I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förbjudna tankar?

Övrigt - Blandat

2006-11-11 20:41
KaptenKrok P21

jag kände mig själv bara löjlig vid liknande tankar och övade bort dem. jag har andra förbjudna tankar, men de skäms jag för, för att jag förknippar hela grejen med att vara i puberteten.

nä, jag vet, det var ett onödigt inlägg, men jag kan inte hjälpa att förakta det här lite.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-11 21:51
"Slå småbarn, sparka spädbarn för att se hur långt de flyger"

hahahaha! det har jag också tänkt på!

2006-11-11 23:30
Jag skrattar så att jag gråter nästan, haha!  Har också tänkt på de flesta grejerna som nämnts, men inte för skadandets skull. Svårt att förklara. Att typ skapa en scen i huvudet.

2006-11-11 23:36
jag har alltid haft tanken att våldta nån...

2006-11-11 23:36
Mörda människor.
hoppa från broar/bilar.
knulla vänner (bara för att det verkar roligt).

etc.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-11-12 00:06
Ibland kan jag välja ut en person på bussen/stan whatever och rita upp i mitt huvud hur jag bäst skulle tortera denna människan. Jävligt kul en stund men sen går det över.

Och ibland kan jag bara börja känna ett stort förakt mot någon jag inte känner. Någon som ser dryg ut. Och på samma sätt tänka ut hur jag skulle döda människan.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-11-12 01:10
ha sex med några av dom lärarinnor jag haft genom åren... där har ni mina förbjudna tankar hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 01:24
allt jag tänker är förbjudet
PAO!

2006-11-12 01:28
Har en del sjuka tankar. Typ som när man ser en liten hund. Bara kicka den liksom. Väldigt enkelt och väldigt allvarliga följder. Skulle aldrig göra det, är en första klassens djurvän, men brukar tänka på hur jäkla enkelt det är att göra saker som skulle får grymma konsekvenser.
Sen ibland drömmer jag saker som jag aldrig skulle berätta för någon, saker som får mig att bli riktigt rädd för mig själv. Men det kanske är normalt. Har kanske lyssnat för mycket på Keffat liv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 12:36
Ibland får man ju lite psyko tankar, till exempel att sticka mora kniv i rygenn på någon typ 5 gånger, efter det blite man ju lite rädd för sig själv!
413

2006-11-12 13:51
Jag brukar fundera på hur det känns att misshandla klassiska sällskapsdjur. Tex  om jag är hemma  hos  nån vän och böjer mig ner och klappar katten/hunden tänker jag att det är så jävla lätt att slå till den. Men detta skulle aldrig falla mig in  då jag är en sann djurvän...eller? :P

Samma grej med småbarn. Tänk va lätt att  sparka sönder dem....

Sen funderar jag på om jag skulle få dåligt samvete om jag hade mördat tex en våldtäcktsman eller liknande...Jag tror inte det.

2006-11-12 15:48
döda en ungjävel som alltid förstör när vi spelare basket där genom att cyckla på planen för att han går på dagis där och sen är han så jävla kaxig också honom skulle jag vilja spatrka på hans blonda lockiga skalle så det går sönder och vad han har där uppe...

2006-11-12 15:53
vad våldsamma alla är. trist.

2006-11-12 15:59
Ända sen jag sluta röka cannabis har jag fått mer o mer störda tankar, När jag pratar med någon kan jag sitta o va hur trevlig som helst osv. Men är alltid sugen på att bara helt plötsligt slå människan medvetslös o det är det enda jag tänker på, ibland flyger tankarna iväg om hur man vill sätta hans huvud på ett spett osv. Så jag bara sitter o glor rakt ut i luften oså har den jag pratar med ställt en fråga o man sitter där som ett fån. Det är verkligen ALLTID så!.. kan inte bli av med dessa tankar.

Kan tilläggas att jag typ aldrig slagit nån, är väldigt fredlig person. har till o med stått o tatt emot över 5 käftsmällar av en mycket mindre person som jag skulle kunnat mosa hur lätt som helst men inte gjort det för jag inte vill slå nån helt enkelt.
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Graffare

2006-11-12 16:08
Hämlig, är det du som har skrivit det här?

"Jag avskyr tjocka människor. Tycker det borde finnas en lag där beroende på längd finns en maxlimit för vikt, och om man väger mer än så får man inte gå ut. Jag avskyr hela mänskligheten, och innom en snar framtid kommer jag börja försöka bekämpa den, och utrota den.
"

Rappare

2006-11-12 21:25
jag tänker ofta på att mörda alla som jag hatar..
JONIS REST IN POWER

2006-11-12 21:30
Asså, jag har alltid velat smacka till nån i ansiktet med stor jävla fisk! asså inte på nåt sexuellt sadistiskt vis, utan om man är sur på personen och vill ta ut aggretioner. en rejäl jävla urladdning och ett ljudligt dask och så ser man personens ansiktsuttryck förändras i chock, förnedring och smärta! de e fan min förbjudna tanke! fick iden från Asterix
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-11-12 21:59
Många är dessa tankar som fyller mitt huvud sena kvällar.
Jag har fått idéer om att sparka en gravid tjej i magen. Om jag se en gravid kvinna så tänker jag "tänk om man finge göra en välplacerad spark i magen". Bara för att se vad som händer liksom. Längre än så går det förstås inte.
En annan lite mer ovanlig, förbjuden (liksom upphetsande) fantasi jag har är att någon sakta sakta klär av en annan människa (helst en man). Därefter smörjer han in honom i olivolja, därefter sina händer och stoppar hårt och besämt upp den bundne mannens händer och fötter i vederbörandes rumpa.

