I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Årets... Resultatet(!)

Övrigt - Blandat

2007-01-02 16:31
Javligt kul att man fick mindre an 5% pa arets mod... Fyfan for whoa!! *Smider hemska planer* :P
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-01-02 16:53
hehe du måste visa mera kärlek som mig, men så fick jag storspööö affespykosen
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-01-02 17:08
Jag fick 25.6% av rösterna på "årets mest postare av intressanta trådar" Det är mer än en fjärdedel. Sen fick jag 31.4% på "årets comeback. Nästan en tredjedel. Den kategorin ägde jag över "ingen åsikt" Sem kom jag tvåa i "årets ärligaste" Jag är jävligt stolt över mina resulatat faktiskt (som ni kanske ser på min sida :P)

Producent

2007-01-02 17:09
fattar inte hur jag kunnde hamna på "årets film-nörd?" fortfarande ett myterium för mig...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-01-02 17:13
TeKoNe P24

Karlek arr allt jag visar... ehm :P

2007-01-02 19:32
"hur i helvete kunde crunk_dude och cliche bli mer yo än QDIII? SKANDAL! ännu ett bevis hur efterblivet whoa är."
Hahahahahaha...
1. Vad står "årets yo" för, enligt dig??
2. Tar du det så seriöst? Ärligt?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-01-02 19:39
Crunk_Dude
Priset för årets whoait kan ju alltid bli en 2 månaders ban?
Något varje vinnare av en sådan kategori kan behöva :)

Sen fattar jag inte hur *..emelie..* kan bli årets "pain in the ass".. ?

2007-01-02 20:14
haha skönt att du frågar om alla dom frågorna jag gav :D

Årets Emo säger ju sig självt... den användare som är mest "Emo" :)

Årets Yo tänkte jag den som var mest "hiphop-aktig", "thug" om du så vill.

Årets Mange Schmidt, ja... de va mest på skoj, samma sak med Brokeback Mountain. :)

Och om du inte känner igen Turkish_Raki, mellanöl eller Crunk_Dude så kan du inte hänga mycket på whoa!

2007-01-02 20:16
men jag är ju INTE emo!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-01-02 20:20
Misery_chick

Psssht! Det är vad du vill få folk att tro :P

2007-01-02 20:20
Gogaku P20
Men Brokeback gör man ju en koppling till homosexualitet, men Mange Schmidt säger mig inte ett piss :/
Årets glassigaste användare?

Misery_chick 
Äh.. Detta är whoa. Räcker med färgat hår, piercing och ett namn innehållandes ordet "misery" för att vara årets emo.

2007-01-02 20:54
Cliche
Ge hit receptet på din pizza-deg då!
Trött på tjatet om den, utan att ha testat själv..
Vill se om the hype is real.

2007-01-02 20:56
What's up with the Crunk hype?
dingrinn.blogspot.com
Manager

2007-01-02 20:57
Årets Mange Schmidt? hmm.. skulle kunna tänka mig att det antyder typ.. årets wannabe
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-01-02 20:58
Eccan P19

Jag tror inte folk ska tänka för mycket på kategorierna. Plus att det är inte årets Brokeback Mountain, utan det är årets Brokeback mountain-fan, vilket är ganska stor skillnad på :)

Årets Mange Schmidt kan betyda olika saker. Den som är mest glassig, den som vill vara en fet rappare och faktiskt lyckas bli en fet rappare fast man egentligen är ganska töntig etc etc.

2007-01-02 21:00
Förvånar mig att inte fantalight syntes till bland rösterna alls.
-Ääär det du som är loket?!
-Mnäh.

2007-01-02 21:01
Saknar kategorier som "Årets översittare" och "Årets trögaste post".
dingrinn.blogspot.com
Poet

2007-01-02 21:03
jo det är sant... fantalight var en dryg jävel
"life's a garden, dig it."

2007-01-02 21:12
Gokagu
"Jag tror inte folk ska tänka för mycket på kategorierna"
Mjae.. Man ska ju helst förstå dem, eller tycka att de har nån som helst innebörd.
Brokeback mountain-fan syftar nog ändå på att användaren har en liten (strörre?) del homosexualitet.

Jag förstår att det bara är menat att vara roligt.. Men eftersom humor utan någon som helst baktanke inte är min grej så är det väl mitt fel att jag inte gillar dem då..

2007-01-02 23:38
Eccan P19

Nja inte nödvändigtsvis, Det kan betyda den som är mest känslig, eller emotionell.

Om jag ska va ärlig så skrev jag typ... 30 olika frågor och tänkte inte så mycket på det :) Sen tog Daviden eller vem det var dom han tyckte va nice!

2007-01-03 10:43
Gogaku P20
Jo, det med..
Inte det som var min poäng.

Poängen var att Brokeback Mountain-fan associerar man till flertalet saker/egenskaper och den kan bli rätt humoristisk, medan årets Mange Schmidt är totalt intetsägande.

2007-01-03 11:11
Fidelista F22

För att svara på dina frågor så har jag varit aktiv här från och till sedan 01. Dock gick jag under annan täckmantel då.

Och från vilken tråd kommer den här kommentaren:
1250:- räcker ju inte ens till en t-shirt - Carl_

Det var från en tråd som handla om att höja studiebidraget.

Moderator

2007-01-03 11:46
Misery_Chick men jag är ju INTE emo! och ändå har du signaturen ? skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor ? ?

Säg vad du vill, men det citatet är jävligt emo. Helt enkelt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2007-01-03 11:47
Och jag kom inte ens på topp3 på årets gemytligaste användare. Jag är ju fan definationen av gemytlighet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-01-03 12:58
FAn YOYO TEKONE JAG RÖSTADE PÅ DIG ARA SÅ DU VET;);)(KöZzzZ)...jag gör va du vill jag är din robotic forfan:D 415!!!!::):):):):):):):)PEAAAAAAAAAYS

DJ

2007-01-03 15:47
hmm..

Jag tycker att utfallet i många fall blev ganska konstigt. En hel del nomineringar var från början ganska konstigt. Trots det tyckte jag det var jävligt roligt att läsa resultatet (om än inte lika kul som att läsa nomineringarna). Jag tycker det var en kul och bra idé och jag tycker absolut att den bör återkomma och vidareutvecklas. Bra jobbat daviden! Fast lägg upp alla nominerade! Resultaten för dessa behöver inte vara med, men namnen så man ser vilka mer som fanns att rösta på, för det kommer man inte ihåg överallt.

Annars är jag fett besviken på att jag inte vann någon kategori.. Vafan whoa? Hehe..

Bronsmedalj i "Årets mest harmoniska användare" och "Årets comeback" känns dock bra. Kul att bli placerad i så trevliga kategorier. Dock skandal att jag inte nominerades till årets mod ju.. :P

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-01-03 16:26
såg ju kul ut det där. synd att mitt nick inte stavas med versal bara... men det är lugnt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-03 16:37
Måste säga att det faktiskt känns lite roligt att röstningen såg ut såhär :

*..emelie..* 15.4% (110)
Turkish_Raki 15.2% (109)
Ingen åsikt 15.2% (109)'

Att jag fick EN röst mer än Turkish_Raki känns konstigt. Jag vill verkligen inte tro att jag är värre än henne. Är det så? haha.

Puss på er som röstade!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-01-03 16:40
...f.ö. håller jag med Misery_chick om att hon inte är emo. emo är bara ett nytt ord för popare eftersom dagens kids inte vet bättre. och Misery_chick är nog det minst snedluggade, prickig-tröja-bärande, diadembeklädda popsnöret jag sett. kan inte ens föreställa mig henne i slips och skjorta. den kategorin var bara märklig och som jag skrev i den andra tråden: gamla smutsiga fördomar som spelar in. "årets blaha" ska väl ändå baseras just på hur en person varit under det senaste året?

hela grejen är störtlöjlig enligt mig. det var roligt med trådar där alla skrev själva. varför organisera en lek? den blir inte roligare för det, snarare tvärtom.

(tillägger även att Misery_chick är en av de o-bittraste personer jag vet, men det lär folk som inte känner henne förstå eftersom det är roligare och enklare att hata eller störa sig på någon man har massa fördomar och ingen fakta om)

mina egna nomineringar var enbart löjliga. de visade tydligt att vem jag uppfattas vara inte är ens i närheten av vem jag är, och det förmodligen pga att många väljer att missförstå vad jag skriver.

tack för mig. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-03 16:40
NickeMannen P21
jag blev åxo besviken.. ville åxo bli årets mod.
- Gôr-many.

2007-01-03 16:42
mina egna nomineringar var enbart löjliga. de visade tydligt att vem jag uppfattas vara inte är ens i närheten av vem jag är, och det förmodligen pga att många väljer att missförstå vad jag skriver.

