Fyller år idag och önskar att jag kunnat fira som förra året. Då var det på en strand i Thailand med long island ice tea
oh jag saknar Sverige faktiskt.. eller nae polare och familj rättare sagt..oh oh ..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
pengar. vill ha kläääääder, en hundbur och en resa o inget kan ske innan jag får min lön i slutet av april...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min pojkvän och sommaren :P
Magnus Betnér <3
Min tjej!! Och sommaren (Då jag f.ö. får träffa henne:) )! Kanske en öl.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
ett körkort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sommar sol fågelkvitter varma kvällar vindstilla väder
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
svensk mat? nej forresten, jag klarar mig fint med den jag far. Men en dusch dar man alltid kan lita pa varmvattnet och en toa som man vet fungerar att spola med hade varit kanska nice...
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Snuset imorn kvall, NY om en manad, sluta elitidrotta i okt. Fan va harligt allt det ska bli
Åka upp till Felle och en skön sommardag och den där speciella dagen då jag är smal och snygg.
whoopzidoo
cash så jag kan hälsa på vänner och sommar <3
- men nog om dig nu.
vänner så att jag kan få CASH
whoopzidoo
sopade gator så att jag kan åhka kickbike . 21 april så att jag får se the Horrors . varmare ute så jag får ha min våroutfit .
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
vill fa också ha varmare väder nu sammt att en stor poartion väl lagad indisk mat inte skulle sitta jätte fel.
nummer två går ju iaf att fixa.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
ja om jag vore en rik och framgångrik man eller viste hur man sol och vårar. annars blir det knepigt
Mad Caddies i Amsterdam 25e maj Sommar. En fager dam. Allsvensk premiär sen är det lite annat mindre relevant jag inte orkar skriva!=)
Anima Sola
komma från staden ja bor i träffa en tjej och få en jobb och må bra. sen vill ja ha sommar året om rah rah
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
jo träffa nån underbar tjej lät ju inte helt fel. sedan längtar jag också tills jag sparat ihop lite pengar så jag kan sticka iväg och resa i nått halvår eller nått. just nu är man ju fast i nån ond cirkel känns det som.
devin the dudes nya skiva!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Lön, och ny bra musik.
jagvillocksåhaenblog.com
Att i månskenet sitta i sanden några meter från medelhavet och sippa på en kall heineken och rulla upp en cigg med Knaster ört-blandning och lyssna på guvernör andy i de medhavda mini-högtalarna
dåligt weed?
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
-Sommaren -Få tjejen som jag har vill ha -Pengar -Att datorn ska funka igen -Bli Maj då man kanske ska dra på konsär
Live Hard, Die Young
edin och agnes=(
här får du lite kärlek
KK och Negative haha, nä det är en "herbal mixture for improving room air quality". har tydligen använts länge i native american cultures. kan säkert jämföras med beedies
grymt många tjejer som längta efter sex :D
"Wars do not make one great." - Yoda.
Lön Sommar lugnet.
Producent
2007-03-11 15:06
tills tjejen kommerrrrrrrrrrrr :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag längar efter en dag då jag vaknar upp utan att önska att jag aldrig gått och lagt mig.
Rehab is for quiters.
Producent
2007-03-11 16:09
Raekwon-Only Built For Cuban Links 2
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
love love love n love
Producent
2007-03-13 03:54
senare idag, på dagen.. :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Ghostface spelningen i gbg i Juli :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
I live my life one videogame at a time.
PS3 Spel Köpa SNES köpa spel Sommar sommarkläder i söta färger sköna skor köpa sneakers semester bebisar hehe.
What I said, yo!
Nån ny att softa med!
JMD, Jag Måste Dansa!
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
Pojkvännen och sommaren :* <3
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Dra en kall öl på sommaren...helst mitt på dagen.. Min bästa vän Hanna. Förhållande, sex osv.. Förhoppningsvis en skön charter i sommar, plus roskilde.
Ett liv.
Still in the bridge
samma sak som i mitt förra inlägg angående den skånska tjejen...det gick inte riktigt som planerat i helgen. sov dock i samma rum som henne så det är ju alltid ett steg på vägen. ska träffa henne igen nu i helgen. jag tror att det är kärlek jag känner i mitt kolsvarta hjärta, det näst sista och sista valet har blivit samma punkt.
Jag ser fram emot en berlinresa och ett dambesök och nu har jag ju solsken så då får jag längta efter värmen ist, sommar!! öl! voj voj
Sommar och utomlands!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
sommar
urf-07
dig
min bror
mina vänner
och en morgoncigarett :)
- En pojkvän - Roskilde - Mat *hungrig* - Min säng *trött* - CSN-pengar - Min första lön
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.