2006-11-12 22:03
Shazzie_ F14
Fyfan, de där va fan fucked up, speciellt det sista, jag kan fortfarande inte bli av med min äcklade min!

2006-11-12 22:05
Roni. Ja, men det där var bara enkla utdrag ur historien.
Det finns mycket mer därtill. Detaljer, målande beskrivningar, illustrationer. Jag har börjat med en erotisk novell med temat.

2006-11-12 22:14
Shazzie_ F14
låter ju smaskens! Dont quit your dayjob!

2006-11-12 22:17
Shazzie_: Kan inte du berätta mer om det där. Gör gärna en ny tråd.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-11-12 22:21
Mephisto, jag vet inte om jag har stoff nog till en ny tråd. Inte heller vad den skall handla om. Jag har precis börjat på novellen i en enslig stuga med enbart ett stearinljus som tarvligt lyse, långt bort ifrån maktens boning och kronofogdens girighet. Men en låga är tänd i mitt bröst. Kanske kan den fortsätta brinna och utvecklas till en mordbrand sen. 

2006-11-12 22:22
Jag vill mörda alla bilister som tror att dom gör fotgängare en tjänst när dom stannar vid övergångställen.

Nej men typ om man sitter på en kukigt tråkig middag eller något liknande. Bara vill därifrån, så brukar man tänka på vad som skulle hända om mna typ ställde sig på bordet, drog ner byxorna, och la en feting i någons käk. Liksom, vad skulle dom göra? :D

2006-11-12 23:06
Slå byrackan i bröstkrogen, så tappar den andan..sen har du det lilla övertaget som du behöver
Allt försvann i tvätten!

2006-11-12 23:22
sjukt. sjuuukt..

idag när jag hade match så tänkte jag på uppvärmningen hur killen framför mig i ledet skulle reagera om jag sopa min klubba i hans huvud.
Kändes fan som att jag var nära och göra det ett tag :)

annars, kissa i motvind !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-11-13 04:00
Jag tänker bara sexuellt/emotionellt syndiga tankar.
Eller det är fan inte så bara =)
Som dröm var den vacker att få!

2006-11-13 12:18

när man kör bli så tänker man ju alltid på hur många man skulle kunna köra på.
sen när man åker buss och  dagisklasser som aldrig håller tyst kliver på så brukar man ju få upp tanken släng av ungarna i farten. och hur snabbt det skulle gå innan det landar.

2006-11-13 12:39
" fick iden från Asterix" hahaha.. jag ser det i huvet.. fan va alla slår folk i ansiktet hårt som FAN med fiskar där.. sjukt bra.. så grymt sköna ljud också när dom slåss.. obelix for president
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-11-13 12:43
Mord och övervåld är väll klassiker?

2006-11-13 16:09
mat

2006-11-13 16:24
sniper gevär och sjukta folk den tanken har slagit mig många gånger :p
Sprit, vapen & knark gör den svage stark

2006-11-14 09:56
Jag brukar tänka mig som king kong, också kastar jag omkring spädbarn. Inte bra med tanke på att jag går BF

2006-11-23 15:56
http://www.shoot-it.org/with_flash.html

verkar vara en passande sida att länka he he he

2006-11-23 16:02
ofta man orkar kolla upp på WhoA hur man länkar

2006-11-23 16:11
wow.. vad fan ska man skriva liksom...

"våldta någon i clowndräkt"? nä men det känns lite jävla fel att bara vräka ut sig vad man har för råä tankar.. hmm

eller?

Jag slåss aldrig men får alltid upp tankar om att misshandla folk något så grovt och bara spotta på dom, antar att det är från all ilska man undviker :p?

sen typ sjuka sexlekar som är grovt bizzara.. inga äckligare grejer nu som jappsar eller tyskar håller på med för det är fan beyond grose.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-11-23 16:20
bomfalleralla:
hahahaha. wörd.

2006-11-23 17:25
Jag har mina tankar om att slå ihjäl min aboslut bästa kompis, typ slå ner henne på golvet och sen hoppa på hennes nylle. Sparka henne i magen och slå henne i ansiktet med en stekpanna. Kan sitta och tänka sånt när hon sitter och pratar med mig, sen att jag skär i hennes ansikte så hon aldrig mer vill visa sig ute..

elakt?! ja
"if you cant beat them, join them"