kul tråd!
det här har jag faktiskt med mig 90% av tiden:
BILD * mp3 & nycklar(som jag glömde på bilden för jag brukar ha det i jackfickan)
* 5 ämnesblock med penna
* kalender
* olika pennor (brukar vara fler än på bilden)
* plånbok full med skräp
* superlim
* mobil
* spegel
* lypsyl
* en massa armband, halsband, örhängen och ringar
* vatten
* skor
* bandage
jag har stor väska =P
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
90 % av alla som skrev i den här tråden uppfattad einte att det skulle vca en bild tråd va...`????
Yoyoyo. - Snus.
- Nycklar.
- Busskort & Bankomatkort.
- Mobil.
har ingen bild på det jag alltid har med mig, men det är väl enbart mobilen och hemnyckeln som alltid är med. resten skiftar. typ åkkort, cigg, plånbok och sånt. jag behöver inte alltid ha med mig allt. ibland ska jag bara ner och handla, vad ska jag med ciggen till då liksom. f.ö. jävla töntig pryl, den sista där. om man är 12 år är den säkert hur tuff som helst, men seriöst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad den tv b-gone är fet ;D Måste införskaffa en :P
Vila i frid Daniel ! 091030
I min MiuMiu väska nu:
* Bok - Marjaneh Bakhtiari
* Bok - Goda nyheter
* Hundmat - torrfoder
* Läppglans - Rosebud
* Läppglans - Rosa
* Ipod Nano
* Tabletter - Sinova naturläkemedel för lindring av symptom i näsan och dess bihålor
* Mobiltelefon
* Nyckelknippa med hemnycklar och passergrej till mitt jobb
* En saltpåse från McDonalds
* Almanacka 2006/2007
* Pennor - bland annat min rosa lyckopenna
* Plånbok
* Tuggummipåse
* Läppglans - Body Shop
* Handkräm - Vaseline yadayada
Bild 1 Bild 2
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Är faktiskt förvånad att jag inte har sett ett enda paket kondomer här.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Gear! På bilden:
Mobiltelefon
Plånbok
Nycklar
Mer behöver jag inte!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
S ; Blir det inte ganska tungt med allt det där med sig? ;O
Bringalong 1. Mobil - Sony Ericsson K800i
2. Nycklar - Hem, bil, lås, gym, garage
3. Plånbok - No shit jag behöver ny
4. USB-minne - Alltid användbart
5. Kamera - Canon PowerShot G7
6. Klocka - För att hålla reda på tiden
7. Mp3-spelare - Creative Zen Micro
8. Hörlurar - Koss Porta Pro
9. Halsband - Buddha
Look with your own eyes - See with your own mind
Alltså vars fan har ni kamerorna när ni går ut? Har ni snott backpacket som Link har i Zelda ett eller???
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
I jackfickan :)
Blir det inte klumpigt då? När jag har så mycket som ett reflex i jackfickan så flyger det alltid ut i tid och otid, mest när man ska av bussen eller åka rulltrappa, och fastnar o nåt skit :S
grejjor
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Plånbok Mobil Nycklar Snus Flow
Niceness!
Brunsås Inte så farligt alls faktiskt :)
1. Nycklar 2. Ipod 3. Mobil 4. Busskort
woootwoooot
Sen vore det ju grymt om folk ännu en gång uppmärksammade att det är en BILDTRÅD :)
Hittar inte kameran nu:O 1.Mobil
2.snus
3.kameran 4.Nycklar( e lite boring om man kommer o d e låst:D) 5.tändare
Måste säga att det är relativt lyckad för att vara en bildtråd, ganska stor procentdel som faktiskt postar bilder :DPenDragon och xi , snygga kollage :) Och som sagt, att ha med sig kamera är guld värt - inte så mycket besvär som det verkar heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://uplode.us/up/aaaaaaaaa_2.jpg http://uplode.us/up/bbbbbbbbbbbbb.jpg Tömde väskan på lite prylar, väskan är alltid med. :) 1.tändare 2.Bilmärke (Snodde den från en bil häromdagen, haha fett ralit) 3.Chrom (självklart?) 4.Papper (man vet aldrig när olyckan är framme) 5.Låsolja (alla lås brukar fucka sig rejält när det är kallt)
6.Piller (some kind anyway) 7.Nycklar 8.Handvåg (vem hustlar?) 9.pengar (inte lätt utan jobb) 10.busskort (som sagt inte lätt utan jobb) 11.caps 12.mobil 13.vattennyckel (användbar på sommaren iaf?) 14.kodis (man vet ju aldrig, right?) 15.glidmedel 16.mp3 17.handske (klottra:) 18.bläckpenna.
hahahahahahaha fan vad nice
mattew_ P76 Tror att tråden är till för att visa vad man har med sig, och inte vad man har råd med. Dom flesta har väl inte direkt postat bilder på Rolexar och Porschenycklar eller så?
helt keff bild, spegelvänd och allt. tog den med datorkameran, därav den kassa kvalitén. jaja, whutever:
http://i108.photobucket.com/albums/n14/Loria_02/Bild46.jpg min väska + plånbok med kontanter/körkort(ej bild)
tamponger
spegel, mascara och läppglans
trosor (ej bild)
cigaretter + tändstickor
halstabletter
mina rastavantar
servetter
voltarén gel
mobil (den hamnade utanför bild, orkade inte ta en ny)
typ det.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Det är en tråd för att gå igenom folks grejer :D Jag är iaf. nyfiken på vad folk bär omkring på, i väskor, fickor osv. :) Och som någon sa, ingen som flashat rolex eller något, så jag antar att de som postat har samma inställning som mig :)
Mynt till buss. Busskort. Skånekortet. Ipod i Ipodkondom + kosshörlurar. Mobil, fast alltid på ljudlös så jag hör inte om det ringer ändå. Nycklar. Snus. bibliotekskort till LUB och Stadsbiblioteket. Kopieringskort. Ett solskenshumör. Block. Pennor. Det går för långsamt att lägga in med kameran :)
http://www.earforcefm.blogspot.com
Loria: Vad är det som ligger bredvid cigarettpaketet, som jag trodde var en cigarr först?
brunsås: mascara=)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
någonting att sysselsätta mina nervösa skakiga händer med. mp3-spelare+extra batteri. böcker (oftast 3 stycken men om jag inte har ryggsäck blir det en) tårgas kamera (inte nu när den är söndersupen) skrivblock+penna bankomatkort,sl kort,id kort snus eller cigaretter (snus på varddagar,cigg på helgen)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
nycklar cigg o tändare snus, om jag hamnar på ett ställe där man inte får röka glasögon nässpray block + penna pocketbok tamponger pincett X antal läppglans (av nån konstig anledning) tuggummi + godis mobil en karta ipren o p-piller plånbok, ibland finns där pengar också jag har rätt stora väskor...
We call them winerbrods.
Detta följer alltid med på väg till jobbet:
stuff
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one: Varfrö har du två mobiler med dig? En för jobbet eller???
jo precis, en jobb lur en privat
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Men så jävla flådigt, jag ångrar att jag skrev över mitt gamla abb till jobbet nyss, hade vart ballare med två lurar :D
jag hade nog föredragit en telefon, lätt att man glömmer ena nånstans haha
Det är sant, men i såna här sammanhang är det ju guld värt att ha två :)
http://img68.imageshack.us/img68/1203/wurriavc7.jpg *plånkan med leg o allt *SL fodral med bild på tjejen samt ett busskort hon skrivit i. *ipoden *Nycklar (japp ni ser rätt människor det är en pussywagon nyckelring, plus ett Naruto huvud *Mitt armand ( vissa tog med ringar så) *Eventuellt pilot markern 8-)
photoshopade in telefonen så professionellt också
tennisboll? haha :)
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
and-one, snygg mobil, vem köpte du den av?
Nej, mina vänner - nu vill jag se bilder i fortsättningen. Jag skrev inte ;)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
1. Nycklar
2. Plånbok
3. Mobil
4. Lypsyl
5. Ryggsäck
6. Penna
Mikael Söderlund was here!
1. nycklar 2. plånbok 3. mobil 4. jacka 5. knark 6. vapen 7. avbitartång
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Grabbar, jag tror inte att ni fattade riktigt ;) BILDER, inte listor.