Kom på en till. Satt o kolla på tv med två kompisar, ena killen är rätt stor. Och jag kläcker ur mig att "han på tvn är ju fan snygg fast han är tjock, coolt"
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
hahah juste! en person som jag känner hade middag för vänner o bekanta o 2 judar var ditbjudna. i närheten av där han bor finns en stor hus som är typ avlivningscentral för djur. under middagen frågade ngn var det var för byggnad varpå han säger: -det är där man har ihjäl djur, när vår hund är olydig brukar vi hota honom "uppför dig Fido, annars skickar vi dig till gaskammaren". lagom lyckat skämt!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
bästa tråden på länge, inte ofta man skrattar högt framför datorn!
SUCK SHAFT
Vi har läst färdigt Matematiken, men en av mina polare går på kvar någon slags hjälpmatte, med vår gamla lärare. En lärare som fick smeknamnet "Luger-Micke", då vi tyckte att han var sträng i typisk militär-manér, och vi brukade skämta lite bakom ryggen på honom om att han var nazist. Så när jag och två polare går i en trappa i skolan, frågar jag min polare (som går hjälpmatten) Hur går det med Luger-Micke på torsdagarna? för att sedan vända mig om och upptäcka att han går bara ett par trappsteg bakom oss. Ajaj vad jag fick bråttom upp för den där trappan.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
har en ungefär liknande historia som
clone P21 fast inte lika smaklöst. Iaf var jag på mcdonalds med en polare, och vi brukade skämta och kalla varandra namn och grejjer. så jag utbrister relativt högt "slav, öppna dörren!". Samtidigt upptäcker jag en mcdonaldsarbetare som suttit på knä och skurat golvet, titta upp på mig helt jävla röd i ansiktet. Drog mig därifrån snabbt som fan
http://felidae-music.com
haha.. jävla bra läsning!!!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
bara jag som tycker de e lite sjukt hur neger skamt uppskattas som skitskoj av de flesta pa whoa tydligen? betyder detta alltsa att om de sitter ett rum fullt av svenskar drar ni neger skamt hela tiden? verkar ju sa
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
en arbetskamrat jag har var med barn... Jag drog något dåligt skämt om graviditet eftersom jag var säker på att hon var med barn. Efter några sekunders tystnad suckar hon bara, och jag fick bli den första på jobbet att få reda på att hon fått missfall. Blev en lite svettig arbetsdag
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
Judeskämt FTW. Då jag aldrig har träffat en jude har jag inget att tillföra, dock...;-)
Inte direkt ett skämt men ändå :P I ettan (fortfarande i Ryssland) så skulle vi gå till bibblan me klassen och en tjej som va feting dryg 25/7 började tjafsa med mig utan anledning så ja bestämde mig för att skrämma henne till tystnad.. vi höll på att klä på oss och jag fick för mig att jag skulle svinga min sko framför ansiktet på henne (?) för att skrämmas precis när jag svingar skon så lutar hon sig framåt och får min feta (då) vinter stövel uppkörd i näsan.. hon började grina o efter nån sekund så börja de typ rinna blod.. Läraren trodde inte att de va en olycka så hon ringde min farsa, morsa OCH min taekwando tränare och sa att jag med flit slog henne med stöveln.. Sen på kvällen när jag kom till träningen och alla var samlade så ropade tränaren mitt namn, pekade på mig o sa "VADJAGNUÄNHETER har slagit en flicka idag så hon började blöda se till så att han skäms en vecka, men inte mer (?)" Dagen därpå så retade hennes brorsa mig o sa typ "där går kvinnomisshandlaren" osv.. Då slog jag med flit så att HAN började blöda tihi :P Fröken kom in o frågade varför ja slog han ja sa att han retade mig, hon frågade offret och han sa samma :P så hon sa att det var rätt åt honom!!! xD så jävla skön lärare! <3
gick på stan med en polare. pratade om bilar tror jag, om automatväxellådor, av nån anledning(?) varpå min polare halvskriker FY FAN VAD BÖGIGT. I samma ögonblick cyklar två killar förbi på en tandemcykel.
jag Har rätt.
