Märkligt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.I.P vad ska man säga? en legend...
http://www.mrsanotes.com/wp-content/uploads/2006/06/anna-nicole-marshall.jpg Han kommer ju definitivt sitta strax bakom pärleporten och vill utkräva en evighet av värde för pengarna han lämna efter sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha var nån hög när den gjorde denna tråd?
Ak Baby
lickthechalice hatar sån här typ av nyheter.. MEN okej rip synd för hennes barn.. han/dom är väl också döda?
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
varför får jag alltid ångest när man läser om enskilda personer i tidningen?samma sak med saddam, snubben dödade folk som flugor men när jag läser om att han dött känner jag mig illa till mods för att det är tragiskt är folk dör. om inte för en själv så för den dödes familj. vem det än är.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
R I P
tragiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
rip
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
undrar hur rosie o´donnel mår nu.
LÄNK
Alltid tråkigt när männsikor dör, RIP
vila i frid, fagra kvinna.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag är i chock, tror inte det är sant. kändisar känns ödögliga på nåt sätt, dem har ju verkligen allt. berömmelse och pengar.
Damn vad larvigt jag tycker att det är med folk som "blir ledsna" på riktigt av att en kändis som dom aldrig har träffat dör. RIPar min barndomskompis som tog livet av sig i lördags istället. Och min pappa, och min mormor, och alla som svälter.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
står i artikeln att hon hade banat ner sig kraftigt så läs innan ni frågar varför hon va smal på bilden istället för fet.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
rostad P18 Så man kan inte både tycka om någons prestation samt tycka att de får skylla sig själva om de tagit en t.ex heroinöverdos? Det är inga jävla bilolyckor vi snackar.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
banta ner sig på kokain kan väl alla göra! äckliga tjocka rika slyna!! bra att hon e död, drog nytta av en gammal man! elak häxa!
Bara kärlek!!
waho har en svinstor planch på henne från när hon va modell för HM. HAHA
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef
Jag är förvånad.. hon hade fan en liten baby, som nu är föräldralös.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
maran P2 hahahaha fyyyyyyyyyyyyyyyyyfan!!!!
hahah så du ser henne som fin eller som snygging?! lr såg. smal eller tjock så var hon endå ÄCKLIG! om du och dina polare som e i samma ålder inte får någon mötta (som du säger) så e de erat problem att ni måste köpa er till sex!
Bara kärlek!!
R.I.P Floppy... diskettenheten är ju död.. så R.I.P Floppy.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
jaja men R.I.P men pigghet också isåfall
Bara kärlek!!
enligt aftonbladet skall det finnas en film om nä'r hon där lr såe, nån som har/sätt den?
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
när hon e där? lr när hon dör?
Bara kärlek!!
när hon håller på att dö, det sägs att den sprids på nätet
Fuck a Anna Nichole Smith
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
;D naaw
Skönt för henne, tragisk människa. Men tragiska människor kanske också kan vara lyckliga
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
"banta ner sig på kokain kan väl alla göra! äckliga tjocka rika slyna!! bra att hon e död, drog nytta av en gammal man! elak häxa!" den gammla mannen måste ju verkligen tyckt om henne för hennes personlighet.nej.de drog nog fet nytta av varanndra lika mkt. - + - = + .... det var antagligen en rättvis och helt okey deal från bägges håll (om än så moraliskt korrekt) hur som helst är det tragiskt. en kvinna med ständiga bekymmer och en liten nyfödd bäbis, iaf hoppades jag på en solskenshisoria i detta fall, men så blev det icket. rip
Kaal P17 Hon var en gold digger och blev känd för det typ.
Graffare
2007-02-10 14:19
hennes baby lär ju iaf vara nöjd med arvodet
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
RIP! Hon va ju fan fett ung bara 39 år, det är alltid sorligt när nån dör.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
om bara paris hilton kunde gå samma väg så skulle världen vara lite bättre!
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny