I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konvertera till vegetarian

Övrigt - Blandat

2007-03-15 09:37
japp! om du vill vara korrekt, men jag tror inte att det är så jävla noga det finns ju folk som äter fisk som kallar sig vegetarianer så.

Det finns protein i quorn, bönor, sojabönor. Ät mycket bönor det är gott och nyttigt!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-15 09:41
Snara: nej, det fattar jag :) ville bara vara övertydlig för mig själv, hehe. så att jag verkligen fatta. ok, men det verkar ju va schysst. qourn är ju faktiskt gott, men det är väl rätt dyrt bara?

2007-03-15 09:46
phatie: ja nu äter jag ju quorn väldigt sällan själv så jag har inte så stor koll på vad det kostar, är det 31-32 för ett paket färs.. sojaprodukter typ mincefärsen är tycker jag mycket godare och jag (tror, kan mycket väl ha fel) att  det är snäppet billigare också:)

!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.