Graffare
2007-05-04 17:07
phettmed69 F17 "...med glimten i ögat..." orkar inte vara otrevlig.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
90% av alla kraven uppfyller väl jag, men det har jag vetat om ett bra tag... haha sen att jag bara lyckats haffa en bra kille i mitt liv är en annan grej (och skylls bort på min oerhörda tidigare naivitet). give me beer! och yes, I got some junk in my trunk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hon ska vara den där enda tjejen i hela världen som inte är lika dumihuvet som ALLA andra slynor
work some magic
Graffare
2007-05-04 17:10
En sak om är faktiskt riktigt underskattat är en tjej som är rak och ärlig om vad hon tycker om saker. Visst det är ett tjejfenomen att "sura utan anledning" (ursäkta mitt manliga perspektiv på tjejers sätt att hantera situationer). Sådana finns det alldeles för få av. Tror nog att 90% av alla killar som haft förhållande kan hålla med om detta.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
candide jag skojjade !
cocaine kate
Graffare
2007-05-04 17:11
Sen är det faktiskt inget bättre än tjejer som kan dela min cyniska humor. (Fast det gör oväntat många).
N attugglan P24 M- "vad är det älskling?"
K- "inget."
M- "Är du säker?"
K- "mm, INGET sa jag"
M- " ja okej okej"
Sen senare på natten vaknar man av att man får en armbåge i ryggen å DÅÅÅÅÅÅÅ ska hon börja tjaffsa..
Är jag ensam om detta?
work some magic
Producent
2007-05-04 17:14
ett brinnande intresse för något kreativt också
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Graffare
2007-05-04 17:14
Det handlar om dom 3 s:en Söt Smart Självsäker Men det absolut viktigaste är att det är en brud som verkligen inser att jag inte kommer ändra på mig. Jag är den person jag är, take it or leave it.
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
Graffare
2007-05-04 17:17
Brodin1 P18 Haha, hade just det där snacket med min tjej för 2 timmar sedan. Härligt dock att min tjej kan erkänna att hon är sur utan anledning så kan jag hålla mig undan. Det är skitsexigt med en tjej om har ett kreativt intresse. Eller snarare konst. Jag gillar konst. Ifos kan det nog vara rätt hett med en tjej som skriver kärlekslåtar åt en.
Crunk_Dude Vad är det för fel med att knäcka på TP?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Graffare
2007-05-04 17:20
Ytterligare ett problem med tjejer är att det älskar att ändra på en. Ungefär som om man var något sorts projekt. Ett tips till alla killar, känner du för att spela med så ok, men acceptera inte det sortens beteende om det går över er gräns. Kan hon inte acceptera er så är det ingen anledning att ni ska vara ihop. Det enda sättet att ändra på sig är om man vill ändra på sig.
Ja en kreativ tjej vore något, inte bara en soffsittande tvtittare, någon som höll på med, ptja, konst, måla, skulpturera, gilla bygga något kanske, eller varför inte aktiv inom musik.
work some magic
Hon ska vara snäll ärlig och väldigt gosig=) . Och hon ska finnas där för mig när jag är nere, Då vill jag att hon ska krama om mig vilket jag skulle gjort för henne. sen ska hon klart vara fin också !=) ..
SunShine Reggae!.
Snäll, gosig, rolig, underbar(a), söt, fin rumpa. *Kunna städa/diska/tvätta *Ska kunna hänga med o supa *Gilla spela tvspel/mysa framför teven!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, fin rumpa är förfan obligatoriskt. Nej jag är inte ytlig, men jag kan nog itne bli kär i en tjej om hon inte har en snygg rumpa.
work some magic
Jag känner mig lite ledsen nu faktiskt, typ 2-3 av alla de grejer ni nämnt stämmer in på mig, haha!
Music is my boyfriend!
Orgasm u got the booty?
work some magic
Brodin1: Svårt att svara på eftersom ni killar gillar olika kroppar. Jag gymmar 4 ggr i veckan så jag hoppas ni är nöjda över mig ;) Däremot dricker jag inte öl, har inte stora bröst och har inte "big ass"..
Music is my boyfriend!
Hur många av er beskriver en tjej i er närhet?
Min drömtjej ska lukta svett och sågspån och gärna ha en snusprilla under läppen. Hon ska kunna supa som ett svin, glida omkring i oljefläckiga brallor och vara så fet att hon kan ställa ölen på magen. Ett plus är även om hon är allmänt hårig och har stor mustasch!
Crunk_Dude jag kan erkänna att jag har svårt för geografi frågorna.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
brunböna: Haha möjligheten finns
Martiin89 P17 Snäll, gosig, rolig, underbar(a), söt, fin rumpa. *Kunna städa/diska/tvätta *Ska kunna hänga med o supa *Gilla spela tvspel/mysa framför teven! WORD!!! haha kunna städa,diska och tvätta ska hon kunna men inte så att hon måste göra allt, om man hjälps åt går allt fortare och allt blir bättre..!!!
hon ska vara smart, rolig, elak, söt, fin rumpa, skön röst.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Den ultimata flickvännen för mig, utan att överdriva med att skriva att hon typ ska ge mig massage en time om dagen, alltid laga mat, städa o diska o.s.v beskrivs väl ungefär såhär.. - Se bra ut, behöver inte vara mega snygg, men se bra ut. - Vara villig att dela på hemplikterna. - Klä sig i någon form av street-fashion. - Vara, snäll, mysig, trevlig och humoristisk. - Vara realtivt intelligent, ha över snittet iallafall. - Ha samma värderingar och intressen som mig. - Kunna förstå mig, även om det är komplicerat. - Tänka ett steg längre.
