I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gula Marknaden i Prag

Övrigt - Blandat

2007-03-12 22:00

Gula Marknaden i Prag

Ska åka till Prag över några nätter i April. Läste i någon gammal tråd här att det finns en marknad som kallas gula maknaden, där det säljs mycket fake-kläder och annat kul.

Tyvärr stod det inte vart den ligger, hittade inte det heller när jag googla, men det kanske finns någon här inne som vet hur man hittar dit?

asiwouldsay
AHB AHB

2007-03-12 22:09
Jag har varit där, men jag kan inte minnas hur vi tog oss dit. Vill minnas att vi tog både tunnelbana och promenad. Vet att man ska promenera längs nån kanal iallafall...
Annars kan ni ta en taxi, tror vi betalade 20 svenska spänn för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-12 22:37

EmCi_Emm

ok, tack!

ingen annan som vet??

asiwouldsay
AHB AHB

2007-03-12 23:42
ajg vet att du är bög
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-03-13 17:07
ingen som vet?
asiwouldsay
AHB AHB

2007-03-13 17:10
finns två
en vid busshållplatsen (som jag inte kommer ihåg vad den heter) men den är inte så stor
den största finns på andra sidan älven dvs. samma sida som slottet, kommer inte ihåg vad hållplatsen hette, men den ätrlätt att hitta om man bara frågar sig fram
marknaden drivs till största dfel av kineser så det mesta av grejerna är nog därifrån, men jag tycker det var mest skit.....  
Mabuhay!

2007-03-13 17:39

Ligger nära Vltavska tunnelbanestation

2007-03-13 17:43
förbered dig på att allt inte är toppenkvalitet dock, det är billigt av en orsak, känns det som ;<. och ganska kefft utbud, många av stånden innehåller samma saker. du kan dock pruta som ett as om du vill :)
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-13 17:46
en gång när jag pruta på en jacka fick jag en örfil i bakuvudet

fatska!!
Mabuhay!

2007-03-13 17:48

Min reseledare örfilade mig i bakhuvudet när vi frågade om vägen och kallade mig rasist och sa att det hette prags marknad.

Åk inte med laterna magica :)

http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-03-13 17:49
Hmm gula marknaden, där det bara e massa vietnameser som säljer knivar o fejk shit... du ska ta dig förbi ön stvanice o sen typ 3-4 stationer med spårvagn...

2007-03-13 20:07
om du är intresserad av dåliga kopior på fula kläder, kaststjärnor eller en bortkastad dag råder jag dig att åka dit. annars hade jag struntat i det...
Bukit lawang

2007-03-13 20:13
haha det låter som rättviks marknad.. åk dit i maj istället