Vilka glasögon ska jag ta?
Det är såhär va, att jag ska köpa nya glasögon, tänkte jag. har haft de jag har nu sedan högstadiet nån gång. 5-6 år nu, med andra ord. Så jag beställde hem 3 par jag tyckte verkade bra från optikbutiken.se , för att prova lite.. Och nu tänkte jag be om lite hjälp: Vilka passar bäst:alt #1 alt #2 alt #3 Endel av bilderna är lite suddiga kanske, men jag orkar inte ta om dom. Inte nu iaf..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
alternativ 2.
What I said, yo!
tycker också #2.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Tycker om alt. 1 bäst!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
2orna e för små 1 eller 3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe! Jag var visst ensam med min etta! 2an ska du verkligen inte ta, den syns ju knappt. Jag tycker att glasögon ska synas, det ska inte vara för smala bågar. 3an funkar om du vill ha ngt som är halvdiskret, en vän till mig har liknande och dom är väldigt snygga. 1an, där har vi vinnaren. Smalt men stort! Tar sin plats och syns, men inte allt för mkt, en perfekt kombo!
ja jo de va la nått sånt jag sa ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om du länkar dem på ett normalt sätt så slipper jag få fram ett spärrmedelande som säger att sidan innehåller
The content category reported is "Art/Culture/Heritage;Nudity" ;) .
syumoan akoinwe!
alt #3
Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!
glasöga nr. ett, lätt!
Det roliga är att 2an har fått flest 'views'.. Klickar folk bara på den, bara för att flest människor har sagt just #2? Haha Jävla.. !
erorone jo, såg det efter att jag skickat in mitt. holgan lyssna på mig och erorone och alla andra som säger Alt 1.
syuman HAHA... Va? Wiieerd..
Deviantartart har en sån spärr som gäller bilder med 'Mature content', vilket man får kryssa i när man laddar upp bilder.. Men det har jag ju faktiskt inte gjort. har ju inte satt glasögonen på kuken, direkt
men yeyeye..
De jag har nu Alt #1 Alt #2 Alt #3
3
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
3ans länk ville inte heller. jobbets när är cp. man får knappt gå in på nått:) jag fick dig tom att posa. ettan av de två jag såg. helt klart. coola.:)
syumoan akoinwe!
Alternativ #1! Pajjen & Sheltaboy har helt rätt..
Alternativ 2 tycker jag är rätt självklart. F.ö. var du snyggare än jag trodde att du skulle vara! (Medel-värdet på whoa-människors utseende är rätt lågt)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan Hahahahaha!! Tack så mycket! :D
ETTAN!! :D
Eccan P19 bara för att du sa det vill jag se en bild på dig:) posta!
syumoan akoinwe!
Ettan! Helt klart.
shake it!
ettan var lätt coolast
...looking more like 5 cent
Haha, say what? Whoamänniskor är snyggast! :)
jag tyckte att trean var nice.. precis som Pajson säger, tvåan är visst aight, men dom syns för lite..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
ettan helt självklart
Eccan Håller med!
ettan var snygg!:D kör på dom
http://www.tweenerpie.blogspot.com
lätt nummer 1. Sjukt shyssta ju. vad är det för bågar ?
SKU - SKU - SKULASON!
Ettan rakt av,.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
tre!
Rör inte min prilla !
Hehe..
Med tanke på att i princip alla brudar säger ettan, så.. :)
Maran Ingen aning.. Men de finns på
optikbutiken.se , som sagt. under Unisex, tror jag
Ettan va bäst.
http://myspace.com/etownbeats
Alt 1: 12 röster Alt 2: 5 röster Alt 3: 6 röster Räkna ihop lite snabbt, småfel kan finnas.. men det känns inte så viktigt då alt 1 har fått rätt många röster över 2an och 3an. Hur känns det holgan? Är beslutet nära?
Pajskij Hehe.. Jo, det lutar ju åt ettan faktiskt. Gillar dom mest själv också, faktiskt. men funderar nu på om man kanske inte kan ta två par, när man ändå är igång? Blir ju inte så dyrt ändå, till slut.. 1200-1300 kanske för 2 par. INTE så speciellt farligt
1200 för 2? köper du begagnat?? mina kostade mer än så,å de e bara ett par!
trodde vi prata märkesbågar,men då hajar jag!
hehe yeah, brukar också alltid köpa glasögon för 1000-lappen st. minst!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
na, det är ju inga Cazal-brillor, tyvärr..
ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett ett
holgan Jäklar vad billigt! Hoppas denna tråd försvinner innan skull på whoa får se't! Han köpte precis ett par för alldeles för många tusen, haha! Men om du ska ta två så ska du ta 1an och 3an, inte alls tvåan. :)
1:an :)
Mikael Söderlund was here!
vilka billiga bågar. köpa dyrare så blir de snyggare. mina gick väl på 4000 . o jag har ett väldigt milt synfel.
syumoan akoinwe!
glas kostar inte spec mkt de e bågarna som kostar deg jag rockar D&G
syumoan flexa!
Jag blev orolig när alla röstade på 2an först, och undra va det var för fel på folk och att du hade fått gå runt med fula bågar :( Nu ser jag dock att många röstat på ettan, vilket gör att jag kan pusta ut igen (ja, jag bryr mig väldigt mycket om vilka glasögon du ska köpa :P ) Såå.. ska du ta två par så tar du ettan och trean! 2an va ju sunkiga.. då kan du lika gärna behålla dom du har haha.
CAMPIONI!