aquasky F1 tack. :) nej jag köpte dem på ebay.Hanal vad gillar du för något då?
Forumssignatur...<br>
aannnaa F21 antar att det är de
här du söker. Nike blazer som hlgrn sa.
Forumssignatur...<br>
alkor Jasså, så converse är alltså ett skomärke? Jävla smartskaft. Du vet vad jag menade...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
antwan, fel färg för årstiden? *bitchslap*
Barnaerskoent det jag menade är att du inte är tvingad att skriva i tråden om du inte har något vettigt att säga....smartskaft!
Forumssignatur...<br>
alkor: jag går ner en halv på Clydes.. Suedes är som dom ska dock..
oh.. disc, rs100 och rs1 är också true to size.. bara clydes som är stora..
alkor för mig var det tvärtom, sist jag gav mig på puma. var tvungen att gå upp en storlek istället för ner. Var på ett par Puma Match.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
1 2 3 4 5 det var dem såg låg i min photobucket för tillfället.
alkor P23 Ska leta upp bilder imorrn
ask Beavis, I get nothing Butt-head
alkor Menade du ju!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Jetjaguar : Ok får nog testa det på nästa par.Adamskie : Feta skor. du har postat vissa/dem på CT forumet med? Har du samma nick där? Vilken asics model är det förresten?
Forumssignatur...<br>
SNS och New Balance har spontanfest och smygsläpp för Super Team 33 imorgon kl 19.30.. Åsögatan 124 20 år i dörren.. OSA på sneakersnstuff.com
Syphilis P26 hehe kanske det :P
SKU - SKU - SKULASON!
TACK ALLA SOM HAR LÄNKAT TILL SKON!! hoppas man kan köpa på internet bara!!NI ÄR ÄNGLAR!!!!!
aannnaa F21 finns scorett i lund ? dom har dom på scorett i helsingborg ialla fall.
SKU - SKU - SKULASON!
jag köpte dem på nikehemsidan, ringde först en affär i lund, men de skulle inte få in skon alls.. så jag pallade inte vänta utan beställde från hemsidan. tack tack tack whoa!!! GRYMT!!! =)
aannnaa F21 hehe ok shysst. rocka dom med stiiiil :D
SKU - SKU - SKULASON!
det ska jag försöka göra =)
hehe bra det :D
SKU - SKU - SKULASON!
adamskie - vart köper du alla dina skor nånstans? dom är råheta!
Trodde du ja!
adamsike: Schyssta AM1:or
the T A P dance to it 1017475779
whatone , ja jag tycker inte att de är fulare för att de e vinter, men när de e blött o skitit ute är det ångastframkallande att vara ut med dem.
fcuk spleling
1 2 två av mina par som jag har bild på.
You'll never walk alone!
sofia1: Internet och butiker där skor säljs. Bor du i stockholm finns det i alla fall några allternativ. Men på internet hittar du oftast det du söker om du inte vill ha något som e fett limited.
ademskie - har sneakers'n'stuff "sånna" skor? några tips på internetsidor?
Trodde du ja!
mr-t,
att dom där ens kallas jordan ett är sjukt, köpt ett par riktiga istället. jag tycker dom där är vidriga.
Johan: Håller med dig, undra vad dom tänkte där?!
ja ... jo sneakersnstuff och sen e det bara söka på den skomodell du vill ha på t.ex google så brukar man hitta typ återförsäljare.
oki adamskie, thnx!
Trodde du ja!
Håller med johan och zacman om att det är sjukt att det där är jordans. Sjukt fula...
jag har :
puma ROADSTER white/violet (hi) , precis som
fyra , men jag tyckte seriöst att alla dina sneakers var tråkiga.
Jag hade lagt upp bilder på mina skor, men jag köper inte saker på internet, så jag vet inte riktigt vart jag skall leta.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
zacman in case you've missed..
SNS och New Balance har spontanfest och smygsläpp för Super Team 33 imorgon kl 19.30.. Åsögatan 124 20 år i dörren.. Om ni vill delta så OSA på sneakersnstuff.com kostar 1699, ganska pricey men galet fin kvalitet och material..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
JetJaguar, nja halv missat trodde det bara var Cltden som skulle släppas då, kan dessvärre inte ska på teater
i need money for shoes.... har fan inte köpt nåt kul på länge. jag får gräva lite i mina lådor och posta lite skit imorrn, tror jag bestämt.
We run these streets like cops do red lights!
http://www.iamthereasonwhy.com/
meskker fina stan smith.. dom (adidas) har slutat med den modellen nu och kör enbart på stan smith 2.. väldigt synd, men som tur är så köpte SNS nyligen 200 par så det finns till alla som inte redan har ett par.. typ :)zacman well.. CT Clyden släpps på lördag. ST33 smygsläpper vi på festen ikväll..
lite offtopic men inte så farligt; om man är lite sugen på att "custom-designa" ett par sneakers, har någon tips på vem man kan kontakta eller så? airbrush dekoration osv.
Jetjaguar::jepp dom är nice..lite drygt att det inte är nått foder i dem bara..kalla så in i helvete..skinn som skyddar =/
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
MaXxX P1 Mitasen är skitfina, har ett par själv och älskar verkligen dem...
JetJaguar: Tycker ni ska ta in FÖRRA ct modellen igen, så jävla fet jag missade helt att ni ens sålde dem?
Adamskie den kom bara i 300 par, varav Crooked själva hade 100 och vi fick runt 45.. kolla eBay om du är sugen..
de sålde väl slut ganska fort antar jag. jag häckade på nätet för att få ett par. blir väl lika dant imorgon om man vill ha ett par. dock inte bestämt mig ännu ..
Forumssignatur...<br>
alkor yes.. troligen så gör dom det även denna gången. kom förbi butiken i god tid för att vara säker på att få ett par.. klart du ska ha ett par.. :)