- Vara oskuld. - Vara 100 % trogen. Det är ju typ det ultimata, svårt att hitta en sån kanske, men det vore nog den perfekta flickvännen.
Äh, de flesta funkar med de flesta, det finns alltid nån för nån annan, så überdefinierat och smalt är det inte som vissa vill tro..
okej, hon ska vara laid back, rolig. Inte så jäkla hispig och uppmärksamhetskåt. Allt blir så ansträngande då. Sen uppskattar jag ärlighet och trogenhet. Inget sex-and-the-city-trams, sånt pallar jag inte heller, men det går ju hand i hand med det jag sa innan. Sen är ju utseendet och hygien viktigt också, den som säger nåt annat är lite konstig. Lite former skadar ju inte :) Det här resulterar ju givetvis i att jag är singel, vilket är nästan perfekt.
Jag tror det är ganska meningslöst att lista sina preferenser så här... Personligheten hos ens partner spelar ju onekligen roll, men vem man attraheras av beror minst lika mycket på i vilket sammanhang och vid vilken tidpunkt man träffar personen.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
vet inte exakt hur jag vill ha en flicka.. men dum och ful ska hon ju inte vara!
fortsättning följer...
- Intressant (Otippat) - Vacker - Trevliga brost (brost ar ganska viktigt, de behover inte nodvandigtvis vara stora, bara valformade). - Smart (Jag tycker om att ha fel i diskussioner, eller... jag skulle nog tycka om att ha fel, har ju aldrig provat). - Coola intressen (Typ foto, skate, surf, porr... you name it!) - Obrydd (Jag orkar inte med nat skrik om, aaaah fy faaaan va coooolt det var pa krogen igar, han ba jaba hanba). - Fina ogon (gillar ogon). Haxxar från Candide, passar bra!
Den Svenske Fanclub
En tjej som inte säger " guuuud va ful jag är " åååh är så trött på sånna, kan inte prata med den personen utan att höra henne klaga på sig själv!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew , word!
fortsättning följer...
Smart, ha samma humor som mig, inte vara feg för att ge mig en lavett om jag spårar ur och sist men viktigast bra musiksmak.
fan vet jag ^^
cocaine kate
Söt Snäll Sexig Självsäker Smart Rolig Fina ögon Vackert leende
Så länge hon har en mustach å en slöja gåre å töja :D
Candide: "Man maste vara undergiven, annar blir man overgiven." Detta låter intressant, vem gäller det, på vilket sätt och i vilka situationer?
jag vill ha en tjej som kan sjunga som en stor svart kvinna.. mitt enda krav.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
hon sak vara glad,snäll,få mej o skratta,ha hyfsad musiksmak,va social o självkalrt vara söt =) hon ska absolut inte vara bitchig,dryg, lr överlägsen o tycka hon e störst bäst o vackrast
en död moderat är en bra moderat
Laid back stil, intelligent, bra åsikter, kunna diskutera och debattera, bylsiga kläder, lite förorts-style, spydig, självförtroende och gilla att spela dataspel. Utseende är inte speciellt viktigt i min värld - visst får hon gärna vara söt men har hon skönig personlighet och stämmer överrens med mig i övrigt så bryr jag mig föga om looksen, hon blir ändå döhet!
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
I like big butts and I can not lie...
Get Random!
smart , söt , ha liknande intressen , drivande och lite kaxig
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
1. Bett i blicken 2. trevligt skratt 3. samtalsvänlig 4. kaxig 5. Intelligens 6. sexig utan rangordning
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
acceptera mig för den jag är, och mina kompisar. Inte vara en tråkmåns som bara vill umgås med en hela tiden, dag in och dag ut. Man måste ju ha lite space..
Hon ska inte bry sig om sådana här trådar.
ett riktigt fruntimmer ska kunna supa en under bordet.
-
Relativt smart, så man kan föra ett vettigt samtal med henne utan att behöva förklara en massa varje gång. Snäll, självklart. Dela något intresse med mig men samtidigt ha egna grejer som är "hennes" liksom. Utseende är inte nummer ett på listan, men självklart finns det med i "beräkningen". Är hon jättesnygg såSkulle inte kunna tända på en gravt överviktig, finnig tjej direkt. Charm, säger sig självt. Bra humor, eller snarare en som är lik min så man inte är jättetorra tillsammans. Självsäker, en tjej som kan driva med sig själv och som man själv också kan göra det (till en viss gräns) utan att hon tar illa upp. Ärlig, så man slipper gå omkring och undra om hon är sur eller inte. Hon ska kunna acceptera mig för den jag är och också komma överens med mina kompisar. Social, så man slipper kämpa för att få ord hur henne. Det är väl typ det, blev visst en hel del :P Men det är väl ingenting som är hugget i sten direkt.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
*Är hon jättesnygg så är det självklart ett plus, men så länge jag attraheras av henne. Men skulle inte kunna tända på en gravt överviktig, finnig tjej direkt.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
som min bästazte vän... fast kvinna dårå... min bäztiz e kille.. men det e nästa så ja trycker på honom...tihi