Vad tycker du om tjejer som snusar?
Tjejer som Snusar.. Vad tycker ni om det?
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
alla snusare är äckliga.där jag bor snusar alla och det stör mej som fan.
AayFukYuuuu :@
det ser mer stört ut på vissa tjejer än vad det gör på killar, men det är kanske bara för att jag sett ett antal tjejer snusa, eftersom jag bor på landet
ask Beavis, I get nothing Butt-head
helt okej, bryr mig inte det minsta, inte värre än rökning
spelar inte så stor roll om de e kille eller tjej som snusar.. tycker inte de är gott och kommer aldrig tycka plus att de ser fånigt ut med en jävla bulle under läppen. snus är alltså till för töntar!
snus är ju rätt gott..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
inte värre om en kille gör det? please släpa tillbaka killarna här till den grotta de kröp ut ifrån.? de brukar vara samma typer som tycker det är vidrigt med damfotobllspelare. ni killar ser inte så jävla normala ut in heller med en äcklig prilla som de är,. ni är fula som det är, och ni gör saken värre,.
Femme fatale
Tycker det kan vara soft när tjejer snusar, det liksom passar vissa av dem
Lacroix F60 jo absolut men i snusvärlden e man ju en tönt ifall man snusar mini..de är okej ifall man använder dom som sluta-röka-metod men annars e man ju bara nörd lixom! DAAH!
det passar iaf inte komik finns inget äckligare än när han snusar. och det värsta är at han inte lägger prillan lite åt sian utan har det direkt över sina framtädne.r sen spottar han ut sina prillor i ens rum lite här och där, det var sj usjukt vidrigt. får mardrömmar av hans snusande.
Femme fatale
fett... då finns det alltid snus lixom om man vill ha.. sedan beror det på vad hon snusar lixom.. inget mig emot och bruden snusar..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
please släpa tillbaka killarna här till den grotta de kröp ut ifrån.? haha! Är la inget speciellt med flickor som snusar, lika fint/fult som för killar. Så länge det är portion är jag nöjd, lössnus är inte sexigt nånstans!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
snus och sexigt ser inte ja hör ihop på något sätt alls ja.. sexigt finns inte att tänka på över huvud taget när det gäller snus! :) men det är gött!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
brudar som röker är jävligt äckligt. brudar som snusar är ganska äckligt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Lacroix F60 jo o du, de finns en hel del som sagt att de e töntar som snusar mini.. iallafall så va ja mest ironisk men endo
Snus är äckligt i allmänhet och då mitt intresse ligger på just flickor är det således ännu äckligare när de snusar, för mig personligen.
Look with your own eyes - See with your own mind
Bryr mig inte om det, tycker typ alla tjejer snusar nuförtiden ändå så... Sen är det väl skillnad om tjejen tar en liten påse med eucalyptussnus mot en saftig, rinnande bakprilla, ;)
Producent
2007-01-18 01:33
bry sålänge det är portion..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Så länge snusen åker ut när man ska pussas lite så är det ju lugnt! Får gärna dricka lite vatten/öl/saft.. eller vad det nu bjuds på, för att få bort snussmaken!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Får väl vara ensam om att säga att jag tycker det är rätt sexigt, but hey thats just me.
Det räcker med två bulor till bröst , behöver ju inte överdriva det hela med en till bula under läppen.Fast om man vill köra en "penisförlängare" (vad det nu heter när det kommer till bröst) kan man ju alltid stoppa upp en . Ju större snusprilla desto mer är bruden osäker på sina tuttar.
det är soft.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
jag tycker det är schysst när brudar snusar. så jävla mkt hellre än att dom röker
Holden makes a great deal to australia
lika illa som om flk som postar trådar bara för att posta;)
syumoan akoinwe!
Man kan iof fortfarande snusa "bra" och "dåligt", om min tjej skulle springa runt med en stor baksnus under läppen skulle jag nog inte gilla det. Men eftersom jag själv snusar så passar det bra när tjejer gör det, blir liksom en social grej, sen kan man alltid sno lite av bruden när man har slut, haha
håller nog med syumoan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min flickvän snusar på fyllan. enda gången hon är avtändande.
Lacroix F60 snus som snus. alltså äckligt
syumoan akoinwe!
alltså det är så jävla avtändande och äkligt när brudar snusar killar som snusar är lika vidrigt... men på tjejer blir man mer chockad och blir en aning mer äckladd
www.gbg031.se
Det har jag inte nagot problem med alls. Det ar upp till var och en vad de vill gora. Skulle hellre se att min flickvan snusade an rokte. Att roka ar namnligen ackligt, vem som an gor det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
" tjejer kan också faktiskt =*(*********** "
r-.-a
Tjejer som snusar är coola, men inte de som snusar töntiga miniportion. Riktigt sjömanssnus ska det vara. Tre ankare for life! (Fast jag håller på att sluta)
shake it!
jag tycker nog att det är rätt avtändande.. kan inte personligen dra kopplingen till att röka, eftersom jag själv röker så tycker jag inte att det är äckligt..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Att tjejen snusar spelar väl absolut ingen roll så länge man själv gör det ;o ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är väl bra om man vill bli bjuden på en snus
äckligt... precis som med killar som snusar.
NEJ.
avtändande/osexigt? ja kanske. men vem är det som har bestämt att man måste gå runt och vara sexig hela tiden. verkar jobbigt. jag har ingen möjlighet att röka på jobbet, så snus är allt bra smidigt då tycker jag.
funkar bara bra. skönt att ha en flickvän som snusar, ifall man skulle ha slut på sitt eget. :)
shit snus ska va förbjudet fan spec för tjejer
Snus är vidrigt. Bokstavligt talat vidrigt. Speciellt på unga tjejer. Är det bara jag som får vibbar av bonnetjejer som kör epa och bor i Norrland och mjölkar kor? Fresh up, girls.
My heart lives in my vagina.
Jag kan verkligen inte fatta varför det skulle vara äckligare på killar än tjejer!? Ibland snusar jag fina general mini, typ när jag bärsar eller kanske när jag sitter på en trist föreläsning. Jag kommer från norrland men är rädd för både epor och kor.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Th1ef P12 när du nämner det så
mjaoo
Säger som min kusin: Äckit
Snus kan vara snyggt på rätt person, kille som tjej. Men är det på fel person ser det löljigt ut. Fast snus är ju inte en accesoar. Sen tycker jag inte att det är så fräscht med snus iof.
www.nativeswedes.se
snus är osexigt över huvud taget... beroendeframkallande och bara skit. Visst känns det fint för stunden men neh..
Gerdaman
skitsamma. Men lös är flottigt. Men det är det i vilket fall, tycker JAG
Som med killar. Jag kan hänga med dem, men tänker inte kyssa dem.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly