I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förbjudna tankar?

Övrigt - Blandat

2006-11-10 23:23

Förbjudna tankar?

Hetta till stämningen med sekreteraren på jobbet, Sparka på ett spädbarn huvud och se efter vad som händer, Tänka otilllåtna tankar om bästa kompisens mamma?

Det finns många förbjudna tankar. Har ni någon specifik som ofta poppar upp i era huvuden?

Själv har jag velat ett antal ggr att sparka ett spädbarn i huvudet, bara för att...typ kolla vad som händer.

k1337oris

2006-11-10 23:24

jag har altid vela olla cliche i huvudet men jag vågar itne är det onda tankar

www.gbg031.se

2006-11-10 23:29
Alltid när jag sitter vid datorn och inte har någe att göra brukar jag undra om jag är kapabel till mord och om jag skulle göra de hur jag skulle gå till väga och vem jag skulle döda. Typ en kille jag hatar som jag har gått med i skolan sen 1an, att typ köpa en hagel och först plåga honom och sen skuta honom i vardera ben sen i huvet.

är det bara jag som har sådana tankar om inte snälla skriv vad/vem du har tänkt döda.

2006-11-10 23:31
Phiefer P22

HAHA.. jag vet EXAKT vad du menar.. jag hatar sånna tankar..
vidriga tankar på saker som man absolut sist skulle vilja göra. men ändå så tänker man på dom och tänker sig in i rollen hur det skulle vara om man ändå gjorde det.

fan man ska inte säga för mycket här vad man har tänkt.. då skulle man bli inspärrad på beckomberga for life!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-10 23:34
får alltid en stor lust att köra på fel sida (dvs till vänster) om refugen i korsningar...eller köra mot körriktningen i cirkulationsplatser...
är jag ensam om dessa lustiga saker att tänka?

2006-11-10 23:34
XIMER P22

Sannolikheten är inte alltför stor att någon skulle spärra in dig.

Jag har en sjukt söt, smal och liten brud på typ 1.50 i min klass. Hon säger aldrig någonting till någon av oss andra. Men hon är dock lärarens gullefjun. Jag vill halsknulla denna söta sak, bara för att ha det gjort ..typ
k1337oris

2006-11-10 23:35
Slå småbarn, sparka spädbarn för att se hur långt de flyger, slå ner en hord med 6-åringar för att kolla hur man presterar.
Signatur får rum här

2006-11-10 23:37

Ett stickspår till åffer. Jag tror mig ofta ha oanad styrka, därför skulle jag vilja se hur jag skulle klara mig emot en pitbull.

k1337oris

2006-11-10 23:38
Att gräva i döda människor i en luft fuktig källare med mörk-grå-gröna väggar och lysrör. Och en läcka i ett rör någonstans så det alltid droppar i bakgrunden till ljudet av slavs, klet och söndriga tarmar. mmmm mysigt.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-11-10 23:39
Phiefer vet precis hur du tänker som typ om man ser en film och en brud blir jagad av en hund så ser man typ ett järn rör så undrar man om man själv var i denna situation om man kunde bara ta den och typ dunka skiten hur hund jäveln eller bryta benet på den eller någe.

2006-11-10 23:39
Men snälla, förbjudna tankar...

Det vore ändå ganska bra om AIDS avbefolkade stora delar av Afrika eftersom de ändå inte kan skaffa mat. Världen håller på att överbefolkas, det är bra om folk dör.

DÄR har ni en förbjuden tanke
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-11-10 23:45
Hämlig: jag det tror jag låter som en bra taktik! men du borde nog också leta efter en pinne eller en sten på marken och dunka den i huvet på honom också eller pinnen i ögat

2006-11-10 23:47
Nyblivna mammor med deras barnvagnar är ett ganska stort irritationsobjekt. Speciellt efter jag läste en kort intervju med två av dessa typer i aftonbladet för ett tag sedan. En av de feta kossorna kunde inte förstå varför folk tycker att det är irriterande när de står mitt i vägen med sin jävla barnvagnar, men hon tyckte minsan att det var irriterande när folk försöker tränga sig förbi!

Skulle vilja gå fram till en såndär självgod jävla kossa som står där och tar upp hela jävla trottoaren, gärna med en av sina andra "nyblivnen kossa" kompisar, med sin jävla barnvagn med en skrikig liten ungjävel i och köra näven i ansiktet på dem så det heter duga.

