ja just därför tar man kontrollen själv och står vid spelarna
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Jag är killen med gitarren , men eftersom jag spelar vänsterhänt finns det ofta ingen gitarr till hands..övrigt trodde jag att ragga med gitarr var ett utdött fenomen..
12345678910
Hahaha, detta var kul. Låtbytarterroristerna är hemska - och aldrig kan man få höra en HEL låt. Red eye-grejen också sjuk men störande? Hehe, nä... Balkongskuggan håller jag med rakt av. Annars: - Tjejgänget som ska köra sina interna dåliga låtar typ "Minns du när vi var i Bulgarien?! Åh jag ääääälskar den här låten, den är så dålig men minnena gör den bra" Så är det ngn hemsk eurodisco eller vad det kallas nuförtiden. - Smunken med de stora ögonen, lite samma sak som ciggen men den personen som medvetet sneglar på ens glas med rom och frågar verkligen inte men stirrar så mkt att man själv måste fråga - vill du ha? - Folk som inte kan släppa grejer. Man får kanske till ngn ordvits eller hittar ngn gemensam nämnare och sen ska den här nya bektanskapen hålla på att snacka om det HELA jävla förfesten typ "Vi hade ju samma lågstadielärare" eller whatever...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
jag är sucker för killen med gitarren på förfesten! :(
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Den drösen med lolifes som hänger vid datan och scrollar playlisten medans jag sitter helt fucking nervös i soffan med twitchande öga tills jag flippar och vid nästa ok låt skriker "DEN SOM BYTER NU DÖR ERA SATANS HORUNGAR" Sen vilka är dom egentligen? Vem fan har bjudit dom? INGEN vet vilka de är och ingen kommer någonsinn få veta eftersom de är för besatta av playlisten för att ens minnas sitt egna namn. De är som fucking pundar lost souls som vandrar gata upp och gata ner mellan betongblocken och lyssnar efter dunkandet från en intet ont anande stereo. Sen beamar dom sig in direkt till datan utan att knacka på och utan att NÅGON kan fatta hur i helvete de tog sig in. Det måste finnas någon formel eller nån voodoo-shit som förpassar dem tillbaka till helvetet de kom från
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jakpuk erkänn, du är en låtbytarterrorist själv. en av de som blir skogstokig om du inte får igenom dina obskyra spellistor.
skriv kort, helst inte alls
"Tjejgänget som ska köra sina interna dåliga låtar typ "Minns du när vi var i Bulgarien?! Åh jag ääääälskar den här låten, den är så dålig men minnena gör den bra" Så är det ngn hemsk eurodisco eller vad det kallas nuförtiden"
typiskt tjejfenomen!
skriv kort, helst inte alls
Har inte orkat läsa allt i denna tråd men det jag lästa var att när folk tog fram sin gitarr så spelade de gessle och liknande, på de förfester jag varit har det bara varit bra erfarenheter.De brukar spela lite bobban, cornelis eller dylan.. Alltså perfekt musik enligt mig om man ska lägga in en liten stöt på en av flickorna. I'm out!
Im not an idiot...An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Jäveln som ska framhålla sig själv och berätta aaaallt spännande han/hon varit med om. Helst högt och ljudligt, så att ALLA ska höra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Be gitarristen spela lite 2pac så att du känner dig som en i gänget då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm gitarrmongot är värst och har förstört många trevliga fester med sina timbuktu och winnerbäck-låtar.
estettjejerna som ska vara jobbigt pretto och dricka rödvin och snacka teater är också sjukt irriterande.
sen när man väl hamnar på fester med dom grabbiga lumpenkillarna som ska snacka hockey och rejsa jägermeister är också en humörsänkare.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
ahh spelemannen är ju bara ångest =/
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Narcissus haha preach brother, preach! dagens sanning...
Gitarrkillen är ett störningsmoment ja dock så har jag faktiskt varit med om när den här killen gjort bort sig ordentligt JAg var på nån fest nånstans där det då fanns en gitarrkille med sin lilla wing man. Snart kom gitarren fram och han började spela. Han frågade om någon önskade en låt och jag var snabbt framme och drog upp dessa låtar som inte alls passar för en sådan här akustisk gitarr fjant. Han försökte sig på Master of puppets med metallica och tappar gitarren på foten och bryter två tår. Den patetiska gitarr raggaren förlorade allt i den sekunden och fick upsöka sjukhus. Störtskönt. :D
Omae wa jowai
Åh, vad jag hatar gitarrmongot! Tack för att någon äntligen håller med. Det är alltid en slemmig sopa som tror att han är världsbäst på att spela gitarr. Drygt som fan. Den politiska diskussionen kan däremot vara nice ibland, hehe :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Det jobbigaste är att nästan alla mina polare är gitarrmongot.. finns ju inget värre än när dom bråkar vem som ska spela. särskitl när den sämsta av dem alltid vinner och sitter spelar samma riff 20 gånger.
