Eller så borrar man hål i mitten, fäster en pinne och drar lite strängar. Då har man 300st mini-ukeleles.
WHADUP
Skulle också vara rätt fett om man var konstnärligt lagd... att göra en bild på datorn där man sedan "översätter" varje pixel till en målad dosa.
WHADUP
Annars kan du alltid för varje dag skriva en liten lapp med nåt skoj och lägga i en dosa, och när du e klar me alla 300 dagar och lappar börjar du öppna dosorna för att se vad du skrev igen. Det kommer hålla dig sysselsatt i nästan två år samt att du har kvar dosorna.
WHADUP
Släpp ner alla dosor för en brant backe och spela in en ny Sony Bravia-reklam.
WHADUP
Kör lapp-varianten kombinerat med vattenleksaksvarianten. Med andra ord, du släpper ut dem i havet som flaskpost med t ex ett myspace-namn så att de som hittar dosorna kan skriva till dig. Detta skulle ske bäst om dosorna släpptes av i mitten av Atlanten som förhoppningsvis medför att de sprids till olika världsdelar. På detta vis kanske du finner kärleken i ditt liv?
WHADUP
Ta bort lock och botten på typ 5 st men lämna botten på den sista, fäst ihop dem i en stapel, och voilá! Du har ett ölglas.
WHADUP
hahahaha Emeye vet vad han snackar om!
No cake for the impurity!
Haha verkar verkligen så, måste vara en av hans största sysselsättningar
alla vet ju att du ska bygga en kojja, där man måste vara medlem för att komma in i!!!
kasta dom från något högt tak i stan
ask Beavis, I get nothing Butt-head
BILD??? haha ölglas hade varit fett!!!
BAHA!
Fyll dem med jord och odla hampa...
...och det är det som är så fint med whoa!
Fyll dom med sand och tejpa igen så har du 300-350 street hockey-puckar.
PS. Your cunt is in the sink
bygg en kopia av dig själv... av snusdosor förståss
Bygg en hyresrätt nere i centrum.
Signatur får rum här
ett bollhav, eller rättaresagt, snusdosehav... fatta det lär vara drömmen för en storsnusare att säla runt i..
häfta ihop dem till ett klädesplagg
hur fan kan man vilja göra något av 300 snusdosor? dosor som påminner om att man varit dum nog att skapa sej ett beroende. som bidragit till dålig andedräkt och ökad risk för cancer. låter som något som kastas bort av alla som kommit över att det är tufft att snusa. alla över 14 ungefär.. men om du nu har 300 så får du va rejält kreativ för att göra nåt snyggt av dem
bygg två högtalare.. kommer bli skitdåligt ljud men en kul grej
jag har alltid rätt.
Gå ut mitt i natten till närmaste centrum och sen bygger du ett miniatyr centrum.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
kaaay F19 oj va vuxen du lät =O
Michelle Du kan ju inte bara rippa mina idèer och få de att låta som dina!
Signatur får rum här
uncrowned P18 De skulle ju innebära att snusen skulle kosta 2 kr mer... tycker de e dyrt som det är...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
HAHA roliga ideer alla! NBej tyvärr har jag ingen bild digital kameran e kaputt...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jag vet alltid va jag snackar om ;)
WHADUP
jag hade satsat på ett soffbord :D
SKU - SKU - SKULASON!
Släpp ner alla dosor för en brant backe och spela in en ny Sony Bravia-reklam. Låter lockande
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
när jag var 13 minns jag att min kompis hade samlat, han var två år äldre. han hade byggt ett iktigt konstverk av alla tomma dosor på sitt um, alla var general portion dessutom. sen en kväll hade vi fått tag på folköl. balanssinnet är inte riktigt hundra, och han hade pyramiden inför dörren till höger i sitt rum. ni kan säkert räkna ut 1 och 2. Därför e dom onödiga att spara.
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Emeye hahahahahaa :D .. nej kan du inte häfta fast alla dosor på en vägg så kan du lägga saker i dem, smycken, pengar, smurfar osv osv osv. Det är alltid gött med förvaringsutrymmen.. säger iaf alltid rumpnissen på äntligen hemma. yeah.
Hey
Lägg jord i dem och plasta in dem som en vanlig stock snus och sälj dem i grannstaden.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
kraftigt basebollträ det skulle bara
*vara
Köp en ny dosa för dina sista pengar. Blanda ihop alla 301 dosorna och leta sedan efter den med snus i. Det skulle va en spännande skattjakt det!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
HAHAHA !!!
jag vill ha en dosa som är full:S, gahhgahhgahh
Whiskey & Cola !.
limma hocky mål å hocky klubbor de enda du behöver som puck e juh en snus dosa :)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
började sammla på doser i högstadiet tänkte jag skulle fylla en hel vag staplad kom en och en halv gång upp mot taket när jag hade slutatde 9:an sen vet jag inte vad som hände me de tror morsan lessna å slängde dem :C
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
ja bygg ett bord
http://www.homage.nu/
BYGG EN BORG !!!! FJEFF FJEFF FJEFF FJEFF FJEFF FJEFF FJEFF
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
jag knullade mossor i sjuan det är lika kul idag
http://www.homage.nu/
smält ihop och bygg nåt nytt!
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
skicka alla till afrika och säg att det är återbärning på slaveriet.
Hey
åffer Jag läser inte alla inlägg så jag ber om ursäkt om jag råkade skriva samma som dig. :P
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
bygg en soptunna som du kan slänga dina framtida snusdosor i hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"jag har inte orkat slänga dom och nu när ja har så många kan ja göra nått kul av dom" hmmmmm aa det är ju verkligen ansträngande att slänga eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag knullade mossor i sjuan det är lika kul idag HAHAHAHAHAHA Blaze... Vafan fattar du itne att jag bara har lagt dom i ica kassar och itne riktigt orkat ta ut och slänga dom och nu när jag har en del kan man ju göra nå kul av de isånnafall