en av favvisarna i samlingen http://www.shelta.se/images/product_detail/379.jpg airmax 180. Annars älskar jag 90 som fan och många fler
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
stansmith vita med karbare, dom absolut stilrenaste skall inte vara massa krims krams...
~~ when you wasn't famous... ~~
men stansmith e ju inte sköna...helt platta o inte sååååå snygga heller..ska vara air
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
fanns ett par rebok skor med junion jack på hälen någon som vet vart man kan köpa dom ? sköna skor till fotbolls sässongen :)
~~ when you wasn't famous... ~~
Men när kommer assault-skon till Sverige då, tro? Vilka färger? Bara dne röda, eller den gröna också? Är nog mest het på den gröna, faktiskt
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
finns där några andra sneakers hemsidor förutom sneakersnstuff som tar in limited edition skor och sånna fashion styliga skor eller hur man ska säga?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
den gröna har jag inte sett? kan du länka den hlgrsn? Har bara sett den gula och den röda
Forumssignatur...<br>
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
FLY AS FUCK Så jäävla irriterande att man inte ha pengar att lägga på skor nu bara.. :(
Jag vill se den gula.. för den har inte jag sett
Ja, det var de, dööh.. Jisses
Jetjaguar: Vilka Jordan III får ni in?
Bullen : fire red såklart samt helvita och helsvarta.. blåa och gråa får jag återkomma med.. har det inte i skallen..
blåa och grå är beställda iaf.. så dom kommer i april tror jag.
Jetjaguar: Okay, de blå är jag inte alls intresserad av... men kanske de blå samt de svarta, definitivt fire red... de kommer också i april eller i slutet av mars? De svarta kommer inte förrän till sommaren eller hur var det?
Bullen : gillar inte heller dom blå.. har svårt för dom grå också. hade jag även för de grå fyrorna. blir nog bara två par fire red för mig, samt två par blacktoe 1or. helsvarta och helvita är också april har jag för mig.
firered yes omg.... !11! Det blir inga skor för mig tills det börja komma jordan 3:or hit tror jag. Iofs ettorna med,hmm jag vet inte om jag gillar blacktoe eller de gulsvarta(new love?) bäst. Jetjaguar: Deadstockar du? eller varför två par?
Forumssignatur...<br>
alkor: nja, två tre år iaf.. sen är det ganska kass kvalitet på vissa av de nya jordan retro så det är lika bra att ha ett par i reserv. :)
iofs verkade 3orna vara helt ok kvalitet när jag kännde på dom. iaf. jämfört med förra årets 4or..
Yes Caliroots har fått in resten av NBA upplagan på Adidas Superstar. Imorn inhandlas förmodligen Lakersversionen. Kommer bli toknajs med min lila
The Hundreds keps och min lila Situationnormal t-shirt med armytanks osv som alloverprint.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
http://www.twitter.com/michaelcrackson
gillar inte dinosaur jr...överhypat. eller jag gillar iofs inte silversneakers heller så...
Jetjaguar: När får ni in ettorna då? Blir nog inte nya skor för mig heller förrän treorna eller ettorna kommer hit. Kanske ett par af1 men hittills är jag inte särskilt imponerad så vi får se...
dinosaur jr och milli vanilli? vad fan håller nike på med? speechless.. vi får ettorna samtidigt som alla andra.. känns som det är mars/april eller nåt. jag håller med dig om af1orna, men vänta tills aug/sept så kommer det sjukt bra grejer.. it's a promise. ;)
jag vill ha west indies :(
i get more pussy then panty!
Alkor: Såg det för nån dag sen också, jag har börjat gillat court forcen en hel del och det är skönt det blir lite mer basic färger också...
Jetjaguar: Jag hoppas verkligen du har rätt....
e de vinkeln eller se air max booten idiotisk ut ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror ingen vinkel kommer få mig att tycka den se bra ut :)
Forumssignatur...<br>
hahahahahahah word!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.djbattle.net/images/gallery_bilder/200_3126.jpg Airbrushar skor och tänkte starta genom jivecompany. Ni kan väll säga vad ni tycker för jag har ingen aning om det skulle va nått för svenskamarknaden, jag diggar att måla skor bara.
Deli Basis
hrm...tycker det ser ut som att du slarvat ganska mycket, mönstret var väl inget för mig heller. det är lättare att ge kritik om du slänger upp bilder från fler vinklar
Producent
2007-02-13 04:52
Dj_Redhead jag tror inte maleri av skor är speciellt eftertraktat i sverige. fast man vet ju inte. alltsa det var ju en skomalvag förr-förra/förra aret. men den blev inte speciellt stor, det är faktikst jävlig svart att mala skor sa att det ser tillräckligt intressant ut. och sa är det ju faktikst rätt allmänt svart att mala skor ocksa :)
du kanske lyckas om du garanterar att köpa nya skor at människorna om dom är missnöjda.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Ait Tack för svar. Övar mer på skorna och kör tshirts så länge. /redhead Många av too nices skor va inte airbrushade. såg ut o va deco och lasertryck o sånnt. Feta va dom ialla fall!:D
Deli Basis
dom flesta av too nice skorna var ju iofs tokfula...såg dessutom att den jäveln har gjort ett par transformerssneakers vilket är precis vad jag börjat på. bastard! :(
Dj_Redhead du behöver ju inte öva på splitternya helvita...du kan ju fråga runt bland folk dom känner om dom har nåt par som dom inte använder/inte bryr sig om
Producent
2007-02-13 13:08
demento, gör ett par alf-sneakers! jag fick en version härromdagen om det där faktikst. (innan jag började läsa om customskor i traden) FAKTIKST!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
redhead tror dom flesta skiter i tekniken,de e ju resultatet som spelar roll. va ja menade va att den nivån ska de nog vara på för att kunna sälja i sverige. demento hans transformers dödar å de vet du också!
erorone P19 mjae just dom var ju rätt ok...eller jag vet inte, tycker inte att det blir så fett med värsta jättebilderna osv. eller så är jag bara avundsjuk för att jag inte klarar av att göra nåt avancerat :)
fyra F23 haha vore faktiskt sinnessjukt fett...som av en slump så glodde jag på alf senast för en halvtimme sen. grym serie. måste hitta nåt pälsmaterial i liknande färg bara :)
heltäckande päls och en död katt som logga på baksidan...oooh yeah baby