Vad längtar ni efter just nu
Meep meep
Sdksod cp tangentbord Men iaf,vad längtar ni efter just nu?:D Själv så längtar jag så jävla mycket till sommaren!
Meep meep
PS3t PSPt Sommarn lägenhet
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Paris is the shit!
Meep meep
Att skita i en toalettstol som dessutom kan spolas, losgodis, kondomer och fina motorvagar. Otherwise I'm fine!
<br>
är Paris blondie lång?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Redaktionen
2007-03-08 14:23
Längtar efter sommaren. Och jag längtar efter att längta efter morgondagen.
namaste
en jävla skrivare som funkar, skrivare är satans verk, fan omöjligt att lista ut vad som är fel med dem
FRIA E.E!
haha muggen. It's the devil!
Meep meep
Sommaren, sex o diverse människor
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
en brud sommaren bärs öland roots
"Wars do not make one great." - Yoda.
Pengar, en speciell tjej och sommaren
Komma hem från kukhelvettesskolan Sommar Bli 18 Körkort Pengar
^ Smart sagt.
att ja kunnde va rätt utbildad.
kul att de körs
Solen skiner i London och det ar var, det enda jag langtar efter nu ar mannen i mitt liv och en solstol i stallet for att sitta pa skolan. Sen sa vill jag vinna pa national lottory for vinsten ar £ 122 millions pa lordag, men det ar bara en drom inte en langtan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag längtar efter solsken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sommaren, Sitta o röka vattenpipa i tanto och Vaniljcola
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
Jag vill ha chocklad!! Sommaren längtar jag till som fan.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Döden.
Resan till NYC. Och ett glas coca-cola. Ska dra ner till butiken bre!
sunny beach
www.myspace.com/dressyourself
Jag längtar också efter Paris...så att det gör ont!:(
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Sex, Skidresan till Abisko/Björkliden/Riksgränsen samt resan till Hamburg!!!
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
Min tvillingsjäl:(
att mars ska vara över så mina tentor på 39p fram tills dess är avklarade... sen längtar jag efter mer ångest! vad vore livet utan ångest.
Jag längtar efter en snel pojki, och LONDON. wihoo 2 veckor kvar. weii. och så längtar jag till sommaren. Skulle kunna döda för att få sommar
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
längtar efter my girl.. OCH ATT VINNA 3mille på lotto
LeeRoyJordanJr.7.2
jag längtar efter att vara ledig!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Kortsiktigt: Efter krogen imorgon Halv kortsiktigt: Efter In Flames och stockholmsbesök i slutet av månaden Långsiktigt: Efter semestern i sommar Jävligt långsiktigt: Efter barn
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
karlkadaver: va ska man ha då?
Körkort Sommaren Avtändning
Vår, ledighet, helg, döden, livet, kärlek
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Graffare
2007-03-08 20:42
jag längtar till påsk, för då ska jag ut på sjukaste äventyr.. aldrig längtat efter nåt så här mkt :D
jag levde för kicken , precis som du
Producent
2007-03-08 20:54
pengar, gräs och mutta.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Godis. Lakrits.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Två fingrar i halsen
My heart lives in my vagina.
* att en lägenhet jag har råd med ska droppa ner från himlen, flytta hemifrån weiiiii! * en schysst kille som ger mig lite glädje i vardagen * sex... alltid haha * att åka utomlands igen på något vilt äventyr
jag längtar efter min mamma.
Producent
2007-03-08 21:03
Våren, Sommaren, få tag på ett nytt bättre jobb, pengar, min kompis Lollo, sex, tid att göra musik.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
timbuktu på lördag (!!!)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
min pojkvän och att slippa sverige
kärleken till pengarna är roten till problemen.
jag längtar efter karlkadaver