Toastare
2007-01-18 15:31
Alternativ nummer 1 helt klart... de andra är så vanliga... och de första passar bättre till din ansiktsform. Mvh En som haft glajjor sen hon var 6 år! (dvs. 21 år snart!)
Jag skyller allt på Emma!
Är det Göran de där treorna heter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-01-18 15:35
Ska man köpa design, ska man ju köpa glasögondesign.. jag har Birka just nu. men jag måste ha nya... mina glas kostar 4000kr, så jag brukar rocka en 2000kr båge.. för det får man ju lätt gucci, D&G och annat om man nu vill ha sånt.
tycker 2an håller i längden. glasögonen bär man ett tag innan det är dags att byta o risken för att tröttna under tiden finns ju.
Tack & Hej!
Toastare
2007-01-18 15:42
sigma, två år ibland 1 år har man väl dem..och alla tre är väl rätt neutrala. Inte så att han har ett par stora fula geek plastbågar a la popgöteborg!
alllså 1orna ser sjukt förstora ut..
hlgrsn Jag tycker att 2orna går fettbort.
Jag fastnade mest för 1orna, men jag vet inte.
Dom kanske blir lite jobbiga att ha i längden.
Jag tycker så här, vill du vara lite wild&crazy (och cool)
så tar du 1orna, vill du safe'a så tar du 3orna.
Lycka till!
Fan vad snygg du är förresten ;) (no homo)
1 eller 3 2 = små
Delam tange barat
Jag köpte nyss nya glajer, och jag hade ett par som var ungefär som dina tvåor, men de kändes absolut för små, även fast de såg bäst ut på mig... 3an är bra, fast det finns säkert något helt acceptabelt mellanting... Annars tror jag på ett par s.k. "emo"-brillor. :) Smala sådana då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nummer tre tycker jag! De var väldigt stiliga! Och så insåg jag att jag är nästan uppe i samma skrämmande siffra som BountyBoo, har haft glasögon i 20 år! hah
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Toastare
2007-01-18 17:26
Frida Eller hur är det hemskt... minns när jag kom med mina vita och ljusblåa glajor til dagis och min livs kärlek (då iaf) bara skrattade åt mig... sen räknade jag ut vad jag dessutom lagt på linser i 12 år och insåg att jag borde operera mina ögon. Halvblind och astigmatisk.. men en linskostnad på ca 2400kr/år.
Absolut 3:an, 1:an kan också funka tack vare America Ferrera i Ugly Betty som på allvar har skapat en nördtrend bland just glasögon.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
1:orna va va ruskigt sköna
tyckte 2an såg bäst ut
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
BountyBoo hahaa, ljusblå :) Mina var iofs nästan helt runda och skitstora (ja! åttiotal!) och inte så fagra de heller... Jag har inte så stora synfel, det är inte så att jag inte ser om jag har dem på mig, ögonen blir ansträngda bara=huvudvärk efter ett tag. Men jag råkar gilla mina glasögon från D&G så pass mkt att jag har dem rätt ofta ändå. Jag är dock sugen på nya, variation är bra! Och 1200-1300 för två par låter ju inte så tokit! Och linser verkar skitjobbigt! Är väldigt glad för att jag int behöver sånna.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
TenFingers: Nörd glajjer har alltid varit trendiga och sjukt fint på rätt person.
syumoan Ja.. flexa dina brillor. Visa dom!Whitebuffalo Ja.. Planen är nog att ta två par. 1an och 3an, eller 1an och några andra. vet inte riktigt säkert ännu Och tack! :DLibrator Jeps.. Göran smoke (och hur coolt och ballt och hiphop är inte det då? Haha)
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
#1 var ju bäst rakt av!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Toastare
2007-01-18 18:03
jag tycker inte ettan är nördglajor, de är bara lite större... dett är nördglajjor och det är en ful trend och alla de som försöker se nördiga ut är ändå snygga så det blir bara löjligt.. speciellt när man kan peta dem i ögonen för att de inte ens behöver glajjor.
