :b
Men lika glad är jag för det!
körde moppe krockade med en bil knäskålen gick i 3 delar plus massa flisor typ sjukan 4 dagar det e nog den värsta tror jag..
a juste, krockat med moppe har jag också gjort! bröt ett finger!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
brutet ben och revben. ont..
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef
knivhuggen 3 gånger i magen
al3 P18 Berätta mer
^ Smart sagt.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA Hockeypucken. JAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omg. FYFAN mega otur ! ;D När jag var liten fastnade jag med lillfingret i en hissdörr, det slets av, som tur sydde dom tillbax det. fNiZz =)
Jimmy__89: Läste det i tidningen :)
al3 P18 Jooorå, bara spännande o höra. _____________________________ Kom på en till, när jag spelade golf me brorsan när jag var lite yngre så blev jag hela tiden tillsagd att backa ifrån, men lärde mej tydligen aldrig och fick ett jävla golfsving rakt på ögonbrynet/ögat, synen klara sig utan problem men fick sy ett par stygn precis bredvid :)
^ Smart sagt.
Höger hand Skar av senan till pekfingret och halva senan till långfingret då jag sprang och trillade med ett glas. Aldrig sett så mycket blod. Min polare rent ut sagt trillade av stolen (jag som bara trodde detta var ett uttryck, men icke)Huvudet Tre hjärnskakningar, varav två då jag sportat (hockey/fotboll). Nummer tre fick jag när jag skulle sitta på rulltrappsräcket på knutan i Helsingborg och "glida" men istället så föll jag 3-4 meter och tuppa av.Höger ben Fick en glasad balkongdörr över mig när jag var typ fem bast. 100 tals småsår över hela mig, men ett gigantiskt i knäet. En stor glasskärva som ville hälsa på. Vänster ben Slagskott på knäskålen under en hockeymatch, (skyddet hade åkt åt sidan) kras sa det, men läkarn sa att det inte var ngt fel så jag gick runt med 16 små benbitar i knäskålen innan en Riktig doktor magnetrönka mig samt oprerera mig. Annars e jag frisk :)
b0b0b0b0
Råkade göra en backflip frånen gunga när jag var liten, klarade mig undan med en nästan bruten arm och en hjärnskakning.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
Blev biten av en hund i läppen, igenom alltså. Inte så skönt, en badhanduk som var helt täckt av blod, Jag fick sy 4 stygn. Det stog i tidningen och shit :P gick till skolan med trådar som stack ur käften :P
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
En gång ramlade jag ner från jättehög höjd. Jag var ett barn som gillade att klättra och gå på äventyr, när jag ramlade ner låt jag tio minuter förstenad och förlamad och fick bäras till sjukhus. En annan gång har jag råkat äta banan och nästan kvävkts (allergisk mot banan)
Fått en lätt hjärnskakning. Jag är så svag.
My heart lives in my vagina.
Jag blev skjuten 9 gånger en gång, fick en kula genom munnen också, så nu kan jag inte snacka så bra, lesbar när jag pratar, men min musik karriär går bra endå, folk verkar gilla mongolider som rappar
haha.. =) när jag och ett par skulle tälta en fredag en sommar vid en strand så hände det lite grejer.. Vi drack bärs och njöt av livet.. kvällen började skitbra men nackdelen var väl att regnet stog som spön i backen och vi var så jävla blöta.. jag skulle ner till vattnet och hämta en öl som låg i en box i vattnet för att hålla sig kall.. på vägen tillbaka till tältet halkade jag och slog i knät.. Ingenting kan förklara den smärtan.. kunde knappt stödja benet alls och det dunkade så innihelvete.. Så blev en hemmåtresa för min del.. gick i la mig, försökte sova.. på morgonen var mitt knä ungefär som en basketboll.. äähh, går nog över med lite is tänkte jag! dagen gick och jag hade ont, men man ska väl härdas, right?! :P dom där hemma i holken började bli oroliga men jag sa att det gick bra.. dagen efter var nog värst. fiiifan.. sov inte många timmar.. på måndag förmiddag fick jag nog, så vi åkte till akuten! visade sig att jag hade lösa benflisor från knäskålen som låg och skavde och skärde sönder allt där inne! operation kvällen efter =) Morfinet var min trogna och bästa vän de kommande dagarna!