I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

frågor till killar

Övrigt - Blandat

2007-05-04 14:23

frågor till killar

nu tänkte jag härmas lite med casp_ som skrev en liknande tråd!
Hur ska den ultimata flickvännen vara? tycker personligen att det är rätt töntigt och ha krav, men önskemål kan man ju få ha! =) några plus är ju ett rätt okej syfte..

så, boys, vad säger ni?

Manager

2007-05-04 14:28
Hon ska vara smart, vettig, acceptera mig som jag är och acceptera mitt umgänge.

Sen skadar det inte om hon är utbildad och har ett jobb som drar in rejäla lönecheckar ;)

Redline!

2007-05-04 14:30
Hon ska vara smart, vettig, acceptera mig som jag är och acceptera mitt umgänge.

sen är det ett plus att hon kan umgås med min krets och jag men hennes.

plaskvante

2007-05-04 14:30

Jag har ett litet talesatt som riktar sig till alla kvinnor och som ganska bra svarar pa din fraga. Har kommer det,

"Man maste vara undergiven, annar blir man overgiven."

Sant? Ja, sjalvfallet.

Sa har vill jag ha min flickvan.

- Intressant (Otippat)
- Vacker
- Trevliga brost (brost ar ganska viktigt, de behover inte nodvandigtvis vara stora, bara valformade).
- Smart (Jag tycker om att ha fel i diskussioner, eller... jag skulle nog tycka om att ha fel, har ju aldrig provat).
- Coola intressen (Typ foto, skate, surf, porr... you name it!)
- Obrydd (Jag orkar inte med nat skrik om, aaaah fy faaaan va coooolt det var pa krogen igar, han ba jaba hanba).
- Fina ogon (gillar ogon).

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-05-04 14:32
sounds nice =)

2007-05-04 14:35
candide P24  sa det!

PAO!

2007-05-04 14:41
I rangordning får hon gärna:

vara intelligent
vara självständig
ha snygg rumpa
inte vara tjockis

2007-05-04 14:44
suga bra, svälja varje gång...
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-05-04 14:46
Avslappnad, och inte sa javla pretto.

Och gillar att jag lagar mat.

Lit val mycket att begara kanske, men vafan.

2007-05-04 14:50
ingen har sagt ärlig:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-04 14:51
-säker på sig själv (därför går 99% av alla under 20 bort)
-estetisk
-bra humor
-smart
-snygg (inte media idial snygg)
-gärna öl drickare, nyckterister går tyvär bort och cider drickare e jag fan tveksam till.

det viktigaste är väll helt enkelt att det är någon som man trivs att vara med.
www.enigmatic.se

2007-05-04 14:52

grunderna i ett bra förhållande är iaf, ärlighet, respekt och humor!
enligt mig

2007-05-04 14:56
YEAH:

Smart
Rolig/har humor
Lite såhär sötaktig :)
Big ASS
Inte för fin i kanten.

Sen kan hon få ha trekantiga tuttar spelar ingen roll, bara hon uppfyller dessa fem kraven.

GÅR FETT BORT:

IQ-fiskmås
Töser som bor med spritflaskan
Töser som tvättar sig dåligt
Beniga brudar

Jag tar det lite som det kommer dock.

Men Avril lavinge med Lite större stjärt , det du.
b0b0b0b0

2007-05-04 14:58
greger P61

Jag haller med dig om det dar med ol. Det ar svart att hitta en kvinna som foredrar ol framfor cider och vin. Min flickvan tycker om ol, men inte pa samma niva som jag, hon foredrar en cosmopolitan, daiquiri och fan vad allt heter.

Saker pa sig sjalv ar ett bra krav det med.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-05-04 14:59
Alex2001 P24

sant. ärlig e fan jävligt viktigt
www.enigmatic.se

2007-05-04 15:03
Hon ska hår under armarna men raka fittan.

2007-05-04 15:04
greger P61

nu är ju inte jag kille men håller med dej.
speciellt om ölgrejen asså, haha..

2007-05-04 15:06
Dom flesta skriver rätt vettiga saker men något jag tycker är viktigt är att min framtida tjej kommer kunna komma bra överens med mina vänner samt att jag kommer kunna komma bra överens med hennes vänner.

Det ser jag som rätt viktigt.

2007-05-04 15:08
Arlighet ar ju egentligen ganska overskattat. Da skulle jag hellre saga att det ar viktigt att hon kan ljuga bra, sa att jag tror att hon ar arlig.

2007-05-04 15:13
SirBoss F13

ja men öl drickare grejjen är viktig. jag är alltid mer skeptisk mot tjejer som inte dricker öl. man kan faktiskt lätt avgöra vad en tjej är för typ av person beroende på vad hon dricker.
www.enigmatic.se

2007-05-04 15:14
använda väldigt lite smink är ganska viktigt

annars blir det bara fejk och äckligt, man skiter väl i hur bra hon är på att måla sig i ansiktet...

naturlig, downtoearth är feelingen många girls borde sträva mot.
superhot med tjejer som är avslappnade på det sättet.
 Men armhålorna, raka dom.

2007-05-04 15:15
1.Hon ska vara smart, och kunna argumentera med, så man kan föra en vettig diskussion.
2.Hon ska ha en snygg röv! Hon ska vara hyffsat i form, gör inget om hon är lite mullig, bara inte tjock.
3.Hon ska inte vara så jälva moralisk.
4.Hon ska vara villig och kåt.

(så om du uppfyller domma kraven, får du gärna kontakta mig)

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-05-04 15:19
Ungefär lika smart som jag, varken mycket smartare eller dummare.. Avslappnad och inte grina över att ha brutit en jävla nagel. Hon ska ha någon sorts hobby/fritidssysselsättning. (Palla att vara någons jävla heltidsprojekt) Och hon ska fan inte förvänta sig att jag ska ge henne massa skit. Hon kan gärna vara lite oförskämd och störig också.

