Chuck-Chirac Jag hatar inte snus eg. men jag slutade snusa för en månad sedan och för klara av att inte ta en snus igen måste man tänka på de negativa aspekterna, t.ex att nikotin är ett gift som man inte vill ha i kroppen eller känslan av att dra tungan mot undersidan av läppen efter en kväll med för mycket snusande.
Gerdaman
Snus är sjukt nice. Men man ser ut som ett mongo det gör man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är fördomsfullt att tycka att det är äckligt med tjejer som snusar då det är minst lika äckligt när en kille snusar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är kaerigt med tjejer som snusar ;) en ny kall snusdosa, en öl och en bra hockeymatch.. kan det bli bättre?
Sariiiiiiiish
dåligt: snus är skabbigt bra: det tyder på att tjejen i fråga förmodligen är mer råbarkad än den genomsnittsliga dricka-tre-xider-och-kalla-det-supa-tjejen. och DET är good shit.
Min tjej snusar sådanahära minisar och det är helt lugnt för mig. Syns inte, känns inte, märks inte. Så det spelar väl ingen roll?
s c f c
Är det någon skillnad på om det är män eller kvinnor som snusar? Är det inte lika äckligt oavsett vem som gör det? Vad tycker ni om män som röker, är det äckligare än tjejer som röker? Jävla idioter! Man eller kvinna, det är fortfarande människor... Th1ef "Fresh up, girls." Vadå girls? Fresh up guys!
Skåne!
Oavsett kön är det lika förbannat äckligt med snus.
Nåja, hellre en tjej som snusar än en som röker, det är iaf säkert.
snus är för määääännnnnN!!
Jag brukar tentasnusa.. Alltså snusa när jag pluggar inför eller skriver en tenta. Inte något jag tar till för att bli sexig utan i rent koncentrationssyfte.
Så det så!!
Kanske eg inte är så fräscht när allt kommer omkring, men då det är ett sånt jeffla gissel mé tjejjorna som whinar då man har en knådlork under läppen så tycker jag att man ändå får va juste o respeKtera dessa när de sitter och fnittrar i smurfblöja! :)))
Gewan Du.. uttrycker dig så poetiskt..
adadi_ F1 Ja, annars hade jag inte gjort det. Mitt största problem när jag pluggar är att jag har så mycket annat i huvudet och snuset hjälper mig att fokusera.
Så det så!!
Jag snusar ibland, när jag inte orkar gå ut och ta en cigg eller om jag sitter på jobbet tex. Lätt och praktiskt. Dessutom är det rätt gott, iallfall dom med smak.
Alla som snusar är lite skabbiga.. och nu låter jag som en riktig mansgris säkert, men tjejer som snusar är fan värst. Inte så att jag inte skulle kunna umgås med en snusare, men att vara ihop med en tjej som snusar skulle vara riktigt svårt asså.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
adadi_ F1 worrrrrrd!
Sariiiiiiiish
ranch_cuckamonga P16 Jises, att du inte skäms.. skabbiga? är man skabbig för att man snusar?! Förklara dig tack.
Sariiiiiiiish
snus är bajs , härligt och se när man går runt i korridorerna på skolan och se dessa jävla klickar som sitter som klister på vägarna , svineri ta bort snusen
i got this guitar and i learn how to make it talk
Lika skabbigt på tjejer som på killar.
jag snusar inte och kommer förmodligen aldrig att börja. men jag kan respektera att andra inte tycker som jag. det kan inte whoafolk. då kan man dra slutsatsen att whoa är fyllt av trångsynta fuckers. fisk ut
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
ååå det är så hett!! grr!! nej men tjejer får väl snusa om dom vill, brukar bli lite paff när jag får höra att en tjej snusar, men det är för att det händer så sällan.
Tjejer som snusar är hett!
mina 2 bästa tjejkompisar snusar. Dock håller båda på och sluta, men har då inte haft något emot det. Är ju coolt
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
jag slutade för en vecka sen *stolt*
Sariiiiiiiish
skitäckligt
men du är äcklig :(
Sariiiiiiiish
Fattar inte att folk kan ha så mkt imot de
snus över lag är rätt ofräscht och luktar äckligt..
fortsättning följer...
Mkt hällre tjejer som snusar än tjejer som röker... iofs samma med snubbar
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion , så har jag chans på dig eller? -rökfri -snusfri
fortsättning följer...
inte fresh, varken med snusare eller rökare.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Hangaround
2007-01-22 11:31
Inte fulare eller äckliga på tjejer än på någon annan. Dock så håller jag mig borta från både utvidgade läppar samt rök fyllda lungor.
Ofräscht oavsett kön. Men killarna hade jag ju ändå inte tänkt hångla med.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Äckligt.
NEJ de är inte oavsett kön.. inte när de gäller saker som snus.. smink... etc.. 90% av dom tjejjerna jag känner som snusar, snusar bara för att få uppmärksamhet!
r-.-a
So0 F18 Skäms inte ett dugg faktiskt. Skabbiga var väl kanske fel ord, men... låter äckliga bättre? Sen skrev jag _lite_ äckliga.. det är inte värsta grejen, så länge jag inte ska kyssa människan i fråga så är det i princip ganska lugnt. Lite äckligt, men något jag kan acceptera liksom.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Benoni P20 Eller så snusar man för att det var svårt att sluta röka, o istället så tänkte man att "ja men en snus gör väl inget om man blir röksugen" eller för att det är ofrächt med röklukt? :)
Sariiiiiiiish
ranch_cuckamonga P16 Ja men dåså :)
Sariiiiiiiish
Könet på snusarn kvittar. För övrigt så älskar jag snus för känslan som det ger, men hatar det av samma anledning..
kikk ass
filip nej du är ful
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
ÄCKLIGT!
K.I.S Killaz In Suits
ärligt talat så har jag inte sett någon tjej som snusat elr snusar:P
-.-DMX-.-
sålänge det inte är kram så är det inga problem:)
bögen som bajsar
adadi_ F1 Jo om man försöker intala sig själv att man har slutat efter en vecka :D
Sariiiiiiiish