Vad har ni alltid mer er? [Bildtråd]
Omnia mea mecum porto Det här är det jag alltid tänker på att ha med mig/på mig innan jag går utanför dörren. Bild:
Nycklar Plånbok Klocka Handdator Mobil Öronpluggar (För musik på handdatorn) Läkerol (måste ha något tuggbart) Astmamedicin TV B-Gone (Roligaste leksaken detta året) Få se era kollage, det går snabbt att göra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom på att jag inte tog med kameran - men den hänger på ganska ofta den med :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snygga kort daviden. D: Jag har alltid med mig: plånbok, nycklar (i plånboken iof), hajtandborste från T-Livs när jag har min camo-jacket på mig! ;D
www.projectedwin.blogg.se
sjysst roxy-plånbok... väldigt ehmm maskulin ;)
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Hey, jag vill också ha whoa-bakgrund till mobilen :( Mobil, snus och nyklar är det jag bär med mig ut!
Jag är helt löjligt fascinerad över väskor och dess innehåll.
I min finfina Marc-väska ligger nästan alltid:
En mapp med motiv av Gustav Klimt, innehållandes en massa skolpapper.
Anteckningsblock till föreläsningar.
Litet pennfodral från Ordning&Reda.
Concealer från Face.
Radiant touche från YSL.
Puder från MAC.
Blotting paper.
Nagellack.
Hårklämma.
Plånbok fylld med massa kort och kvitton, aldrig kontanter.
Mobiltelefon med handsfree.
iPod nano med hörlurar.
Nycklar med enkrona som nyckelring.
Och oftast mitt blommiga paraply.
Bild Och så ligger kameran oftast i.
Fast det jag inte KAN lämna huset utan är mobil, nycklar, mastercard och leg.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
har inte kameran här så det blir inga bilder! 1. Plånbok 2. i poden 3. sigg 4. mobil 5. astmagrejjen jag med 6. slutligen nycklarna som jag jämt måste leta mins 5 min varenda gång jag lämnar lyan! blir lika galen varje gång!
linser har jag också alltid alltid med mig, har linser i i princip varenda jackficka och väska jag äger.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
orkar inte ta bild men.. 1. cigg (+tändare) 2, busskort 3, plånbok 4, nycklar 5, astmamedicin (ironiskt när jag röker) 6, tamponger (man vet aldrig när det händer)
Slut batteri i kameran, satte det på laddning nu men: 1.Mobil 2.Snus 3.Plånbok Inget mer, gillar inte att ha saker i fickan.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
araq Haha! Käftnad, den är snygg och praktisk! :) Schysst! Kontanter är jobbigt, kör på enbart kort jag med, behöver egentligen inte någon plånbok nu när jag tänker efter. Har dock lite fina minnen i plånboken som stannat där i flera år. Sen f ö har tjejer det lättare - de har väskor, oftast stora sådana. Jag vill inte äga en "man purse".
daviden - jag behöver så jeivla många kort bara, mest därför jag har plånbok. alla bonuskort och paserkort och bibliotekskort (jag har TRE. skolan, KB, stockholms stad..) och lappar från skomakare/skräddare/kemtvätt. iofs måste jag ha kontanter nu, de tar inte kort i skolans café. katastrof! men väska ställer till problem också, man har (eller iaf jag) en tendens att dra med sig för mycket prytlar.
Jag har inte så många kort iofs., VISA, Malmö Aviation, Körkort och Tankkort. All you need to go everywhere :D
mobil snus (2 dosor ifall att) börs mp3 idomin (använder bara den stora men tacka apoteket som säljer småa idomintuber i läppglans format eftersom att jag får mosa ner allt i fickorna. använder sällan handväska,ryggsäck whatever) någon hårklämma, och några snoddar ifall man blir less på håret nycklar p-piller tändare sen lyckas jag alltid hitta smycken i fickorna också, och nagellack osv. och det gäller bara vintern. på sommarn behöver man mer
MoDo - the Heart of hockey!
ozzyåström Men... flickor ska inte snusa :(
1. massa nycklar 2. cigg 3. 2 st tändare 4. penna 5. mobil 6. korthållare med betalkort etc 7. kontanter typ.. går alltid runt med flera tändare eftersom jag alltid lyckast tappa bort dom och det är drygt när man röker :b
(\_/) (O.o) This is Bunny, copy bunny into your signature to help him on (> <) his way to world domination.
daviden förlåt :(
MoDo - the Heart of hockey!
ozzyåström Mmm, styr upp :/
Busskort, kort för att komma in på jobbet, mobil, mp3-spelare, nycklar, diverse plastkort. Jag vill fan ha en väska, men det är sjukt svårt att hitta något vettigt.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas Det finns ju alltid "man purses" :D Skaffa en magväska ...åh, snälla skaffa en magväska - en chockrosa.
grejjer 1. mobil 2.nycklar 3.passet (rockar den som leg innan jag får körkortet 4.schemat till ec3at 5.börsen
Men lika glad är jag för det!
Jag önskar att jag får se någon som rockar minicall och mynt till telefonautomat :)
psk, då ser man ut som en writer alternativt lågstadieunge. ja. för dig är det väl inga problem ;)
1. plånbok 2. nycklar 3. telefon 4. mp3 spelare 5. tamponger 6. bläckpenna
daviden, nja jag vet inte. Vill hitta något soft. Lär väl bli någon emo/popväska till slut. psk, haha. Hade min gamla Eastpak inte gått sönder så hade jag nog haft den fortfarande. Men nu är den paj och jag tänker inte köpa en ny.
jagvillocksåhaenblog.com
daviden nu har jag gjort ett kollage!
1. Mobilen
2. Nycklar
3. Pengar och lite olika kort
4. Djurplåster
5. Grej jag kommer in på gymmet med
6. MP3-spelare
7. Vanlig penna
8. Eltejp
9. Vantar
Så är jag utrustad just nu. Känns vettigt för årstiden. Tejpen är dock lite svår när det sjunker mot nollgradigt.
Kollage.
Göteborg på låtsas.
ALLTID med: plånbok, nycklar, ipod och minst 2 läppglans/balsam. oftast också cigg (men det kan man alltid köpa ute), mobil (som på nåt sätt alltid lyckas vara försvunnen när det är som mest bråttom), agenda och mascara. sen har jag ett fack eller en ficka med extralinser, tops och nån tampong i alla väskor/jackor jag har. off-t så hatar jag att betala med kort. har i princip alltid cash. lite på grund av att jag får i pincip alla pengar jag rör mig med i kontanter (dricks etc). det känns lite mer classy att betala med kort i guess, och mindre krångligt... men jag trivs bättre med likvida medel :)
Nycklar iPod(<3!) Mobil
Meep meep
men oh så störigt, det är en bildtråd, sluta posta listor om ni inte har några bilder :(
varierar lite.
1. Plånbok (till 90%)
2. Mobil (till 80%)
3. Nycklar (till 90%, låser inte alla gånger)
4. Snus (till 80%)
5. Ipod (50%)
För det mesta ca tre av sakerna, ibland bara en.
det här och mobilen också :)
Nycklar, vänster ficka. Mobil, häger ficka. Snus, vänster bakficka. Plånbok, Höger bakficka.
Signatur får rum här
daviden: Tjejer kan väl fan visst snusa, varför ska inte dom få uppleva det? :)
mobilen mp3spelaren nycklar cigg å tändare pass plånbok kodis
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Alex2001 det svider när dom ger blows. Därför ska dom inte få uppleva det.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
ja har ALLTID nycklar. nästan alltid mobil. sen typ pengar,penna osv.
hahaha luthgr3n, lite får man väl tåla ;)
Nycklar Snus Mobil Pengar, om jag har några Div. kort
4an och 5an går iofs att stryka kom jag på..även 3an ibland..
Saker som alltid tycks hänga med... Info: Anteckningsblock som är sönderkluddat, söt liten mp3, bläckpenna, agenda, pass(har inget annat leg), electronkort, blodrött läppstift + pensel, småcash, tofs(alltid någon som skriker desperat efter det), primer, spegel, tändare, nyckel, klocka, vaselin, busskort, cigg och täckstift. (Notis: mobilen lyser med sin frånvaro då jag för det mesta inte har nån aning om var den är (som nu) och inte alltid vill vara kontaktbar mer än planerat.) Inom det gråa är smink och sånt som bara får hänga med om jag ska ut. Men ska jag till träningen i all hast så är det busskortet och nyckeln allt som behövs och som jag orkar dra med.
Delam tange barat
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Nycklar Snus Pengar Mobil Tuggatugga Bilden:
cigg + tänadare (tändaren e viktigt!) nycklar busskort telefon hårsnodd min hund (har nästan alltid med mig) .........typ
- malmØ, för helvete..
nycklar snus plånbok mobil
Mitt Vantar
Bläckpenna
Tuggumi
Busskorts ficka
Korthållare
Nycklar
Mobilen syns inte men fungerar som mp3 också
jävlar till bildtråd det här.
länk jag tömde väskan.
mössa
ark med stickers
mapp med jobbskisser
postermarker 2cm
kiwi skokräm
två tändare(???)
mobil
nycklar
mp3 spelare
batterier
bling bling till min flickas skor
random caps
typ... 8kr.
nummer till random snubbe.
jag hittar dock inte mitt busskort och legg för tillfället.
just ja, en helsida reklam innehållande en målning jag gjorde i sommras. jävla 555soul att ta fula bilder på fula målningar. ska fösköka stämma skiten ur dom. eller inte.
Busskort Plånbok innehållandes bankomatkort och legg Mobil Snus/cigg och tändare/tändstickor Nycklar mp3 + extra batteri Penna
spliff macht frei
Fan glömde mina 10kr också.
Wii! Kul att se så många bildposter :D Det är säkert för att jag är admin, så ingen vågar posta för mycket skit ...MED ALL RÄTT ;) Jag vill se fler! Ovanliga prylar med! :DHobbs Jag älskar färgen på underlaget för dina bilder, helt underbar nyans. :)