Vad gör Whoa i sommar?
Jag tänkte att det skulle bli lite sommarfeelings här. Vad har ni för planer inför sommaren? Går allt som det ska så åker jag iväg till USA och jobbar. Blir det inte så blir det hur som helst en utlandsresa, Hultsfred/Roskilde och förhoppningsvis en massa sköna sommarkvällar med skönt folk..
Music is my boyfriend!
roskilde är det enda inplanerade ;<
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
förhoppningsvis ska jag under juni vara i kirgizistan på en fältkurs, får svar i veckan nu hoppas jag. annars är de väl hundutställningar i juli så resa norden runt för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peace and looove festivalen:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skolan slutar dan innan midsommar, sen blir det lösdriveri i gbg och sen är det urf, det är det som är planerat. blir det en roadtrip nånstans så tackar jag inte nej.
Jag ska först åka till Sthlm sen Karlstad,Göteborg,Helsingborg,Linköping och Sthlm igen
ja roskilde såklart, hmm.. sen anagligen till barcelona en sväng eller två.. sen ere la bara sommar i gbg som gäller
jag ska lyssna på brand nubian. bara.
....eller?
Graffare
2007-04-09 15:47
Du som skapade den här tråden, jag älskar dig , du räddade min dag. De är snö ute. :( Jag ska jobba, jobba, jobba, å klottra.
Le Germani! Summerjam.. Sen flytta^^
onödigt att planera då saker och ting ändå aldrig blir som man tänkt... det är min livsfilosofi...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
jag ska jobba. och om jag är ledig nåt så ska jag åka till italien.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
kanske dra tyill stryn, kanske hultsfred, förhoppningsvis någon vecka på västkusten!
ska till cypern i augusti, och flyttar i juni så jag lär inte ha så mkt pengar att göra roliga saker för, fast att flytta kommer vara min glädje hela hösten och vintern så det räcker för mig =)
Jag ska fixa körkortet och sedan glida runt med bilen, äh kommer inte ha körkort innan hösten. men kanske om jag lyckas! Annars. Baada!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Det blir väll roadtrips och annat pyssel som man inte planerar utan spontanar..
Svälta på balkongen, läsa pretantiösa böcker medan jag väntar på att mina tomater mognar och hoppas att nån kommer förbi med öl
http://soundcloud.com/80scrackpolo
hultsfred.. 2 veckor i nice.. 5 veckor jobb.. sen bara leva livet
Hultsfred EmmabodaStudent Sverige - Danmark Öland Känner på mig att det här kan bli en riktigt bra sommar :)
Walking the street of dreams
plugga matte mest.. kanske jobba i nån vecka om jag har otur..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Jag ska till Paris och jobba! Heeela sommaren och lite till
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Jobba Till en polares bröllop i USA Plugga juridik Värmland Mexiko? inte riktigt spikat men det kommer bli tre galna veckor förhoppningsvis...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
BÄRSA I GÖTET !! WÖHHHHHH o jobba flötten då
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Usa, norge, roskilde, party party och knulla så mycket som det går!
oh no he didn´t!
Jobba, Danmark, Tågluffa, kanske URF, bada och softa.
...och det är det som är så fint med whoa!
motorcykelsemester i sverige blir det nog. och jobb. mycket jobb.
it's k-line baby!
Roskilde, Grekland, uppsala reggae festival vad ja vet hittills
Blir väl det vanliga.. Dalarna på midsommar, urf, arvika, kanske hultan, kanske norberg.. sen köpenhamn nån vecka, samma sak med gbg.. och det viktigaste; parkfylla på söder!
fortsättning följer.
förmodligen jobba hoppas jag innerligt , annars utöver det blir det en jävla massa tränande och slappande
i got this guitar and i learn how to make it talk
knega hårt om jag får jobb, annars kanske åka till haag ett år. jag vet inte riktigt än.
jobba jobba, sen en vecka semester. urf inplanerat..
Jag hade tänkt planera in en massa kul men jag drog ett streck över allt och bestämde mig istället för att jobba jobba jobba.
Det blir en sväng till New York, sen 3-4 veckor i europa, annars bara jobba, träna, pimping hoes, getting drunk. Fan vad folk åker på festivaler btw.. Smuts.
Jag ska köpa ett gammalt hus och renovera upp tills det går att bo i det med kvinnan jag älskar. Sedan ska jag hitta en kvinna att älska.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Förhoppningsvis om det blir och går som jag planerar... då jobbar jag hela sommaren för att få ihop lite extra cash, sen i augusti sticker jag bara iväg till Japan i 16.v för att plugga lite Japanska, yao! it's now or never!
Hultsfred & Roskilde, flytt samt ev. rest resa.
Keep crushin'!
jobbar typ hela sommar, så de blir mest hänga i värmland
hultsfred eller roskilde, sen urf... har valt att inte ha någon sem. i år ;)
cykelsemester som förra året. Fett värdt hjälmaren runt den här gången.
FREE Ayatolla.
NYC och Peace and love är det jag bestämmt hah
PAO!
Hoppas på ett jobb och troligtvis festivaler och STOCKHOLM! hä hä hä.. ska ju dra ti' storsta'n.
whoopzidoo
Ska till Sicilien och kanske London med sambon. Kommer bli härligt! Annars ta det lugnt hemma med zoot.
Roskilde, USA om det finns ork, Lowlands om man inte missat det, annars bara Holland, några trippar till Skåne och kanke nån resa till Spanien eller Frankrike eller England, återstår att se.
•pave paradise•
Jobba hela sommaren i ett smältverk.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Student, budapest (write4gold kanske?), praktik i belgien (http://www.insproduction.com/) och en sväng till norge - som det ser ut nu. Förmodligen en flytt också. Eller två.
Kolbász for you, the Hungarian crew
Jag ska till LA och darifran en svang till las vegas, segla i kroatien, aka till kanada och kolla upp en skola och forhoppningsvis 1-2 veckor i new york mot slutet av sommaren
Roskilde och världen! :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
hälsa på föräldrarna i österrike + åka till kroatien två veckor i juni. en vecka någonstans med kompisar i juli. och antagligen skriva om nån tenta i augusti om jag känner för att höja mig i nåt. resten av tiden kommer jag spendera på F12 och teknikmagasinet. som sig bör på somrarna ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag ska förhoppningsvis softa hårt hela sommaren och åka till Frankrike.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
blir nog jobba en hel del och kanske några weekendsresor till bla prag. semester blir nog i slutet av augusti.
syumoan akoinwe!