Hey
skivbytarmongot är värst men man får som sagt välja sina förfester och har du någorlunda vettiga kompisar så lyssnar ni på liknande musik eller i vilket fall repekterar den andres smak. har jag en förfest kan dom som vill byta låt inte byta till något jävla discostrunt utan enbart byta till min musik eftersom jag bor d'r. vill man förindra dom från att ladda ner musik drar man ut modemet. tar någon med sig skivor så får dom skylle sig själva om det skulle bli så att dom repas eller att man lägger en pizza på dom eller nått.
Kul tema för en gångs skull! En sån lista kan man sitta och skriva på hela dagen... Jobbigt folk genom åren... Vilka: Blattegänget i sidenskjortor eller Iceman-outifts med mysko mönster, som ingen vet vilka de är, var de har hittat sitt stinkande rakvatten eller vem som bjöd in dem och deras j-vla arabiska mixtapes. Varför: De har inte ett uns självdistans i sina spinkiga kroppar och beter sig ofta på ett sätt som får oss andra att skämmas över att vara utlänningar. Det går ju inte att snacka med dem om något heller eftersom de ska vara så j-vla "förort" hela tiden, vilket betyder att de inte är intresserade av någonting. Och så kan de ju aldrig hantera spriten. Vilka: Tjejen och killen som varit förlovade sedan de var 17 år och vars förhållande genomgår minst två livsavgörande kriser varje lördag. Varför: Kvällen slutar alltid med att tjejen sitter och lipar i soffan medan hon blir tröstad av samtliga tjejer på hela förfesten (självklart är varenda brudj-vel på plats beteendevetare), vilket leder till 1.) att stämningen blir allmänt kass 2.) att resten av oss automatiskt hamnar i samma fack som hennes idiot till pojkvän eftersom "alla killar är svin, gumman". Vem: Killen/tjejen som tror att högst stämma = mest intressant personlighet. Varför: ... Vilka: Tjejgänget som är bästisar 4-ever och vars gemenskap manifesteras via kollektiva dansimitationer från senaste r&b-plågan. Varför: De fula i gänget kan förstöra hoppet om mänskligheten, helt enkelt + att det alltid är något som går sönder under deras förbannade grupproutines. Vilka: Killarna som tränar på gym tillsammans fem ggr i veckan. Varför: Ett intresse = ett samtalsämne (reps, proteindrinkar och antal cm runt biceps). Ska jämt demonstrera hur j-vla starka de har blivit genom att lyfta bordet eller brotta ner någon ofrivillig stackare. Har jämt en massa obehagliga och smått homoerotiska lekar för sig. Alla gick tillsammans och såg Hulken på bio. Vilka: De två brudarna som hatar varandra och som alltid ska börja slåss över något rövhål de båda knullat med förra månaden. Varför: Tjejer kan inte slåss och ännu mindre när de är packade.Vilka: Metrosexuals.Varför: För att de ber om det med hela sin existens. ... listan fortsätter...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Soulchild : puh-leeze, jag brukar av principskäl försöka ha så lite med playlisten att göra som möjligt, det är fan inte okej att vara den killen alltså! jag lyssnar hellre på halvkass musik hela kvällen än att vara den killen. tala för dig själv istället, muchacho!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Ultimat om gitarrkillen kör Jack Johnson låtar... väldigt rare i Sverige dock.
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
JaeLee hahaha, flera av dem har man ju träffat..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Känns som man har stött på samtliga personer, däremot aldrig på vettiga förfester utan bara sådana där man blir ditsläpad till utan vidare motivation. Alltså gitarrkillen-stuket har aldrig funkat för mig. Man kommer till festen, slangar fram 808an och spräcker högtalarna men det slutar bara med att man är omgiven av massa hanar med lysande ögon. Måste det vara stränginstrument för att locka till sig honorna eller är de enbart allergiska mot bas?
Ja, all jävla politiksnack är rena partydödaren.
Allsång går an, men när jag tvingas sitta och lyssna på en annan mans raggningsknep i 45 minuter blir jag småtrött. Word, det torde förbjudas i männens kodex. Något ännu värre är ju när manspersonen i fråga lärt sig 3-4 låtar utantill och framför dom på ett pinsamt halvtaffligt vis . Då riskerar han att försätta samtliga män i närheten i obotlig ilska snarare än avundsjuka, eftersom 80% av den kvinnliga publiken "uppskattar en man i kontakt med sina känslor" och ger blanka faan i tempo, tonart eller vad det må vara. Sånt kan förstöra en hel kväll.
kan någon här berätta om vad ni tycker är intressant att snacka om / göra på era förfester, personligen tycker ja gdet verkar som att dom flesta här borde skita i förfesten och helt enkelt stanna hemma istället!!
las palmas vinner förfesten
Fix & Trix AB