Toastare
2007-01-18 18:59
man får ha vad man trivs i :) Men själv tycker jag inte om det...
2,1 eller 3... svårt å säga...
ush ofta #2an??? smutsigt fula va dom! ta 3an eller 1an....pick and choose fan!
BAHA!
ALTERNATIV nummer 3! Ettorna är lite för stora för ditt ansikte, tvåorna ser du lite töntig ut i, medans treorna är hetast på dig!
BountyBoo F26 Hahaha, jag hittade faktist dem där glasögonen som förmodligen är från 70-talet hemma hos mormor. :P
alternativ 1 är mad oldschool..kör på dom!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Toastare
2007-01-18 19:35
nilsL men nu hadlar ju massor med människor sina bågar på second hand.. säger bara, varm sommar dag, svettigt ansikte.. :S Min mamma har fullt med sånna bågar, men jag använder dem inte för det. ;)
2an såg cleana ut
lätt ettan
http://www.sthlmmd.se
Det beror lite på vad du är för persontyp... Tvåan var väldigt intetsägande.. Ettan var helt klart fräckast medan trean var lagom... Tycker ändå att ettan var snyggast.
Så det så!!
1orna va fina, satsa på dom
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
hur fan kan ni tycka om 1an? han ser ut som han ritat sig själv med en kulspetspenna o spelar lucky luke på playstation eller nå¨tt...
BAHA!
Nu ska du minsann få en riktigt professionell åsikt... (med min lön innebär den här kvarten av bedömning+skrivande alltså att du är skyldig mig ungefär 75kr.) 1orna är det du kommer va hippast i eftersom det är det som är inne nu. 2orna kommer hålla i några år till men är allt annat än inne. 3orna är väl ett mellanting, så det kommer alla andra ha för att de inte vågar köra på modet fullt ut. Vågar du dig på det tycker jag helt klart att du ska köra på de första som säger någonting. Plus att du har helt rätt färger för att kunna ha markerade och mörka bågar. Och sen måste jag säga för framtiden, ha inte runda eller ovala bågar igen. Någonsin.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
BountyBoo F26 nej jag har inte sagt att dem var 'nördiga'o detta spelar roll. visst är 1an helt klart häftigast men jag gillar inte när glasögonen är 'större än huvudets bredd'.
Tack & Hej!
Toastare
2007-01-18 20:12
det blir ettorna iaf.. för de leder STORT!
oj sorry för fetstilen
Tack & Hej!
tycker #3, väldigt stilrena samtidigt som fräna. tycker du ska köra på dom
forever feels like home
Länkarna funkar inte för mig :( Men jag gissar på #1. :D
3
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
nr.1! dom var klart coolast!!
bajs?
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Ettan eller Trean.
whoopzidoo
and twelve points goes to..... Number3 !
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
supafly Det där med trenden är sant.. Jag skulle ju inte välja dom för att de är trendiga - jag skulle ju välja dom för att de är snygga (och lite för att de är sådär stiligt old school hiphop.. hehe) Och man vill ju helst inte komma med de bågarna nu för att det just är trendigt.. Men ÄH! Vafan, skitsamma.. De är snygga, punkt slut. Vad jobbar du med, förresten? Och ja, jag vet.. Inga runda/ovala mer. Har stört mig som fan på dom ett bra tag nu. Men nu jävlar, nu har jag pengar och dessutom hittat billigt..hardcore dancer Haha.. Du är den tredje som säger det, och avslutar med '(no homo)' Men man börjar fundera.. 3 snubbar har sagt det, och ingen tjej (vad jag vet?).. så vad säger det? Jo - att jag har större chans på killar än tjejer! Ska man kanske bli bög då? Bög med snygga glasögon då, förstås.. Men tack, tack :) Funderar lite på om man kanske ska ta ett par slipade solglasögon också.. Det vore sjukt värt asså. Kanske blir att skaffa i sommar sen iof. Läätt värt det.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN