Smaklösa skämt.
Oh, jag har sagt så många piniga saker i mitt liv. Senaste i lördags blev det alltför många icke så väl valda ord som ramlade ut ifrån min mun, träffade andra människor; förbluffade tittade de på mig och undrade om jag var på riktigt. Jag är nästan för lik min fader, fast hans skämt är mest underliga och kanske inte så hårda som mina. Eller, jag skulle inte ens kalla det skämt.....usch.
För ungefär ett år sedan samtalade jag med en kvinna vars mamma hade supit ihjäl sig 2 år innan (varit full, kört bil, krockat och dött). Och vi sitter och pratar lite skämtsamt om diverse saker, i en grupp av 5, där jag helt plötsligt säger: "hum, jag skall nog supa ihjäl mig som din mamma". ALLTSÅ? OMFG? Hur fan kan man säga så? Ja slog mig själv 3 gånger i pannan, ursäktade mig för att gå på toan, där rev jag nästan loss mitt hår och sedan gick ut som ingenting hade hänt. Bad inte ens om ursäkt.
En annan gång satt jag och diskuterade bakfylla med en kvinna som var litet äldre än mig, där jag ser att hon har skruit sig i armarna i ett par år, jag ler hånfullt till henne och säger: "haha, ja, men om man mår dåligt kan man lösa det som du -pekar på hennes armar-" och skrattade högt och irriterande. ALLTSÅ? OMFG? Hur i helvete kan man säga så? Jag låtsades då som ingenting hade hänt, fortsatte prata på om diverse andra saker, och hon verkade lite förfärad men sade ingenting.
Självklart har jag sagt fler smaklösa saker, varför inte berätta om den gången då jag fick en tjej att börja gråta, då hon 10 sekunder innan jag yttrade saken skrattade livligt. Jag sade: "bara för din kille inte gillar att ha sex med dig längre", det visade sig att han hade varit otrogen 3 gånger på 2 månader. Härlig timing.
Och, nyligen, då en vän berättade att "det var dags för abort" och jag uppfattade inte riktigt att personen var seriös, eftersom det ändå var en ganska skämtsam stämning. Så jag sade: "Amen, vad döpte ni fostret till då?". Alltså? herregud? Hur i helvete kan man säga något sådant? Därefter fick jag ta emot lite dissar, jag var värd det, i ett par minuter.
Nu är min fråga: vad har ni dragit för smaklösa skämt, då verkligen andra tar illa upp. Det finns självklart ett sätt som är fel och ett som är rätt.FEL: "En gång var jag på en fest och berättade att jag hade sex med döda." RÄTT: "En gång berättade jag att jag gillade att ha sex med döda, när det visade sig att en på festens mormor hade en romantisk natt med kyrkovaktmästaren". You see? Hey ho, let's GO!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
haha.. roande läsning. bra där har du inge med på lager?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
min lärar dog då hände följande 2 saker.... tillfälle 1: Jag kommer in i klassrummet o säger: fan de luktar ju dött här juh...ok CONGRATS! tillfälle 2: kom inte lite försent till minnesstunden som skolan anordnade, kollade på alla o sa "Fan va dött det va här då" haha finns mer...fan va jobbigt sånt blir!
BAHA!
nuss F22 jag har en hel del, men det kommer om ett ett tag. hansel Nej? opassande saker att säga snarare. En felsägning behöver inte vara smaklös.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
hahaha, fyfan vad jag garvade, hur fan kan man säga såna grejer haha fast faan vänta, jag har också sagt lite elaka saker... dock omedvetet. Jag, en kompis och en bög som vi ej känner så väl stog och samtalade om frisyrer, luggar osv när min kompis frågar om jag inte ska klippa en specifik sorts lugg. ''Nej förhelvete det är ju BÖGLUGG!'' det var skämmigt och jag bad inte om ursäkt utan sa att min lektion började så att jag snabbt kunde skynda därifrån...
