R.I.P. - Anna Nicole Smith
Källa Vila i frid o du tokiga kvinna
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hoppsan, iofs ingen överaskning att hon skulle trilla av..
http://www.earforcefm.blogspot.com
R.I.P.
"Jävla köhitler!!"
är inte det den där tjockisen? varför är hon smal på bilden?
work some magic
Tycker det kom som en fullständig överraskning :) Didn't see it coming at all. Hade varit roligare om Paris Hilton dog istället.
Look with your own eyes - See with your own mind
Autopsy - NEJ! för det här är inget websidestoft, det här är blandatklass! "det luktar överdos" som en kompis just sa
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Brodin1 P18 Har för mig att hon bantade ner sig rätt fint på senare år
Producent
2007-02-08 22:22
Hon får liksom skylla sig själv som valt att punda bort sitt liv. Känner ingen sorg för sådanna människor
Since 1984 @realgizlee // twitter
Hjärtmassage på en död kvinna med opererade bröst? Stor risk att det var hjärtmassage.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Men paris eller britney eller robinson-robban hade inte heller förvånat mig :)
http://www.earforcefm.blogspot.com
hatar sån här typ av nyheter.. MEN okej rip synd för hennes barn..
Straight up Menace
en person hoppade framför tåget ikväll.... rip....... lr nåt...
~~~War, Hate & Confusion~~~
varför får man en klump i magen av ledsamhet? eller .. mer ångest är det nog.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
hahaha det är detta jag menar: grandish asså får du en klump i magen av detta vad får du när du läser att 137 barn blev dödade i en skolbuss i Gazaremsan ?? sprängs din mage då eller
Straight up Menace
micKillah P22 Så du gillar inte beatles, bob marley, nirvana, rolling stones, NWA, Tupac, Biggie, en hel rad av nobelpristagare och andra människor som hjälpt till att utveckla samhället.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Graffare
2007-02-08 22:34
usch da.. :S dog inte hennes son för ett tag sen..stackars kvinna!
http://beltontorsk.tumblr.com/
så går det när man lever som ett monster..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
asså får du en klump i magen av detta vad får du när du läser att 137 barn blev dödade i en skolbuss i Gazaremsan ?? sprängs din mage då eller haha. alltså vem var hon egentligen? bara en modell? eller vad?
Haters gon' hate...
enda intressanta jag fick ut av det här var storyn om hennes son som dog för ett tag sen, skumt :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
egentligen har jag aldrig gillat henne JÄTTEmycket, men av någon konstig anledning blev jag jätteledsen när jag gick på aftonbladet och såg att hon hade dött ):
fuck anna nicole smith I dont give a fuck
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
R.I.P
The absence of evidence is not the evidence of absence
Känns oväntat tragiskt.
My oral illustration be like clitoral stimulation
ja tycker ändå de e tragiskt, hur många barn som än dör i gazaremsan vilket oxå är obehagligt, men tyvärr så har de blivit vardagsmat i denna värld full av krig.
Twelve Tribes of Israel
ja alltid trist när folk dör tankarna går till hennes nära och kära
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
I have no feelings about this.
Follow the dao, right about....NOW!
det var ju inte så otippat med tanke på vilket vrak hon var redan
här .
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Det var fan på tiden att hon kollapsade! Hon gjorde ändå inget nytta,så fett ful också. Tror inte man komemr sakna hemma sådär speciellt mycket
Wa wa wee wa!
varför får jag alltid ångest när man läser om enskilda personer i tidningen?samma sak med saddam, snubben dödade folk som flugor men när jag läser om att han dött känner jag mig illa till mods
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Du var en förebild för alla kvinnor världen över. Vila i frid Anna Nicole :'(
Walking the street of dreams
hon har ju misshandlat sin kropp med alkohol, piller och jojo-bantning i halva sitt liv så att hon skulle trilla av pinnen är ju inte så förvånansvärt men endå rätt otippat..
Anima Sola
Äh fan.. Vem ska man nu ta som förebild? Carola?
My heart lives in my vagina.
I couldn't care less about her death, but frankly....no, I don't care.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
äsch! var bara en tidsfråga :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hon kanske inte var världens perfekta människa..men ändå tragiskt! hon fick ju barn för några månader sen...stackars unge! RIP
um dois...
Producent
2007-02-08 23:26
rostad P18 Det sa jag aldrig, men den människan har fan inte påverkat världen ett dugg förutom girghet genom att gifta sig med en gubbe som va i sin dödsbädd
Since 1984 @realgizlee // twitter
Hur kan ni vara så okänsliga? Den var den här kvinnan som lärde mig m fl att saliv var att föredra framför glidmedel vid analsex. Nu samlar vi oss och onanerar till hennes ära.
Hennes bäst-före-datum vad gäller runkfaktor gick ju iofs ut för en evighet sen...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
rip
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
hon va cool.. =) Fett underhållande kvinna rest in peace
haha fan va seriösa alla är,.en brud som är känd för...vad?utvik och att vara allmänt dum i huvet samt gifta sej med en gamling bara för pengarna,visst RIP!,sorgligt att mista en sån UNDERBAR människa! en riktig legend,jag blir verkligen rörd ända in i hjärtat ! eller så inte.
AayFukYuuuu :@
Big "who cares"... Hon var en pajas, inget annat.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Känns lite skumt att hon är död. Hon har ju hängt med i skvaller-svängarna sen man var liten, alltid stått ngt om kvinnan i tidningen.. Nu är hon borta =/
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
vet inte riktigt vad jag ska tycka, tänka och tro. men rent spontant så känns det givetvis beklagligt för hennes nyfödda dotter att mista sin mor. när det gäller anna nicoles egna del så har jag svårt att sörja en människa som bidragit till det utseendefixerade samhälle vi lever i på ett sådant vis hon gjort. hur många unga tjejer har inte sett hennes framgångar och velat förstora brösten eller svält sig för att kunna gå på modellagenturer? kanske något att tänka på. dock en tragedi hela alltet. på flera plan. no doubt.
Producent
2007-02-09 00:44
:( jag kmr ihåg när jag var hos min kusin för typ 10 år sen lr nåt å han hade en bild på henne, jag tyckte hon var freshast av de tjejer han hade bild på :(
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
alltid sorgligt när någon så pass icke-gammal människa dör...
Delam tange barat
först hennes son och nu hon, well i dont miss scandal celebs so i dont care if she rest in peace or pieces
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
"ok" inte för att jag hade kunnat peka ut henne i en grupp med 5 personer men jo det var tråkigt.
UK