I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips om polare som dejtar ens ex tack.

Övrigt - Blandat

2006-11-20 14:39

tips om polare som dejtar ens ex tack.

ok. jag behöver råd.. eller iaf. få höra att jag har rätt.
jag är så förbannad så att jag skakar.
Det hela började förra helgen med att en kompis till mig låg med min ex-dejt (ok vi var aldrig ihop men vi dejtade ett tag och gillade varandra typ)(vi kan kalla henne miffo), och visst det var ok. one night stand liksom, dom var fulla, skit händer.
Men nu igår när jag språkade lite med kompisen ifråga och frågade om det var ok att jag kom ner till växjö (där han bor) för att festa lite nästa helg, så sa han att han var upptagen. efter en stunds snack så får jag ur honom att "miffo" ska komma ner till honom i helgen och träffas.
Detta gör mig ganska upprörd, då jag ser det som en oskriven regel att, dels inte dejta polares ex, och framförallt inte dejta ex's kompisar om ni förstår vad jag menar. Har jag rätt att slita mitt hår och skrika i vredesmod, eller är jag löjligt dum i huvet?
Och hur ska jag reagera på det här?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.