Årets... Resultatet(!)
Som jag lovade så skulle jag stänga röstningen och sedan lägga ut resultatet på nyårsafton - och det är idag. Jag har endast tagit med topp 3 samt "ingen åsikt". Varför? Jo, för att det finns ingenting efter guld, silver och brons ;)Nej, jag tänker inte sitta och ge ut resterande röst-antal och procentdel på de övriga nominerade i varje kategori :) Här är resultatet! :) (reserverar mig för att jag fet-stilat fel person, klockan är 6:18 ...dock har jag kollat igenom 2 gånger nu, så det skall förhoppningsvis vara rätt :P)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-12-31 06:23
först typ? well, årets kock.. och årets erövrare även om det inte är officiellt!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2006-12-31 06:25
förresten.. jag skulle vilja tacka mina fans, min pappa för att ha lärt mig receptet till pizzan som jag utvecklat och finslipat under många års tid till min, vänner & familjs samt whoaiters stora förtjusning! tack alla! jag älskar er!
Hehe Nu ska jag gå och lägga mig - I've done my part. Detta gör vi om igen nästa år! :D ...fan, det borde jag haft som sistafråga "vill ni göra detta nästa år igen?" ...lätt att vara efterklok. Men ...ge mig lite feedback i tråden om ni uppskattade detta, eller tyckte det var skit, pest och kolera. :) Fridens! ...och godnatt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-12-31 06:35
som admin har du dock tillgången till att vara efterklok innan någon annan än jag märker det och nämner det ändå! =D
"vill ni göra detta nästa år igen?" haha daviden känner du dig manad att styra upp en sådan här grej igen nu när det kommer bli en dog eat dog värld mellan attentionwhoresen i fortsättningen?
glömde säga bra jobbat, 1-0 till dig
grattis alla dom som van nånting de ville vinna i då
http://felidae-music.com
crunk är ju årets allt-i-allo! grattis mitt barn, det är lovely att man har lyckas med uppfostran! <3 (ja, jag har lite tårar i ögonen right now)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Det var ju ett "intressant" resultat.
vissa skulle kunna använda info från den listan i sitt CV tamejfan..
Lätt, "årets sarkasm" ger en given biljett till företagsledningen!
Vad menades egenligen med " Årets Mange Schmidt"
Nummer 47 är så jävla rolig så jag trillar av stolan nästan
Takora Håller med. Kan man bli mer yo än QDIII? Kom inte beef 3 ut nu i år tom?
Nu liknar jag Amar :P
nummer 47 är helt underbar!=)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Haha ja och att den vann så mycket över alla andra. Priceless. Blir Printscreen på den också
grattis chuck_dude, galans konung!
skriv kort, helst inte alls
Detta var den roligaste. Hur kul är det inte att bli mitt hatobjekt nummer 1 blir "årets förbättring på whoa" när det kommit så mycket nya saker. Så vinner hennes ban överlägset :)
Sen ska daviden ha ett stort tack som styrde upp detta. Big up
årets ondskefullaste?, årets bittraste? ,årets emo? jag är sårad, SÅRAD! och årets tv-spelsnörd känns skum, finns väl de som är värre.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Ta det inte så seriöst. Iofs har jag gjort det (kolla min pres :P) Jag nominerade dig till årets tv-spelsnörd, men det var inte på ett dåligt sätt, utan det var att jag har följt dina trådar om zelda och jag älskar zelda så därför hamna du nog på den listan. Men det är inget att skämmas över. Jag hade varit stolt :)
skämmas? icke, tyckte bara det fannns andra som förtjänade den mer was all ^_^
Hänger inte där så mycket, men visst är där riktiga tv-spelsnördar eller vad man ska kalla det. Som sagt, jag stod ju inte för alla röster, utan bara nominera dig. Sen var det upp till folket att avgöra.
mellanöl P21 ondaste och bittraste var iof ännu underligare.
man får ta det med humor.
som jag sa tycker jag för många var satta i helt skumma kategorier. och mycket av allt handlar om hur personer varit aktiva de senaste 3 månaderna istället för hela året. känns faktiskt helt sjukt att misery blir vald till årets emo. detta är ju fördomar som bildats för typ flera år sen som sitter i. sen är jag kanske inget big fan of *..emelie..* men att se henne vinna över Turkish_Raki i "årets pain-in-the-ass " känns ju helt bisarrt :D och årets flitigaste användare? jag har knappt sett ett spår av Crunk_Dude 's namn runt första halvåret detta år i trådar.. är det bara jag som missat eller är det faktiskt så att han inte varit så aktiv över hela året? Amar borde tatt den platsen. sen förstår jag fortfarande inte mig på titeln "årets mange schmidt " överhuvudtaget, men det kanske bara är jag? får inte heller in krossad_anka i "årets smartass ". så, nu har jag fått klaga en jävla massa och jag ber om ursäkt om någon blir offended för att jag är en hater på nyårsafton. och daviden , du är välförtjänt av dina nomineringar och dom du vann. jag ser gärna en sån här nästa år, bara det finns lite vett bakom själva "årets.." samt nomineringarna som görs.
phatie Håller med dig om crunk där. Sista tiden har jag bara sett honom, inte innan dess. Jag fick ju titlen "årets comeback" fast det kanske inte är samma sak. Jag var inte online från februari till juni. Var utomlands och låg på sjukhus den tiden, men kanske har varit flitig efter det.
"årets mange schmidt " <- Vad menas med den titlen? jag rösta blankt där för jag fatta inte. Samma med "Årets brockeback mountain-fan" <- Det är väl en bögfilm?
Humor :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Samma med "Årets brockeback mountain-fan" <- Det är väl en bögfilm? And he hits the jackpot!
haha taskigt att bli vald till den då om man är hetero :P
vad är smartass? nån som är smart eller nån som leker smart?
Gah, kan inte tro att jag inte vann ett skit :(
på min namnsdag och allt...
var det jag som inte såg , eller missade vi årets whoait totalt?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Idag, söndag den 31 december 2006 (v52) har
Sylvester
...namnsdag. Se på fan Niobe!
Crunk_dude vann alltså ca 8 av 10 kategorier som han var nominerad i. Oh lord.
•pave paradise•
Jågurt Vadå fördomar? (dom och rom stavas alltid med ett enkelt m) Det är väl en film som handlar om 2 homosexuella killar = bögfilm, eller har jag fel?
PenDragon P22 Tyckte bara det var en rolig kategori. Jag fatta inte det först förräns jag kolla upp filmen idag om vad den handla om.
fett har 98 anhängare(årets mod) mohahah skall starta en arme.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
haha. Jag tackar så mycket! Vet väl inte riktigt om jag håller med till 100%, men fine, jag kan ta det! : ) tack tack
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
shit, jag låg inte ens i topp tre på årets bloggare. kefft.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Crunk, Du har redan fått ett pris! Du får hänga med "Årets pain in the ass!" ju!! hahaha. : P
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
PenDragon : Ja, se på fan :)
Crunk_dude vann ju fan i allting
Just because i stand over you don't mean you understand me
Årets trådskapare - Det var inte illa pinkat...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
TeKoNe P24 Förlåt att vara petig. Men det höjer väl ditt ego ännu mer :P
Tekone 14.9% ( 99 )
Crunk_Dude Jo, jag tycker inte jag har uppfört mej allt för illa detta året. Men kanske har missat något. : P Tjaffsat några gånger, men det hör ju till livet! Jag njuter mest av titeln! Tack alla som röstade på mej! : )