haha.....min brorsa gjorde bort sig totalt nyligen. Vi firade första advent hos farsan och han hade bjudit deras grannar. Grannen heter Pirjo (är finne) och min brorsa hade lyckats höra när grannen och farsans sambo pratade. När dom gick in i vardagsrummet stod jag, brorsan och min kille kvar i hallen som ligger alldeles bredvid v-rummet varpå han nästan skriker: Fan hette hon Birger?!! Jag tittar på min brorsa med mördande blick och sneglar sen bort mot v-rummet. Då förstod han att hon var där inne och brister ut i högt fnitter. Fan vad man skämdes då!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Kan väl bidra med två.. PÅ skavsta flygplats, påväg till riga ; Min vän berättar för mig att han ska få glasögon nästa måndag, var på jag börjar asgrava och mobba honom ( såklart ) .. Glasögonorm ! jag HATAR glasögonormar, så jävla fult ! osv :) . . Samtidigt som jag spär på om hur mycket jag hatar folk med glasögon ser jag hur hans blick blir mer och mer nervös, och hur det bliir nästan helt tyst i det lilla väntrummet. när jag vänder mig om ser jag till min förskräckelse att mer än halva ledet bär glasögon. =/ . Den andra, på ett café i stockholm ; Jag och en tjejkompis sitter och fikar och pratar. *Samtidigt som café-personalen säker belysningen rätt kraftigt, sätter det sig ett gäng somalier på platserna precis bakom mig ( jag ser inte detta ) och jag utbrister högt och ljudligt "Fyfan vad mörkt det blev här inne nu helt plötsligt !" =/
Jag har inte sagt så mycket dumt, hoppas jag, men jag har en grej som var lite pinsam. En tjej presenterade sig för mig i skolan och sa att hon hette Sol-Gerd. Direkt när jag hörde namnet började jag asgarva och jag kunde inte sluta. Stackars henne att hennes föräldrar gav henne ett så oerhört fult namn.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
hehehe jag har en med som ni kan få höra jag gick i nian och var rätt spinkig på den tiden. en tjej som gick i min parallel klass säger i kaxig ton -Fan vad spinkg du är varför är du det. då säger jag -Varför e du så platt hyvlade din farsa dig när du va liten. och hon börjar gråta jag sägar -vafan blev hon så ledsen för det är inte som om han dött eller nått. JO det hadde han när hon var liten dessutom.. aj aj det sved på pälsen ett tag...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Hahaha Jag och min kompis var o tränade och plötsligt började det lukta jättemycket mat så jag utbrister: FAN VA DET LUKTAR KINAMAT HÄR! Och bakom oss var det en asiat som tränade. Det var ganska pinsamt.
Jag är jääävligt duktig på att säga opassande och smaklösa grejjer. Min polares farmor har dött i en bussolycka för ett par år sen, hon blev påkörd i en korsning. Sen satt vi och lirade GTA och jag körde en buss och mejjade ner folk och klämde ur mig "precis som din farmor". Där snackar vi dåligt samvete.
Jag bodde 2003 i ett kollektiv i Mile End, London. Dagen jag flyttade in så stötte jag bland annat på en japan i köket. Jag: "Hello, where are you from?" Japanen: "Hiroshima" Dumbass: "Oh, people die there still?" Japanen: "Yeah... they do..." *tittar ner på sina fötter* Jag försökte ej ens förklara mig för jag kände att det var nuttin more to say, end up calling his mama a bitch maybe.. but i didnt. Han flyttade ut nästa dag... det var planerat sedan tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En annan gång skulle vår klass få gå och se en förhandsvisning av en Lars Norén pjäs. Då var det nån brud som frågade "Lars Norén, vem e det?" varpå jag svarade "det e dendär regissören som såg till att det mördades poliser i Malexander". Det jag inte visste då var att anledningen till att vi skulle få gå på pjäsen var att en brud som gick i min klass, och som dessutom stog brevid mig när jag sa det, var Noréns styvdotter. bra tajming där haha.
damn vad många som har dragit bra men otajmade skämt. är det bara jag som nästan bara drar negerskämt med mina svarta kompisar, bögskämt med mina hbt-kompisar, judeskämt med judekompisar och så vidare?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
herr_tamburinman: nej det gör jag med.
För ungefär 12-13 år sen stod jag på Odenplan; mina kompisar stod uppe i trappan ner till tunnelbanan, och jag därnere. Dom pratade om nåt, och jag tyckte det var dags att vi stack istället, och sa "kom igen nu då för fan, era tjockisar". Fick deras uppmärksamhet, och även skinnbulegängets som helt plötsligt materialiserades från ingenstans i ögonvrån. Blev en snabb tur ner i tunnelbanan.