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
hmm..En av mina syrror har 2 barn som lider av ADHD... dom är ju väl medvetna om det osv.. min andra systers barn är i samma ålder och en av dom säger oavbrutet åt folk på TV osv i situationer iöverhuvudtaget, typ "Haru ADHD eller?!" "Ditt jävla ADHD-barn!" osv..framför dom.. roligt roligt.. också roligt att syrran med adhd barnen varje gång ska sitta och förklara då inför andra syrrans ungar att det "inte är nåt fel med att ha ADHD" osv.... blir alltid lite konstig stämning
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahahha fyfan vad skön
Klassikern, när man frågar vilken månad en tjej är i och hon svarar att hon inte är gravid..
Värst av allt var att tjejen först levererade en komplimang som om hon var intresserad. Vi hade varit och kollat på några polare till mig som uppträtt med sitt band. Efteråt så skämtar vi lite och jag säger att jag är deras största groupie. Hon säger "ja och en väldigt söt groupie också och ler", jag svarar "får man fråga vilken månad du är i?". Hon svarar "Va? Jag är fan inte gravid!". Det blev helt tyst, mina polare började skruva på sig, en polare började moonwalka bort från oss mot ett hörn och mumlade att han måste gå. Tyckte mig se höbollar swisha längs med gatan. Sen att försöka bortförklara det, phew.. "Ehh, ja asså, ja, du fattar, hehe *host* ja, jag menade ju att ja hehe"...
vi hade en uppgigt om frireligösa grupper i skolan då jag frågar en tjej va hon gör om, hon svarar :jehovas var på jag glatt säger: har du tur kanske dom där galningrna ringer på dom ängnar sig ju åt sånt direkt efter säger hon min morsa är jehovas jag kollar på henne och försöker röja upp missen med att va ödmujk och säga: Så du har aldrig fått nån julklapp eller födelsdagspresent fan va sjukt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
nån polare sa nått till mej...nåt skamt....typ i strukturen "varfor e de alltid _______ anr simon kommer?" min rebutt: "varfor loktar d alltid rutten fitta nar din morsa kommer?"fick senare reda på att han hade sett sin morsa hanga sej sjalv nar han va 6....katastrof
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
haha såna har jag gjort många ggr. kan inte komma på nått exempel just nu, men ska tänka så det knakar
syumoan akoinwe!
hmm..En av mina syrror har 2 barn som lider av ADHD... dom är ju väl medvetna om det osv.. min andra systers barn är i samma ålder och en av dom säger oavbrutet åt folk på TV osv i situationer iöverhuvudtaget, typ "Haru ADHD eller?!" "Ditt jävla ADHD-barn!" osv..framför dom.. roligt roligt.. också roligt att syrran med adhd barnen varje gång ska sitta och förklara då inför andra syrrans ungar att det "inte är nåt fel med att ha ADHD" osv.... blir alltid lite konstig stämning Vid första anblick såg jag bara orden ADHD och TV. Började garva i hopp om att skämtet hade anspelat på någon ny slags damptv. ADHD-TV
skämt o skämt., undrade saker hela tiden när jag va mindre och frågade rakt ut så fort det va något jag ville veta. va oftast om folks utseende, dom som hade något lite avvikande. kunde vara någon jag knapt kände, som en kille jag frågade i skolan på en rast, om varför han hade sån rolig haka, han hade typ versta underbettet. men jag fattade lixom inte att folk kunde ta illa vid sig av sånna grejer. det kunde poppa ur mig i stort sett vart som helst, när som helst. minns speciellt en gång jag frågade en tjej med lite ovanligt stort huve om varför hon såg ut så, varefter som vart aldeles tyst från sitt högljuda garv och kollade sig oroligt omkring på alla som va där och sprang in på toa. jamenar hur ofta är det passande o fråga mitt i ett samtalsämne om lärarens fula byxor, -"haha, ja men du, varför har du så stor skalle då?" usch. och jag skämdes aldrig, inte en enda gång :| nu skäms jag äset av mig bara av o tänka på alla dom stackars människorna jag frågat.. fast morsan sa alltid till mig att man måste fråga om det är nåt man ska veta, annars blir man osmart :o "som dina bröder, och det vill du väl inte?" huhm.. :|
- men nog om dig nu.
har jag inget vettigt att säga så är jag tyst :P råder dig till detsamma!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
haha ,. lr hur. :P har faktiskt börjat tänka mig för lite innan jag öppnar käften på senare dar ;]
- men nog om dig nu.
