någon som vet något mer om det
här färgschematpå AJ3?
aldrig sett innan. ska komma i mars enligt nicekicks. ljuger dom? :)
Forumssignatur...<br>
alkor: tror det är en womens..
ja de ser ju ganska "små" ut tänkte på det också
Forumssignatur...<br>
hahaha
Forumssignatur...<br>
Producent
2007-02-13 21:10
demento! HAHA JA! om du var ironisk sa kommer jag göra det. för den idén var seriöst hur bra som helst. fast jag skulle fixa ett par höga AF1or mala dom bruna, och bara täcka "bakdelen" med päls. och sedan mala vartor över resten som bakgrund. haha!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra F23 vettefan om jag pallar hålla på med päls och greja så du kan nog göra på din idé. fast du borde köra så att större delen av skon ser ut som hans nos (räfflorna borde passa rätt fett på ett par lämpliga adidas) och sen päls på baksidan! :)
Producent
2007-02-14 07:07
demento, jag tänkte ocksa pa det. han ser lite ut som en sko! man kan mala dit eller kirra ett par ögon pa nagot sätt ocksa. men da är risken att det kommer se ut som ett par tofflor istället! haha jag tror jag ska göra det! ska bara hitta ett par billiga, höga AF1or först. möjligtvis beställa nagra fuskisar fran kina eller sa, sa man kan exprimentera utan att börja lipa om det gar fel. :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
nån som har deadstockat ett par af1 easters i strl 10,5-11 ? alternativt nån som vet vart dom finns, nån säker säljare på bay?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JetJaguar: Shit, de var riktigt heta.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
tack jet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad dyra. vad sålde ni dem för på sns? sen är de inte så jävla heta heller... ;) men men, smaken är som baken
Forumssignatur...<br>
1199 kostade de har jag för mig.. kom förresten in lite nytt idag.. adidas och nike.. ch-che-check it out...
Producent
2007-02-14 23:16
jetjaguar. du kan ju höra av dig om du far över nagra 38 2/3 - 39 1/3-skor :} chysst pris pa dom du la ut i köp/sälj. synd bara att dom är för stora.
fyra.. hehe, ja det ska jag se till att göra
Du MÅSTE hooka upp dom med
denna eller
denna ..
Uptown baby!
På tal om Uptowns.. Imorn släpps lite skor från Original Six paketet..
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
maran Var och hur mycket!? VILL HA NU
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
För de har väl inte släppts i sverige ännu? eller har jag totalt missat det?
hlgrsn den är typ 5-6 år gammal.. har LA logga på hälen och plösen om jag inte minns fel..
hehe nice:a tröjor :)
Forumssignatur...<br>
jag har varit nära på att köpa dom LA af1orna som maran har bara för att kunna matcha med den tröjan.. så syykt nicea! :)
jet Haha.. va? Jaja, jag trodde det var från jubileumsfirandet.. För det ska väl komma en liknande sko? Typ lakers-sko liksom
hlgrsn
ja.. eller liknande.. lila och guld är den iaf.. droppar förmodligen nästa vecka.. Moses Malone AF1 droppar imorn.. till den nätta summan av 1999kr.
malone af1
Geez.. Hur mycket kommer lila/gul kosta då, månne? Liknande Malone? :S
jetjag: fan vad snyggt ni hade gjort det i era butik förresten. synd att man inte bor i stlhm så man hade kunnat gå dit :(
Forumssignatur...<br>
hlgrsn yes.. 2lax stycket.. som hittat. :) alkor yes yes, och det blev even snyggare idag när nike var där och satte upp lite nya prylar. inklusive ett case för af1 krokodil lux.. fixar nya bilder efter helgen.
Producent
2007-02-16 20:08
Producent
2007-02-16 20:12
MJMJMJM varför finns det knappt nagra bra sneakers fran förr, i damstorlekar? använde inte kvinnor sneakers förr?
och andra sidan sa fyndade jag pa min gammelmormors vind för nagra ar sedan :O~~
JetJaguar aa shiit va heta tröjjor till. Får se om jag har råd kommande månad. På mina står det inte LA på hälen eller plösen dom är inte 5-6 år gamla antar jag. Jag köpte dom i NewYork 2005 tror jag och då var dom new arrivals där. Dom är bara lakersfärgade liksom.hlgrsn kul att du diggade, jag köpte dom i newyork 2005 om jag inte minns fel. kommer inte riktigt ihåg vad jag köpte dom för. Men sneakers är ju tokbilligt där så dom var inte allt för dyra.
SKU - SKU - SKULASON!
maran: ah.. i see.. då var det inte lika ballt men dom är fett snygga i vilket fall.. ;)
JetJaguar hehe faktiskt inte :P tack endå :D
SKU - SKU - SKULASON!
maran: Bläää! Bobby: päjslej är alltid najs, synd att det inte var en så rolig modell bara. Väntar fan fortfarande på en riktigt schysst päjslej New Erakeps.
C-Line P22 huh ?
SKU - SKU - SKULASON!
c-line Jag gillar modellen, den ser lite annorlunda ut i verkligheten, det e en oldschool skatemodell
antar att han menar PAISLEY
Ja jag menar paisley och med najs menar jag nice :D
men va menar du med blää då ? :P
SKU - SKU - SKULASON!
jag menade "blää" helt enkelt. Sjukligt fula :D
haha ok, tur du slipper bära upp dom!
SKU - SKU - SKULASON!
Producent
2007-03-29 20:14
min setup för 2003!
tre par
vision supertrick , i tre olika färgkombos
ett par
vision 14000 i svart
har fyra par av dom där 14000 i storlek 38-39. alla tjejer (eller killar) som vill ha, kan sända mig ett meddelande! jag säljer för 625:- med frakt och allt. (du kommer inte hitta dessa nagon annan stans i sverige! och kommer förmodligen aldrig hitta dom i denna storleken igen. orginal fran 80! nya med lada och lappar)
eller rättare sagt.. en på lördag, de andra två 5 maj och 2 april.
Jag vill ha
dessa ! Fan att jag inte är kvinna :(
får du på dig ett par 8.5or så