It's only gay if balls are touching
En gång i femman så var jag hemma hos en kompis som jag inte kände så bra för första gången.. Så öppnar hans syrra dörren till hans rum o bara står där o tittar på oss o gapar med hela munnen.. så slänger jag ur mig "vafan är det med henne då är hon mongo eller?" vilket hon var=( väääldigt pinsamt..
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Det var på en biologilektion i skolan som vi hade en vikarie som ingen kände igen sen tidigare. hon började me att presentera sej o sa att hon hade gått på skolan o blabla...Vikarien: "föresten, ä det nån i klassen som har lasse i träslöjd?" Min polare: "NAE FY FAAN!" Vikarien: "Ingen? okej..ja bara undra, det är iallfall min pappa" Fatta att ja satt o garva resten av lektionen :D
chippi_ bästa! ;) hahaaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En poare sänkte (eller ja..) fest stämmningen rejält när han drog skämtet: Vad få rman när man styckar en bäbis? Svar: Stånd. Hahaha, det blev helt knäpptyst, så jävla roligt.
Minns när min flickvän sa åhh jag vill dricka ikväll så sa en annan nått om nån spritsort så sa min flicka åhh säg inte så då blir ja bara mer sugen, så sa skrattade jag lite o sa Haha din jävla alkolist! Hade vart okej i andra sammanhang, men nu var de så att flickans pappa är alkolist och jag visste det och hon har mått jävligt dåligt för att han är det. Fick mig en rejäl bitchslap och lite skrik. Och sa till en tyken person din farsa! så svarade personen Ja har ingen farsa, så säger ja vadå är du nått jävla provrörsbarn, så sa hon nej min farsa är död. hon gick på sin buss med tårar i ögonen, visade sig att farsan dog för 1 månad sen i canser. Ringde hnnes kompis och bad att få prata me hennes vars pappa var död och bad om ursäkt som fan. Och minns på min skola när de va en lärare som alltid klagade på mig för ja inte ville lägga min jacka i skåpet, och ja vägrade för ja tyckte de luktade gamla gympakläder, så efter han tjatat på mig i flera månader så sa han åt mig att öppna mitt skåp så han skulle lukta o se om de luktade illa, så lukta han o ba nää de luktar inget, så säger jag Men vafan du känner la inget du stinker ju alltid, alla runt bara blev tysta och han gick där i från, för han har nån sjukdom som gör att han har väärldens äkligaste andedräkt. Skämmigt men bad aldrig om ursäkt :P Men denna är ändå värst, det var inte jag men skämdes för personen som sa de. De va när ja hade tyska i skolan så hade våran lärare vart gravid fast fått missfall och sen kommit tillbaka och ingen pratade om de. Så ber hon min kompis läsa i boken, han vägrade och hon ba du kan la försöka och han fortsätter ba neej ja kan inte hon säger hon jo de kan du han ba nejvafan! ja kan la inte kunna allt. Så säger hon jo men försök, så säger han MEN VAFAN HÅLLKÄFTEN DU KAN JU INTE ÄNNS FÖDA BARN! .. lärare börja gråta och sprang därifrån och kom inte på nån vecka. Han skämdes inte då, de va långt efter han fatta hur fittigt de var. Ojj de va inte lite, verkar ha bra minnen för sånt! :D
MEN VAFAN HÅLLKÄFTEN DU KAN JU INTE ÄNNS FÖDA BARN! Hahahahahhahaha fy fan va rått sagt! jag kommer hamna i helvetet för att skrattade åt de där.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Hur många negrer krävs det att byta en glödlampa? Inga, de vet inte vad det är för nåt.
Råkade göra det idag igen.. inte så illa men.. Satt vid en dator i skolan och kollade på bilder från i somras. Så utbrister jag "ÅH kolla vad brun jag var, jävla neger !"och brevid mig står en mörkhyad kille i andra ring.
My heart lives in my vagina.
Jag drar alltid negerskämt med det är inga som skrattar för att jag är neger själv. Folk tror att jag testar de och ser bara obekväma ut. Fan skratta, ni gör ju det när ni inte tror att nån neger är i närheten liksom.
vad kallas två negrar i en sovsäck? twix
syumoan akoinwe!
den där gravidgrejen har jag blivit tillfrågad av en brud i början första skoldagen i år. jag har aldrig blivit så knäckt :/ kommer inte på något idiotiskt jag sagt just nu, får återkomma. jag har en vana att förtränga allt sådant.
Delam tange barat