För ungefär ett år sedan samtalade jag med en kvinna vars mamma hade supit ihjäl sig 2 år innan (varit full, kört bil, krockat och dött). Och vi sitter och pratar lite skämtsamt om diverse saker, i en grupp av 5, där jag helt plötsligt säger: " hum, jag skall nog supa ihjäl mig som din mamma" fy fan det där var nog det värsta jag har hört :S Jag hade fått galen ångest om det där hade slinkit ut ur foderluckan
SKU - SKU - SKULASON!
haha en kompis till mig sa till sin nya kvinnliga arbetskamrat: "jaså, när är det dags för dig då?" "eh va?" "ja, bebisen? när kommer den?" "jag är inte gravid!" "hehe oj....men du, förlåt. det är bara det att du ser ut att ha en sån där "gravidmage"" hahahah så jävla taskigt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
hahah kom på en grej som jag gjorde också. min bästa kompis hade fått ngn sorts mystisk könssjukdom (eller inte könssjukdom, snarare utslag eller nåt sånt) jaja, det var iaf nåt fel där nere och hon tyckte det var skitjobbigt. Namnet på åkomman var något i stil med "Bartolomeus" (haha okej, inte exakt så men det lät som ett namn iaf). Hennes nära vänner visste iaf om det, men hon tyckte som sagt det var sjukt pinsamt. Så var det en i "gänget" som fyllde år och det var runt 20 personer där, blandannat min bästa vän, hennes pojkvän, min pojkvän (som jag hade skvallrat för) och några till som visste om det. så blire dags för paketöppning, och födelsedagsbarnet får en dildo! det börjar skojas om den och den nye ägaren efterlyser en namntävling. rolig som jag är utropar jag: "Jag tycker dne ska heta Bartolomeus, eller vad säger du ***?" pinsam tystnad och väldigt arga blickar från min vän. hennes pojkvän tittade också på mig som om han skulle mörda mig. alla som inte visste vad det handlade om trodde typ att hon hade varit otrogen med ngn o att jag tabbad mig på det viset. hahahah jag fick skämmas efteråt. sorry för stavfel o sånt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
"Det blev helt tyst, mina polare började skruva på sig, en polare började moonwalka bort från oss mot ett hörn och mumlade att han måste gå." jag fick den skönaste bilden i huvudet när jag läste det där, hahaha, fy fan va jättebäst!
LoRia F19 haha klockrent!!
syumoan akoinwe!
apropå det där med att fråga nån om hon är gravid när hon inte är det... jag jobbar i affär, och har haft kunder som frågar mig det... det är så sjukt irriterande! dom känner ju inte mig, tänk om jag haft missfall och mår dåligt, eller ätstörningar eller vad som helst. den värsta var nog: "är du gravid i 6:e månaden eller?" ???? gah jag ville döda kärringen! detta var väl lite OT, men jaja... gör inte detta misstaget människor!
Wisdom is wonder
Inte lika grovt som broeds kanske men lite jobbigt var det ju. Satt på McDonalds med några kompisar för många år sen, vi satt och åt och min kompis sitter och snor strips av mig, jag har redan sagt åt honom några gånger och börjar bli rejält less. Så jag utbrister högt och tydligt: "Men ge fan ditt fula mongo!" Varpå det blir tyst runtomkring oss, tiden stannar, och jag inser att bakom mig står en anställd som är utvecklingsstörd. Efter att ha stått fryst i 3 sekunder springer han in och gömmer sig i städskrubben. Det kändes ju sådär.
Rehab is for quiters.
Hahahaha! Underbar tråd.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Jag och två till skulle sova i en kompis källare och han är halvafrikan. Vi gick i femman tror jag. Vi satt och spelade tv-spel och jag var helt övertrött då jag plötsligt utbrast - Neger jävel! (med glad röst) Alla blev helt tysta utom halvafrikanen som började garva. Jag kännde för att dö i några minuter..