Angående utséende så spelar det ingen större roll så länge jag är attraherad av henne. Ingen hundrafemtio kilos blåval men behöver inte vara någon supermodell heller.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-05-04 15:21
Det mest primära är väl att man är på lite samma nivå i livet, intelligensnivån och helst vad det gäller ekonomibiten med.
Sakligt? Javisst, men viktigt om det ska hålla i längden. Ingen orkar vara den som betalar hela tiden, ingen vill få ett korkat leende samt ett "vaaa?" till svar vid en frågeställning, ingen vill vara i ett förhållande där den ena parten vill "ut och se världen innan han/hon slår sig till ro" osv. i samma genre.

Eller äh, nu är jag bara tråkig och vuxen ...ge mig en brunett med skön stil så är jag game :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-04 16:07
greger P61

ja, fast undantag finns alltid.
men mumz va gott de är med öl alltså

2007-05-04 16:21
allt man behöver är

låta mig göra mitt utan o klaga och va en VIIILDE i sängen.. alltså vi snackar saker som får jenna jamesson att skämmas!

2007-05-04 16:26
anikken P20

Typ fista dig i arslet?

2007-05-04 16:26
Alex2001 P24

Ingen har sagt ärlig.för alla killar vet att dom inte kan vara ärliga !
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2007-05-04 16:27
candide P24

Som förspel ;P
Producent

2007-05-04 16:29
smart
trivas med sig själv
veta vad hon vill
uppfostrad
gärna eget crib!
gärna kunna sjunga!
ölare!
acceptera puffande!
vänliga ögon
vänligt leende

yo
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2007-05-04 16:29
humor och trevlig..!!

absolut viktigast!!!

2007-05-04 16:33
Tycker det absolut viktigaste är att bruden inte ska vara någon uppmärksamhets slyna. Blir så matt på denna ständiga jackt efter uppmärksamhet. 

En dam som inte behöver bråka för att få fram sina åsikter är jävligt attraherande!
peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2007-05-04 16:35
stennajameson P22

hon finns inte :(
Graffare

2007-05-04 16:50
Smart, intelligent och ambititös.
Öppen för attityd för balla saker men kan också underhålla sig själv på egen hand, självständig.
Trevlig att titta på(svensk/ickesvensk/blond/brunett spelar ingen roll). Fast ingen tjockis.
Inte utseendefixerad.
Inget pretto, dvs. står för vem hon är och inget jävla "keeping up appearance"-skit.
"Koll på läget"- ingen duvunge.

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2007-05-04 16:51
-Komma överens med mina vänner.
-Tycka om bra musik, inte sånt som spelas på rixFM.
-Mörkhårig.
-Fina ögon och vackert leende.

Producent

2007-05-04 16:52
"Öppen för attityd för balla saker men kan också underhålla sig själv på egen hand, självständig.
Trevlig att titta på(svensk/ickesvensk/blond/brunett spelar ingen roll). Fast ingen tjockis.
Inte utseendefixerad."

I agree
Nine.D
Multifaceted Creativity

2007-05-04 16:53
humor,trevligt och glad!!!
Producent

2007-05-04 16:55
lojal såklart.
Nine.D
Multifaceted Creativity

2007-05-04 16:56
Hon ska inte vara för "på" och behöva ha stenkoll hela tiden, man ska kunna dra iväg några dagar utan att få helvetet för det när man kommer hem. Sen ska hon helst inte vilja göra allting ihop, man ska få festa med sina polare om man känner för det, utan att tvingas ha me henne eller hennes tråkiga kompisar.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Graffare

2007-05-04 16:58
Håller med, varje gång hon festar utan mig känner jag att det är dags för lite återerövrande.

2007-05-04 16:59
jag är så jävla bra, jag uppfyller ju allas krav (nåja nästan) och kan därmed utse mig själv till den idéella kvinnan ^^

;D
cocaine kate
Poet

2007-05-04 17:00
.... en tjej ska ha ett lager med snus över tänderna.. helst ska det rinna lite sexigt.. helst vill jag känna lukten av en gammal fylla när hon pratar med mig och svettlukt, åååhh.. jag blir så tänd!
helst också långa och sönderrökta naglar och fnasiga händer.. stora dumbo öron och helst någon som bara röker o röker!!

finns min drömprinsessa därute???
"life's a garden, dig it."

2007-05-04 17:00
phettmed69 F17 Förutom att du inte är giftasmogen då :(
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-04 17:02

Brunsås

giftasmogen?

cocaine kate
Producent

2007-05-04 17:03
förutom att du är för ung! haha
Nine.D
Multifaceted Creativity
Graffare

phettmed69 F17

Nja, du verkar snarare falla in under ramen dåligt självförtroene med stänk av omognad. Men även du kommer kanske bli en vettig tjej någon gång om några år.

phettmed69 F17: aka så gammal att man kan gifta sig med dig utan några särskilda tillstånd.

2007-05-04 17:04

nämen , rackarns :D haha

cocaine kate
Graffare

2007-05-04 17:04
16 år är ok med målsmans godkännade. Låter líte i peddoklass i mina öron.

2007-05-04 17:05
phettmed69 F17

Du kan ju inte saga att du uppfyller allas krav. Det ar val upp till oss. Dessutom missar du alla kriterier eftersom att du ar ett barn, och barn raknas som bekant inte.

2007-05-04 17:06
Nattugglan
Dåligt självförtroende? Varför tror du de? Då skulle jag väl inte kalla mig själv för den idéella kvinnan? :D
cocaine kate