2006-11-11 00:20
Haha, ibland brukar jag komma på mig själv med hur det hade känts att sticka en kniv i magen på nån.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-11 00:32
Tänker gode ofta på kompisens syrra, vet inte varför. visst hon ser bra ut men tänker nog mest på hon för att han blir så jävla sur om jag nämner henne. Annars tänker jag ibland på att mörda folk, eller vettefan. måste tänka på det här. Fast då blir  det ju också en konstig tanke.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2006-11-11 00:43
haha.. sjukt bra tråd
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-11-11 01:20
Jag har alltid velat klippa av Barbiedolls hår, det skulle se kul ut.
Sariiiiiiiish

2006-11-11 01:28
knulla dina mmamas våta fitta. OMG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-11 07:29
sitta i klassrummet, plocka fram en pistol och avrätta alla.. hur skulle man sen klara sig ifrån polisen som omringat skolan? :P
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2006-11-11 07:39
brukar planera värdetransports rån osv

od et där med o döda nån har väll alla tänkt nångång

2006-11-11 10:14
Att mörda någon, jag sitter ofta o tänker på om jag skulle fått dåligt samvete av det om jag gjort det .

samma här känns inte som om jag skulle må så jätte dåligt.. men sen så har jag inte varit i den sitution där jag har faceat problemet

2006-11-11 11:00
So0: jag klippte av barbies hår när jag var liten, den blev jätte rolig:)

2006-11-11 14:43
sitta i klassrummet, plocka fram en pistol och avrätta alla.. hur skulle man sen klara sig ifrån polisen som omringat skolan?

Ja, också det där att blåsa ut lärarens hjärna på den vita wite-board tavlan.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-11-11 14:48

Jag vill ta ett ordentligt tag i någons långa hår (helst en tjej) och sedan slå hennes huvud mot marken upprepade gånger.

My heart lives in my vagina.

2006-11-11 14:53
varenda gång jag av någon anledning håller i en hammare och det är folk i närheten så tänker jag alltid "jag SKULLA kunna slå honom/henne i huvudet" när dom vänder ryggen till...VARJE gång

2006-11-11 14:57
ja tänker ofta på hur jävla lätt det är att döda ngn , vad är det igentligen som hindrar en person från att dra kniv och springa en runda på stan och snitta folk?

känns som det bara är ens tankesätt som hindrar en , något sjukt är det.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-11-11 15:32
alltid när jag ser en sån där h&m tjej blond och som ser ut att vara direct taggen ur en katalog så tycker jag först att dem inte har någon personlighet och sen när dem ser så själv goda ut vill jag bara ta  en flaska och go nuts på dem... bara för att ta ner dem från pedestal som alla fulla desperara killar på krogen har satt henne på....och ta bort det stora ego som gömmer sig bakom.  eller ta en ko-fot och smälla till helt un called for . bara pang!!.....
-vad e klockan
-va?
-inte vatten ...MILK

2006-11-11 15:33
Fyfan vad jag känner igen mej i allt :P
^ Smart sagt.

2006-11-11 15:45
Phiefer P22
Du kan halsknulla Pitbullen och både halsknulla och slå ner fjunet i klassen? ^_^
Signatur får rum här

2006-11-11 17:54
jag brukar tänka att det skulle vara skoj att knulla ett spädbarn i fontanellen, också vart inne på det spåret med att sparka fontanellen av det, slå det, peta sönder fontanellen med diverse saker mm. men sen kom jag på att det ultimata skulle vara att knulla fontanellen på det.. jag får sticka nåt i skallen på barnet, jag får se allt spricka och pricken över i:et är att jag blir tillfredställd.

onda tankar är bra :)
va?
Moderator

2006-11-11 18:25
Spädbarn är ju klassiska. Jag vill gå fram till någon mamma med en liten unge som gråter och skriker och säga något i stil med "Åh vilken söt unge, får jag hålla den?". Och när den ovetande kossan till nybliven mamma gett mig ungen tar jag den i båda fötterna och dunkar in den i något. Hårt och upprepade gånger. Vet dock inte om jag vill slå ungen i mamman för ironins skull eller slå den i något annat bara för att hon ska få se hur ont barnet får.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2006-11-11 18:30
Haha jag startade en tråd om samma ämne för ett tag sen och blev fruktansvärt hatad av en del människor här på whoa pga att jag skrev att jag ville döda visa männsikor för att dom var fula och irriterande.
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”

2006-11-11 18:36

jag har en tanke om hur det skulle se ut om jag skar upp Göran Perssons mage, vad skulle finnas där?

Producent

2006-11-11 18:36
ni är sjuka! särskilt ni som vill misshandla / mörda spädbarn. fuckade i huvudet.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2006-11-11 18:38
bara för att man tänker det betyder det vl inte att man villg öra det.
Producent

2006-11-11 18:40
aquasky F1
"Spädbarn är ju klassiska. Jag vill gå fram till någon mamma med en liten unge som gråter och skriker och säga någo..."
"Skulle vilja gå fram till en såndär självgod jävla kossa som står där och tar upp hela jävla trottoare..."
"Själv har
jag velat ett antal ggr att sparka ett spädbarn i huvudet, bara för att...typ kolla vad som händer."

Moderator

2006-11-11 18:49
Alltså man vill ju göra det men rädslan för konsekvenserna (där räknas ens egna psyke och vad som kommer hända med det in) väger ju över viljan att göra det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2006-11-11 18:58
skez P17

ja jag såg det nu, men han är ju en sån mes som aldrig skulle kunna göra det i verkligheten.
Producent

2006-11-11 18:58
KaptenKrok P21
så i ärlighetens namn så vill du verkligen dunka en mammas första barn i någonting?
är inte det sjukt.

2006-11-11 19:01
Hämlig: är det inte lag i Sverige på att bilisterna MÅSTE stanna vid övergångsställen? Så varför ska du ha ett "tack" för att du stannar, när det är lag på att du ska stanna?
Graffare

2006-11-11 19:11
Priyan 

lätt det där om att köra på fel sida refugen..kommer inte ihåg men tror jag har gjort det någon gång.. fast inte med flit då, och det är ju det som räknas.
They called me Mr. Glass
Producent

2006-11-11 19:15
låter lite som eminem`s låt....bonnie and clyde....han tankar där e ju ganska sjuka....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-11-11 19:20
De e rätt skönt att ge efter för vissa såna tankar.
när ja skulle hem förut så var det en persson som körde å ställde sig i mitten av övergångsstället när de blev grönt för oss... han/hon körde ganska sakta till mitten så det var helt medvetet... sparka till bilen alt vad jag hade, fan va jag mådde bra sen.

en annan tanke som jag tänkt nån gång var i somras precis när biltullarna togs bort å de blev rent förjävliga köer, då hade jag lusst att cyckla längs gå-banan på bron till gullmars å kasta ägg på alla bilar som stod där å var allmänt bögiga.

många utav mina förbjudna tankar brukar ha med att förstöra för bilister å göra, fyfan vad jag hatar sthlm bilister! får lusst att kasta ägg efter dom..

2006-11-11 19:24
okej nu har jag läst igenom mer.. ni har sjuka tankar...
Moderator

2006-11-11 19:36
skez Nej det är inte sjukt, det är en fullkomligt naturlig impuls. Ungefär som impulsen att kasta sig ut från höga höjder.

2006-11-11 19:39
En anna grej som skulle vara lite förvånande för personen som blir utsatt för det skulle vara om man såg en person på gatan som står vänd mot en och bara står. Då går man fram till personen och bara sparkar en jättehård spark mot knäskålen så att benet böjs bakåt och går av.
Jag kan se det framför mig, personens plågade ansiktsuttryck och det hjärtskärande skriket.

En annan sjuk sak skulle vara att man ställer sig nånstans och delar ut gratis bullar typ och folk kommer och tar av dem.
Det finurliga med det hela är att man petat in rakblad eller glassplitter i bullarna , så när folk tar en tugga så skär de sönder sina tandkött eller insidan av tarmarna och magsäcken.
Rätt plågsamt sätt att dö.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2006-11-11 19:50
löjliga impulser som att t.ex. kväva ett spädbarn har jag vuxit ifrån. jag skulle ju ändå aldrig göra det. således är det löjligt att gå omkring och skryta om små infall man känner att man får, men som man inte har samvete att genomföra. ni kanske känner er förråade avtrubbade och våldsförhärligande, men egentligen är ni hämmade och barnsliga.

put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-11 19:53
Sparka ungar i ansiktet är ju en klassiker, dra till med en fet frispark och se om huvudet lossnar eller liknande
Follow the dao, right about....NOW!

2006-11-11 20:12

en kompis till min mamma e typ 40 men sjuuukt snygg henne vill jag bara ha, tänker på dt ooofta!

SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD

2006-11-11 20:14
Lägg något annat än barnmisshandel nu, tradigt
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Moderator

2006-11-11 20:22
snorty Ingen skryter, tråden handlar om att man ska skriva om sina tankar och eftersom många tänker på att skada barn så skriver många om att skada barn.

Och personligen känner jag mig inte ett dugg förråad, avtrubbad och våldsförhärligande. Jag vet att jag inte skulle kunna skada en människa allvarligt med vilje (ok man vet aldrig men jag utgår från att jag aldrig kommer att hitta killen som har våldtagit och mördat alla jag känner och älskar i ett läge då jag har sånt pass övertag att jag kan besegra honom), men de här tankarna finns ändå. Och som sagt så blev vi ju ombedda att berätta om våra sådana tankar.