Jag pallar inte ha ett citat här.
haha min polare anna är expert på att kläcka ur sej såna där sköna saker eller råka skrika ut internskämt i fel tillfällen.. för ett tag sen var hon på en fest o träffade där en gammal klasskompis och hans tjej..killen berättar att dom har vart i polen nyss varpå anna säger: jaha så du hämtade hem en fru från polen? visst ett rätt tråkigt skämt men det roliga kommer när man får reda på att hans tjej faktiskt var från polen.. nu kommer jag inte på några fler såna här idiotgrejer men det kommer nog..
haha jag kom på en grej. jag och en kompis hade varit ute o käkat lite mat o druckit vin. o jag är som sagt, sjukt lättpåverkad o vi blev superfnittriga. o så kommer vi in i en affär o ska handla, kom ihåg att vi är lite berusade. så var det två killar som kollade hela tiden på oss o viskade saker. o jag tycklte att de sa min väns namn. varpå jag försöker säga ganska lågt till min kompis: är du säker på att du inte känner han negern?. o nu är grejen att det blev inte så lågt utan ganska högt. men det fattade inte vi, så jag sa det några ggr till. det var hemskt. när vi kom på oss själva så började vi skratta så vi grät o sprang ut ur affären. det är ett stående skämt mellan oss idag:)
syumoan akoinwe!
haha kom på en till som jag drog på tunnelbanan förut..i stil syumoans senaste.. tog första tunnelbanan hem från en fest på morronen.. ungefär mitt emot oss sitter en kille med den typiske amerikanske seriemördarlooken (långt stripigt rött hår med flint,fula glasögon och en allmänt kufisk look).. jag som är grovt onykter ska viska till mina polare att killen är en seriemördare men min viskning blir inte så lyckad utan det hörs ut rätt bra..
danet P22 såna är så jäkla roliga. har gjort såna rätt många ggr. är dålig på att vara diskret när jag är påverkad, men har inte riktigt fattat det än:)
syumoan akoinwe!
syumoan man lär sej aldrig sånt där. såna skämt brukar bli dom roligaste även fast dom från början är menade som dåliga skämt.. haha anna berättade att häromveckan på nån lektion i skolan..ämnet är kemi o läraren nämner ordet acid varpå anna skriker ut "AAACCIIIIIIID" utan att tänka på vad hon gör..sen sitter hon helt tyst o bara varför gjorde jag sådär för...
Det blev helt tyst, mina polare började skruva på sig, en polare började moonwalka bort från oss mot ett hörn och mumlade att han måste gå. Tyckte mig se höbollar swisha längs med gatan. Haha, klockrent :D Inte för att detta nödvändigtvis riiiiiiiktigt passar in, men kul var det iaf, när vi gick på gymnasiet hade vi en lärare som hatades med en passion. Hon gick under namnet Lucifer och vi kunde inte förstå hur hon lyckades dölja hornen hela tiden. Hur som haver utbrast min gode vän, när läraren i fråga inte var i klassrummet, att det skulle vara väldigt roligt om hon råkade ramla ner för en trappa. Dagen efter var hon sjukskriven, då hon hade ramlat ner för en trappa. Min gode vän fick lite misstänksamma blickar åt sitt håll :)
Look with your own eyes - See with your own mind
jag och 5 personer till, varav en är väldigt mörkhyad, sitter och kollar på film. en av grabbarna bli törstig och ber sin flickvän gå och hämta vatten åt honom, hon utbrister: vadfan! står det neger i pannan på mig eller? tystnad
Jag är fan expert på att säga saker utan att tänka före. Och ibland kommer ja inte ens ihåg att jag sakt det.. Varför är man sån för? vill man så gärna säga det för att se reaktioner eller är man bara allmänt mupp
Jazztobak
"söderkällaren är som genitalherpes, du har skitkul när du väl får det, men sen blir du fan inte av med det" Killen jag sa det till var ny på Söderkällaren och tolkade det som att jag hade herpes, men det förstog jag inte förän några öl senare.