Håller med till 100% där. Kan inte för mitt liv förstå varför alla hatar junkgirl så förbannat mycket, hon är en av de snällaste och godaste människor jag träffat!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-01-03 16:45
tack emelie! det där värmer verkligen. ^_^

2007-01-03 16:49
Cheeroy
För att ingen vet vem du är? haha. jag vet inte.
Vem är du?
DJ

2007-01-03 16:55
Borde funnits en "Vem fan är det"-kategori! :)

//NickeMannen
I'm back!

2007-01-03 16:55
Dock hur ofta blir man bemött för som man e å inte av hur man ser ut?

välkommen till min värld, sluta klaga..
- Gôr-many.

2007-01-03 17:00
TeKoNe P24

det där var mer ett konstaterande än en "varför hatar alla mig fast jag är så sjukt trevlig, snäll och vettig"-grej...

jag är fullt medveten om att jag inte är ensam om att bli pissigt bemött, och har befunnit mig i "din värld" (?) sen jag började på dagis, men tack för välkomnandet iaf. det uppskattas.

(notera förresten en sak: jag klagade inte, men du tolkade direkt det jag skrev som ett klagande. varför? fördomar tror jag)

2007-01-03 17:00
hehe kanske var lite hård nu, men klart som fan "årets" tävlingar e ytliga, inte preis som de e oscar kommiten som sitter å röstar eller lägger nominerningarna.

//Tekone of Gothen
- Gôr-many.

2007-01-03 18:28
Min armé på 42 som tycker jag är trevligast klår lätt de 114 mesarna som tycker jag är otrevlig! Sen ska vi ge dem blåtuttar, hela högen! Grr! Fick ni för att jag skulle vara otrevlig! snorhyvlar!

:P

Är dock chockad över att jag fick några som helst röster på #20 :)

Är inte 52:an samma som 40? (i och för sig var det samma "vinnare", men ändå) :P

Jag klådde i alla fall Bounty på alla platser som räknas! :P

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-01-03 18:44
jag undrar bara vafan en emo är för något? o vilken datanörd har kommit på det ordet

Haha, google min vän, google.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-01-03 18:46
Autopsy - Emo är inte datanördssnack, utan från början en beteckning på en musikstil (emotional hardcore / emocore / emo) och de som lyssnar på den. Sen så har det blivit en värdeglidning så att det nu mest är alla dessa låtsasdeprimerade popprinsessor som kallas det (dock mer som öknamn)...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-01-03 18:53
HAHAHA man märker vilket folk det är som bara lever i whoa världen, sorgligt.... =)
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-01-03 19:12
tycker det var ruskigt tråkiga kategorier.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
DJ

2007-01-03 22:53
För övrigt var det jag som "fixade" bannen på Turkish_raki, så jag känner mig ändå hedrad :)

//NickeMannen
I'm back!

2007-01-03 23:20

Håller med till 100% där. Kan inte för mitt liv förstå varför alla hatar junkgirl så förbannat mycket, hon är en av de snällaste och godaste människor jag träffat!

Kan inte annat än instämma på det där. junkgirl är ju fan en klockren människa IRL.

NickeMannen P21

Jasså, det var du? :) Jag hörde från en annan admin att det var mabande som banna henne.

2007-01-03 23:21
oj, du är bara mod now days. Tar tillbaka.

DJ

2007-01-03 23:40
mellanöl:

Mabande bannade och han borde blivit årets admin (inte bara därför) :)

Men det var jag som gjorde "grovjobbet" och tipsade honom.. typ. Rätt så fel att kalla det grovjobb, men ändå.

//NickeMannen
I'm back!

2007-01-04 00:28
det var ju  ganska bra avstämt med vad jag själv tycker. (Är jag alltså så vanlig att jag är tråkig?)hmm.

förutom att jag inte tycker illa om ngn så stämmer listan.förutom mest saknade också då. Men stör mig gör jag dock på flera. (felici-JAH..hejhej!) men det var ju starkt jobbat av henne att komma med på listan för tusan. kom liksom från ingenstans och helt plötsligt så var det ngt som sved till i ögonen på en när man läste en tråd och jomenvisst. där var det.. hennes nick - med ngt korkat efter. ouch!

Grattis hördu! ;)

2007-01-04 00:54
Streetfighters + källare = bra kombo.
Basket + Danmark = bra kombo
Soulchild + yttrandefrihet = bra bra bra kombo.
whoopzidoo

2007-01-04 07:01
mellanöl P21

tack så mycket! ^_^
vad glad jag blir.
Lyricist

2007-01-04 07:59
Jag hatar att inte ens bli nominerad, jävla nomineringssopor