LVU jag tror man bara är allmänt mupp o inte tänker sej för.. fast ibland är det sjukt skönt att dra av några råa kommentarer..
min polare droppade den äckligaste.. Jag: hörde att tjejen är på smällen. Han:Ja 6e månaden, jag hoppas på en avsugning samtidigt som man har sex
hej.
jag och en polare och en polare till henne sitter på pedeln dom sitter och snackar om en en vän till dom, jag frågar vem det är min polare säger äasch bara nån flatta, självklart sitter det två tjejer framför oss håller i hand och smågossar lite
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag, min flickvän träffade hennes lite "större" kusin på en nattklubb då en kompis till min flickvän går förbi och stannar upp för att hälsa, jag ser med en gång att hon har ett lika dant linne som hennes kusin och släpper ur mig "Fan, ni har ju lika dana linnen fast hennes är några storlekar större " Haha, jag var ganska full och kom på mig själv när tjejen gav mig en ond blick så jag smet där ifrån ;)
Jävla förbandade förband
danet: Hehe ja ibland är det skönt att bara spotta ut det.. men ibland passar det verkligen inte.
Jazztobak
"..varpå jag försöker säga ganska lågt till min kompis: är du säker på att du inte känner han negern?. o nu är grejen att det blev inte så lågt utan ganska högt. men det fattade inte vi, så jag sa det några ggr till." hahah , got damn va jag garva asså :D låter som mig o en polare, hon ska alltid viska sådär pinsamt högt typ "hörru, kolla joelbiten me skorvpallet bakom dig haha, kolla va " ungefär. men hon fattar det aldrig själv förens alla runtom blir tysta o glor på oss. haha :|
- men nog om dig nu.
Får bidraga med en. Jag är ute och ska träffa en polare så när jag träffar han har han med sig en till kompis som jag inte hade träffat innan. Killen hade då fått reda på att jag hade indiskt ursprung och säger något i stil med -Öh du ******* har du en lerugn hemma eller för alla indier har väl de? Smart som jag är svarar jag utan att tänka på de. Okej så du tror att alla judar har gaskammare hemma också eller?. Då ser jag killen bli ledsen och vända sig om. Visade sig senare att killen i fråga var jude. Tackar för mig:P
WWW.PHOTOSHOP.NU
Idomin : Det där var ju inte smaklöst, bara en jävlig schöön comeback om du frågar mig höhö
www.myspace.com/drdrogdisko
"...hon utbrister: vadfan! står det neger i pannan på mig eller?" haha såna är så sjukt roliga, att råka skämta om hudfärg och ursprung är fan bäst.
o rly?
Gaah råkade göra det nyss. Min kompis mamma har cancer och det här blir troligtvis hennes sista jul. Vi (jag & min kompis) hade bråkat för en vecka sedan om att jag inte brydde mig så mycket som jag borde. Men nyss så skrev hon något på msn om att hon tyckte det var segt att städa. Och självfallet svarar jag:"Ja det är så tråkigt så man kan dö"
My heart lives in my vagina.
Graffare
2006-12-12 19:16
I en reclaim the streets demostration raggade vårt kompisgäng på ett feminist gäng, tills min polare skulle vara rolig.. (polare)-Vad säger man till en kvinna med blåtira? (feminist)- ingen aning? (polare) - ingenting, hon har redan blivit tillsagd vi fick inte några stilpoäng hos dem..
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jag till en klasskompis: Men fan gå och släng mitt skräp oxå, nigger! Brevid sitter en annan klasskompis som råkar vara mörk och ser inte ut som om hon har vunnit på lotto precis. En annan sak. Min moster dog för några år sen och mammsen e ledsen ännu, i somras dog en lärare som jag tyckte bra om så jag pratade lite men mamma om lärarn och begravningen och hela tiden säger jag min mosters namn ist för lärarens. Ojdå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satt o snacka med ngra polare, en av dom frågar "men vem är 'mona paj'?" Varpå jag svarar, "den där skabbiga, äckliga käringen som hänger på pubben och raggar på 20åringar hela kvällarna" En kille säger "det är min moster du pratar om". Aj va pinsamt de va... Tror även att jag visste om att de va hans moster, men att jag lite lägligt hade glömt bort det.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer